آرشیو خرداد ماه 1399

تكنولوژي روز

مزاياي صندلي هاي تاشو

بهترين نوع صندلي تاشوبوقتي از صندلي تاشو اسم ميبريم همگان در تصورشان به ياد صندلي تاشو تالاري كه در اكثر سالنهاي پذيرايي عروسي بود،و يا صندلي تاشو پلاستيكي مي افتند ولي با گذشت موعد ونياز بازار نوع ديگري از صندلي تاشو كه ما متعلق به به عنوان صندلي تاشوي با كيفيت  از متريال فلزي كروم وبا چرم كلفت در ساخت آن كاربرد ميشود،وارد بازار شد.
كلاف اصلي اين فرآورده ،از فلز كونيك با روكش آب كروم ميباشد كه به وسيله پيچ ومهره مرغوب به يكديگر متصل ميشوند.
جنس نشيمن و پشتي صندلي تاشو خانگي با كيفيت از چوب ميباشد كه بر روي آن اسفنج وچرم مرغوب كه نسبت به چرم ديگر صندليهاي اداري از ضخامت بالاتري برخور دار مييباشد،اين صندلي علاوه بر زيبايي از استقامت بالايي برخوردار ميباشد وغالبا در اكثر نمايشگاهها از اين نوع صندلي ااستفاده ميشود.
از مزاياي مهم و خاصيت پديدار اين صندلي ،كم حجم بودن ان ميباشد وبه انگيزه وزن كم به راحتي جمع ميشوند .در مواقعي كه نياز به به كارگيري صندلي داريم به راحتي وبه سرعت قابل چيدمان ميباشد. اين صندلي به راحتي در هر زمان ومكان قابل بهره‌گيري ميباشد واحتياج به نصب و مونتاژ در مواقع كاربرد ندارد. اين نوع صندلي به انگيزه مزيتها وقابليتهايي كه دارد ،مورد استقبال عمومي در فضاهاي اداري ، خانگي ،محيط كسب پيشه فروشگاهي ونمايشگاهي قرار گرفته است.
 
بالاترين و  بيشترين كاربرد صندلي تاشو در نمايشگاههاي بين المللي ميباشد كه همواره در فصول گوناگون سال در شهرهاي مختلف وبراي اصناف متنوع برگزار ميشود و استفاده از اين فرآورده در نمايشگاهها به حدي ميباشد كه اگر هر فردي به غرفه هاي يك سالن نمايشگاه مراجعه بكند ،حتما با اين محصول را در اكثر غرفه ها مشاهده ميكند.مزاياي ميز و صندلي چوبي تاشو* ميز و صندلي‌هاي تاشو كم حجم، سبك و به راحتي قابل حمل هستند و به همين انگيزه از آن‌ها مي‌توان هم در خانه و هم در مسافرت استفاده نمود.
* بسته‌بندي اين ميز و صندلي‌ها بسيار كوچك و جمع و جور است و مي‌توان آن را به راحتي در ماشين جا داد.
* معمولاً همه ميز و صندلي‌ها داراي قابليت شستشو هستند و در برابر باران و نم تغيير ناپذير هستند.
* بردباري ميز و صندلي‌ها زياد بالا است و محدوديت بهره‌گيري براي افراد با وزن‌هاي مختلف ندارد.
* طراحي و مدل‌هاي زياد شيك و زيبا و متنوعي دارند و متناسب با  هر سليقه‌اي ساخته مي‌شوند.
* استفاده از ميز و صندلي تاشو زياد راحت است و هر شخص مي‌تواند در مدت موعد مختصر آن‌ها را مفتوح و بسته كند.
 
ميز و صندلي تاشو 2 نفره
 
معيارهاي خريد ميز و صندلي چوبي تاشوميز و صندلي‌هاي چوبي تاشو تنوع رنگ و جنس بسياري دارند، همين امر باعث مي‌شود لغايت انتخاب به راحتي صورت پذيرد. هنگام انتخاب و خريد ميز و صندلي چوبي تاشو همش نخستين معياري را كه در نظر مي‌گيريد اين باشد كه در اثناء استفاده از ميز و صندلي دريافتن راحتي و خوشايندي داشته باشيد. معيار بعدي رنگ و مدل ميز و صندلي باشد كه در صورت كاربرد در خانه با سبك دكوراسيون دروني منزل هماهنگ باشد و اگر در خارج از منزل نيز از آن بهره‌گيري مي‌كنيد بايد رنگ و مدل آن را نيز همنشين داشته باشيد. براي برگزيدن ميز و صندلي ناهارخوري بايد اطلاعات كاملي داشته باشيد.