پرداخت مديريت شبكه هاي اجتماعي

براي مديريت شبكه هاي اجتماعي عوامل بسياري اثرگذار است. به عنوان مثال، مديريت شبكه هاي اجتماعي يك كمپاني گستره ساختمان‌سازي شبكه‌هاي اجتماعي يك شرگت در پهنه صنايع دستي بسيار متفاوت است.
تيم حرفه اي با توجه به نوع كسب و كار شما (متوسط و بزرگ) و نوع احتياج و راهبرد آن در فضاي مجازي، خرج مديريت شبكه هاي اجتماعي را تعيين مي‌كند.
از آنجايي كه راهبرد و شيوه‌ي رونق هر كسب‌وكاري متفاوت است، نمي‌توان خرج ثابتي مشخص كرد. اما آران بهترين و منطقي‌ترين تعرفه را براي شما در نظر مي‌گيرد. با آژانس تبليغاتي تماس بگيريد

براي رسيدن به هدف، آناليز دقيق يك برند، اينكه چه خاصيت هايي دارد، لحن و صداي برند چيست و چگونه قصد دارد خويش را به مخاطبينش معرفي كند، اينكه مخاطبين تعرفه مديريت شبكه هاي اجتماعي اصلي برند چه كساني هستند و چه ويژگي هايي دارند، و اينكه برند مي خواهد با چه رويكردي خود را با مخاطبينش درگير كند كل مواردي هستند كه در بخش آناليز برند اتفاق مي افتد تا با شناخت كامل مخاطبان و برند، به ايده ها و دلايلي برسيم كه بتوانيم آن را در توليد محتوا، بازاريابي و تبليغات برند در شبكه هاي اجتماعي اعمال نماييم. تاسيس شبكه هاي اجتماعي خويش را به ما بسپاريد

تحليل ژنومي ۴۱۰ گونه حيوانات از احتمال ابتلاي اغلب آنها به كرونا حكايت دارد

انسان‌ها تنها موجودات زنده‌اي نيستند كه ويروس كرونا حيات آن‌ها را تهديد مي‌كند و طبق پژوهش محققان دانشگاه «كاليفرنيا، ديويس»، گونه‌هاي مختلف حيوانات نيز مي‌توانند به اين بيماري مبتلا شوند.

يك تيم بين‌المللي از دانشمندان از تحليل ژنومي براي مقايسه گيرنده اصلي سلول ويروس در انسان، «آنزيم ۲ مبدل آنژيوتانسين» يا ACE2 با ۴۱۰ گونه مختلف مهره‌داران از جمله پرندگان، ماهي‌ها، دوزيستان، خزندگان و پستانداران استفاده كردند.

ACE2 معمولا در انواع سلول‌ها و بافت‌ها وجود دارد كه شامل سلول‌هاي درون بيني، دهان و ريه مي‌شود. در انسان‌ها ۲۵ اسيد آمينه پروتئين ACE2 براي اتصال ويروس و ورود به سلول، اهميت دارند. دانشمندان از توالي اين ۲۵ اسيد آمينه استفاده كرده و ساختار پروتئين پيش‌بيني شده آن را با شاخك ويروس كرونا مدل‌سازي كردند.

هدف از اين مدل‌سازي، ارزيابي تعداد اين اسيد آمينه‌ها در پروتئين ACE2 در گونه‌هاي مختلف بوده است. «جوآنا داماس»، نويسنده اول اين مقاله اعلام كرده:

«بيشترين احتمال ابتلا به كرونا مربوط به حيواناتي مي‌شود كه ۲۵ اسيد آمينه متناسب با پروتئين انسان دارند. خطر براي گونه‌هايي كه گيرنده آن‌ها متفاوت از انسان است، پايينتر خواهد بود.»

كرونا

 

نزديك به ۴۰ درصد گونه‌هاي مختلف مستعد ابتلا به كرونا هستند و اين بيماري آن‌ها را تهديد مي‌كند. به اعتقاد «هريس لوين»، يكي ديگر از نويسندگان اين مقاله، اطلاعات جمع آوري شده براي شناسايي گونه‌هاي آسيب‌پذير و در معرض خطر اهميت بالايي دارد. اين تيم اميدوار است كه مقاله آن‌ها بتواند منجر به اقداماتي براي حفظ سلامت انسان‌ها و حيوانات شود.

در اين مقاله پيش‌بيني شده كه بيشترين خطر ابتلا به كرونا مربوط به «گوريل غربي سرزمين‌هاي پست»، «اورانگوتان سوماترايي» و «گيبون گونه‌سفيد شمالي» مي‌شود. از ساير حيواناتي كه احتمال ابتلاي آن به اين بيماري بالا است مي‌توان به «دلفين پوزه‌بطري معمولي»، «نهنگ خاكستري» و «همستر چيني» اشاره كرد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/08/22/%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d9%84%d8%a7%db%8c-%d8%ad%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7/

 

توليد آيفون ۱۲ در هند و كاهش پيچيدگي باتري؛ راهكارهاي اپل براي كاهش قيمت مدل‌هاي 5G

هزينه بالاي توليد آيفون‌هاي 5G باعث شده اپل به دنبال روش‌هايي براي كاهش اين هزينه باشد و ظاهرا استفاده از باتري‌هاي با پيچيدگي كمتر و توليد مدل‌هاي پرچمدار در هند را به عنوان راهكارهايي به اين منظور در نظر گرفته است.

داده‌هاي ارائه شده توسط تامين كنندگان حاكي از اين است كه سازگاري آيفون با شبكه‌هاي 5G زير ۶ گيگاهرتز و مبتني بر امواج ميليمتري به ترتيب  ۸۵ و ۱۳۵ دلار هزينه روي دست اپل مي‌گذارد. بر اساس گزارشي كه توسط «مينگ-چي كو»، تحليلگر برجسته منتشر شده، اپل به تامين كننده‌هاي خود فشار آورده كه هزينه قطعات آيفون 5G را كاهش دهند و به همين منظور در آيفون ۱۲ از باتري‌هايي با طراحي ساده‌تر استفاده خواهد كرد.

بر اين اساس بورد باتري آيفون ۱۲ داراي لايه‌هاي كمتر بوده و فضايي محدودتر را اشغال خواهد كرد. هزينه توليد اين قطعه نسبت به آيفون ۱۱ بين ۴۰-۵۰ درصد كاهش يافته اما اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۱ با كنار گذاشتن كلي طراحي بورد سخت اين هزينه‌ها را بيش از پيش كاهش دهد.

رندرها و تصاوير قالب آيفون ۱۲ افشا شد؛ طراحي مشابه آيفون ۴

همچنين به گفته اين تحليلگر فشار اپل بر تامين كنندگان بورد ايرپاد ۲ باعث شده قيمت اين قطعات نسبت به نيمه اول ۲۰۲۰ بين ۲۵ تا ۳۰ درصد كمتر شود. ايرپاد ۳ هم كه احتمالا در نيمه اول ۲۰۲۱ از راه مي‌رسد، به لطف در پيش گرفتن اين روش و با استفاده از فناوري SiP به جاي SMT ارزانتر تمام خواهد شد.

يكي ديگر از راهكارهاي اپل براي كاهش هزينه توليد آيفون ۱۲ انتقال خطوط توليد به هند است. كمپاني «.ويسترون» كه از تامين كنندگان اصلي اپل به شمار مي‌رود، در پي استخدام ۱۰ هزار نفر براي تاسيسات خود در «بنگلور» است كه از پاييز امسال كار توليد آيفون ۱۲ را آغاز خواهد كرد.

توليد آيفون ۱۲ در هند باعث معافيت اپل از پرداخت ماليات ۲۲ درصدي شده و قيمت فروش پرچمدارهاي اين شركت در هند را به شكل چشمگيري كاهش مي‌دهد. هنوز مشخص نيست كمپاني آمريكايي آيفون‌هاي توليد شده در اين كشور را روانه بازارهاي ديگر خواهد كرد يا خير اما هند تمام تلاش خود را براي تبديل شدن به قطب توليد موبايل به كار بسته است.

منبع: 

https://digiato.com/article/2020/08/22/%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%db%b1%db%b2/