آرشیو تیر ماه 1399

تكنولوژي روز

طراحي سايت در كرج

شركت طراحي تارنما پين سايت با سابقه اي طولاني در مقوله طراحي وب سايت در كرج و طهران در حيطه هاي مختلف شركتي، خبري، تبليغاتي، ورزشي، رستوران و طراحي سايت فروشگاهي ، همواره تلاش خويش را در ارائه وبسايتي با كيفيت با قيمتي رقابتي نموده است.
پين سايت كه از شركتهاي مطرح طراحي سايت در كرج مي باشد، ارائه دهنده سايتهايي كاملا دايناميك و پركار مي باشد كه شما را در فرمايش مديريت راحت وب سايتتان بدون بيچارگي به كمپاني طراحي كننده تارنما مدد مي رساند.
شركت طراحي سايت شخصي رزومه پين سايت ، نمونه اي كامل از سالها اطمينان، تخصص و كيفيت است كه با طراحي اختصاصي تارنما شما، مطابق با سليقه و حيطه كاريتان، شما را سرآمد رقبايتان مي كند.
مزايايطراحي سايتآيا شما مدير يك كمپاني يا يك كسب و كار هستيد و هنوز وب سايت نداريد؟
دنياي پيش رو، دنياي ارتباطات و تغيير در سخيف شناخته شدن است، شما هرچند كسب و كاري بزرگ را پايه ريزي كنيد، تا زمانيكه جهان شما را نشناسد، تجارت شما گويي وجود ندارد!
صاحبان سوداگري چه بزرگ و چه حقير احتياج به وابستگي مستمر با مشتريان ، كسب و كارها و حتي رقباي خود هستند، شما نميتوانيد بگوييد كسب وكاري را تاسيس كرده ايد در حالي كه در دنياي بزرگ اينترنت اثري از معرفي آن نباشد، اثري از محصولات و خدمات شما نباشد… 
روزگار، روزگار ارتباطات آنلاين است، مشتريان شما وقتي ميخواهند به پيگيري محصولي يا خدمتي بگردند، راحتترين مسير برايشان جستجو در اينترنت و پيداكردن شركت منظور است، حال اگر رقباي شما سايت داشته باشند اما شما نه.. طبيعتا افراد يا كمپاني هايي كه ميتوانند مشتري وفادار شما باشند به سمت شركتهاي رقيب روي مي آورند و كسب وكار شما بعدها اي تقريبا  با شكست مواجه ميشود.
در كمترين حالت، حتي اگر شما مشتريان هدف خويش را داشته باشيد، تارنما به مانند ويتريني است كه كمپاني شما را ارشد و دستيابي به آن را براي مشتريانتان آسانتر مي كند.طراحي سايت در كرجبرخي از ويژگي هايطراحي سايت پين سايتطراحي كاملا ريسپانسيوسايت ريسپانسيو سايتي است كه در ديوايس هاي مختلف نظير موبايل و تبلت و دسكتاپ به واقعيت و راحتي قابل تماشا باشد، كمپاني طراحي سايت پين سايت، اصول طراحي واكنشگرا و ريسپانسيو را در همگي سايتهاي خود رعايت ميكند.
نكته مهم اينكه شركت گوگل از سال 2015 ، طراحي واكنشگرا را از عوامل رتبه بندي سئو اعلام كرده است.
طراحي cross browserبا پروا به وجود مرورگرهاي گوناگون و افراد مختلفي كه رغبت به استفاده از browser هاي مختلف دارند، نمايش يكسان سايت در مرورگرهاي مطرح حائز اهميت است، پين سايت اصول طراحي cross browser را رعايت ميكند.
سرعت و بازدهيمهم است كه سايت شما از لحاظ سرعت لود حائز عملكرد مناسبي باشد، به نوع اي كه كاربر براي بازكردن صفحات و سايت شما، زمان زيادي را صرف نكند. در پبن سايت ما اين مهم را رعايت ميكنيم الي نرخ برونرفت از سايت را به دست كم برسانيم.
طراحي اختصاصيظاهر سايت براي مخاطبانش زياد داراي اهميت است، اينكه دسترسي به لينكها تند باشد و كاربر به راحتي آنچه كه ميخواهد را بيابد علاوه بر مبحث زيبايي شناسي و متدهاي طراحي روز ميتواند كارايي زيادي در جذب مخاطبان داشته باشد، تيم طراحي سايت پين سايت ، سليقه شما را با متدهاي جديد طراحي تلفيق ميكند لغايت سايت شما را سرآمد همكارانتان كند.
استفاده از تكنولوژي هاي روزدانش برنامه نويسي هر روز در حال ترقي است، عدم سازگاري با آن ، مشكلاتي را همانند زير آمدن سرعت سايت نسبت به ساير سايتها، دشواري در توسعه سايت در آينده و…به هستي مي آورد ، ما همواره در تلاشيم واپسين فناوري ها را براي رسيدن به اهدافمان به كار گيريم.
امكان گسترش وب سايت به چهره دائمي، ارزان و سريعنيازهاي كاربران و شركتها به طور هميشگي در حال تغيير است، بسيار مهم است كه شما هر موعد كه بخواهيد بتوانيد سايت خويش را با نيازهاتون منسجم كنيد، كمپاني طراحي سايت پين سايت به راحتي اين راه را براي شما صاف ميكند.