دوره آموزش صفر تا صد اينستاگرام

اينستاگرام شبكه اجتماعي محبوبي كه اين ايام در عالم بسيار طرفدار دارد و يك فضاي بي اندازه براي رشد سوداگري ها و بازرگاني الكترونيك در اين بستر به شمار مي‌آيد. باتوجه به اينكه هر روز شمار كاربران اينستاگرام افزوده مي‌شود و كمپاني سازنده اين اپليكيشن نيز همواره با بروز رساني ها و قابليت هاي جديد كاربران خود را شگفت زده مي‌كند، پس مي طاقت اين شبكه اجتماعي را احد از بهترين ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ در حال آماده اسم برد.
با وجود بستر مناسبي كه اينستاگرام براي ما فراهم كرده،آموزش تخصصي اينستاگرامما مي توانيم با كمي برنامه ريزي، درآمد خودمان را چندين برابر كنيم براي مثال: اگر كسب و كاري داريد مي توانيد فروش خود را چند مساوي كنيد و يا هر كمپاني يا كسب و كاري كه هستيد ، مي‌توانيد مشتريان جديد براي خويش پيدا كنيد (بازاريابي). ولي براي موفقيت و بهتر ديده شدن در اينستاگرام بايد اصول شغل در اين شبكه را جدي بگيريم و بصورت كاملاً حرفه‌اي آن را بياموزيم…

در دوره آموزشي از صفر لغايت صد كسب و كار در اينستاگرام ، ما شما را با ابزارهاي اينستاگرام و ترفندهاي مديريتي آن آشنا مي‌كنيم و شما با رعايت اين نكات قادر خواهيد بود لغايت بصورت كاملاً حرفه اي و بنيادين تكاپو خويش را آغاز كنيد و به درآمد برسيد. مهم نيست چه هدفي داريد، با رعايت اصول و ترفندهاي افزايش فالوور شما مي توانيد از اينستاگرام به درآمد مناسبي برسيد. (برخي از افراد شركت كننده در اين دوره از يك ميليون الي 40 ميليون درآمد را برآورد زده اند.)

سيستم‌عامل IOS 13.5 به طور خودكار اطلاعات پزشكي شما را اشتراك‌گذاري مي‌كند

رسانه كليك – اپل اشتراك‌گذاري اطلاعات پزشكي خود با مراكز تماس اورژانس در مواقع اضطراري را براي صاحبان آيفون و اپل واچ آسان‌تر كرده است. در حال حاضر اپل در حال آزمايش اين ويژگي با توسعه دهندگان در سيستم‌عامل iOS 13.5 است. 

به گفته اپل، اين ويژگي تا دو هفته ديگر راه‌اندازي شده و به كاربران اجازه مي‌دهد گوشي يا ساعت هوشمند خود را تنظيم كنند تا در مواقع اضطراري، هرگونه اطلاعاتي را كه در شناسه پزشكي خود ذخيره كرده‌آند را به صورت خودكار به اشتراك گذارد.

اگر با Medical ID آشنايي نداريد، اين ويژگي در برنامه Health Apple است. شما مي توانيد آن را ويرايش كرده تا اطلاعاتي مانند گروه خوني، شرايط و سوابق پزشكي، شماره تماس‌هاي اضطراري و همچنين هرگونه حساسيت غذايي و پزشكي را ثبت كنيد.

با اين قابليت جديد، دستگاه Apple شما از موقعيت مكاني استفاده كرده تا در تماس با مركز پزشكي، اطلاعات مورد نياز را در اختيار كادر درماني و امدادي قرار دهد.

اين اطلاعات در گوشي شما رمزگذاري خواهد شد. اپل مي‌؛ويد اين ويژگي در رابطه با فناوري تشخيص سريع ارتفاع در اپل واچ‌هاي سري 4 و 5 كار خواهد كرد. پس در مواقعي كه  خود فرد نتواند با مراكز درماني تماس بگيرد، از اين ويژگي استفاده خواهد شد.

به نظر مي‌رسد اين ويژگي همچنان در سيستم‌عامل iOS 13.5 آپديت خواهد شد؛ به عنوان مثال مي‌توان تنظيمات آن را به گونه‌اي قرارداد تا در صورت نياز، اطلاعات پزشكي شما را نمايش دهد. با فعال‌سازي اين ويژگي، يك نماد در سمت چپ صفحه قفل دستگاه آيفون شما نمايش داده مي‌شود و اولين كاربر اجازه مي‌دهد تا بدون باز كردن قفل، به اطلاعات پزشكي شما دسترسي داشته باشد.

اين ويژگي جديد سيستم‌عامل iOS 13.5 مي‌تواند د زمان اپيدمي ويروس كرونا و مشكلات ايجاد شده در رابطه آن بسيار كارساز خواهد بود. 

منبع:

https://click.ir/1399/02/18/apple-ios-share-medical-id-during-emergency-calls/

تراشه Helio G85 مدياتك مناسب و قدرتمند براي بازي با گوشي است

رسانه كليك – در حالي كه شركت كوالكوم با عرضه تراشه‌هاي قدرتمند اسنپدراگون 800 و 765در تلاش براي فتح بازار گوشي‌هاي هوشمند است اما تراشه Helio G85 مديا تك استثنايي است.

 

مديا تك از عرضه تراشه تازه اي به نام Helio G85 خبر داده كه اجراي روان بازي‌هاي سنگين و پيچيده ويدئويي را بر روي اين گوشي‌ها ممكن مي‌سازد.

ظاهراً مديا تك تراشه Helio G85 را براي نصب بر روي برخي گوشي‌هاي ميان رده و پرچمدار در نظر گرفته تا توان آنها براي اجراي اپليكيشن‌ها و بازي‌هاي سنگين را ارتقا دهد. با اين حساب در آينده نزديك شاهد تحول در توان سخت افزاري گوشي‌هاي نه چندان گران قيمت خواهيم بود.

در اين تراشه از پردازنده گرافيكي ARM Mali-G52 با حداكثر سرعت يك گيگاهرتز استفاده شده است. همچنين از فناوري جديدي موسوم به هايپرانجين براي افزايش توان پردازش تراشه يادشده در زمان اجراي بازي‌هاي ويدئويي پرتحرك استفاده شده است.

تراشه يادشده هشت هسته‌اي بوده و توان پردازش دو هسته Cortex-A75 آن بيشتر از باقي هسته‌هاي كم مصرف Cortex-A55 است. اين تراشه از دوربين‌هايي با حداكثر دقت 48 مگاپيكسل و گوشي‌هاي نسل چهارم با امكان نصب دو سيم كارت پشتيباني مي‌كند.

منبع: 

https://click.ir/1399/02/18/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-helio-g85-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%da%a9-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%d9%82%d8%af%d8%b1%d8%aa%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7/

آموزش بيزينسي كردن پيچ اينستاگرام

اگر قبلاً به دلايل شخصي از اينستاگرام استفاده مي كرديد ، وقت آن واصله تا متعلق به براي كسب وكار خود استفاده كنيد.
نمايه كسب وكار اينستاگرام را در سنه ۲۰۱۶ معرفي شد. متعلق به سررسيد ، بازاريابان رسانه هاي اجتماعي از اين بستر به سود خود كاربرد مي كنند .
نمايه كسب و كار اينستاگرام چيست؟ايجاد ايندكس چيره دست اينستاگرام براي بازرگاني شما مزايايي را براي بازاريابان ، رهبران و مشتريان برپايي مي كند.
از سال ۲۰۱۷ ، ۲۵ ميليون پيشه در اينستاگرام ثبت شده بودند. آيا مي توانيد انگاشت كنيد كه اين شمار اكنون چه شكلي به نظر مي رسد؟
پروفايل سوداگري اينستاگرام يك ويژگي رايگان است كه اينستاگرام به برند هايي كه مي خواهند حساب هاي آنها به عنوان مشاغل
شناخته شود ارائه مي دهد. اين پروفايل ها خاصيت هاي اكثريت نسبت به پروفايل هاي شخصي دارند ، مثل دسترسي به تجزيه و
تحليل ، قصد پيمان دادن تبليغات و يك دكمه تماس.
اگر در باره نحوه برپايي يك پروفايل بازرگاني كنجكاو هستيد ، در جاي مناسبي پيمان داريد. ما منظور داريم به شما آموزش
بيزينسي كردن پيج اينستاگرام را بدهيم،و در ضمن با مزاياي ايندكس كسب وكار آشنا مي شويد.
نحوه بيزينسي كردن پيچ اينستاگرامما به شما بيزنيسي كردن پيج اينستاگرام را در۳مرحله به شما آموزش مي دهيم..
۱- نمايه خويش را به سوداگري تغيير دهيدما حاضر هستيم از يك حساب شخصي به يك حساب تجاري تغيير كنيم.
روي “تنظيمات” از فهرست موجود در زاويه سمت راست بالاي صفحه نمايه خويش ضربه بزنيد. اين دكمه بك چرخدنده است.
از آنجا ، به پايين حركت كنيد لغايت اينكه گزينه “ابزارهاي سوداگري در Instagram را امتحان كنيد” را امشاهده كنيد.
سپس روي نآن كليك كنيدو بعد از شما خواسته مي شود اينستاگرام خويش را به صفحه كاري Facebook خود وصل كنيد.
اينستاگرام از شما مي خواهد لغايت نمايه چيره دست Facebook خويش را وصل كنيد. همچنين از شما مي خواهد
كه كار خود را طبقه بندي كرده و اطلاعات تماس خود را وارد كنيد.
۲. مشخصات كسب و كار اينستاگرام خود را تكميل كنيدبيزينسي كردن پيج اينستاگرامقبل از شروع به ارسال عكس و فيلم ، حتما فيلدهاي اطلاعاتي و تماس را در  اينستاگرام خويش را پر كنيد. ا

اين اطمينان حاصل خواهد كرد كه هركسي كه از نمايه شما بازديد مي كند ، ايده اي راجع به آنچه شما اتمام مي دهيد ،
در جايي كه در آن پيمان داريد ، و وضعيت تماس با تيم شما مي تواند داشته باشد. اين كار را مي توانيد در هر سررسيد و
با زدن دكمه “ويرايش نمايه” در صفحه نمايه خود انجام دهيد. الان كه نمايه اينستاگرام خويش را با موفقيت به نمايه بازرگاني تبديل كرده ايد ،
مي توانيد با ارائه بعضي اطلاعات در مورد سازمان و برند خود ، ساخت آن را آغاز كنيد.
۳. آغاز به پر كردن حساب كاربري خود با محتواي ارزشمند كنيدتبريك مي گويم! ايندكس تجاري اينستاگرام شما كامل است. وقت آن است كه صفحه خويش را با محتواي مهيج كه مخاطبان به تعقيب آن است پر كنيد..
۴ مزيت از نمايه تجاري اينستاگرامدر اينجا بعضي از مزاياي حساب سوداگري را خواهيم دانست
اينستاگرام Insights به بازارياب ها كمك مي كند  به راحتي ترافيك  صفحه شان ، كليك تارنما ،
دسترسي و حتي برداشت هاي كلي را موشكافي هاي كند.
تبليغات اينستاگرام  گزينه اي براي كاربران با نمايه كسب وكار است. در صورت بيچارگي به يك بستر
براي تبليغ محصولات و خدمات خويش است.
دكمه تماس با ما در يك پروفايل بازرگاني قابل است. با به كارگيري اين خاصيت ،
افرادي كه از ايندكس شما بازديد مي كنندنيازي به ترك صفحه ندارند الي با شما بستگي پايدار كنند. درعوض ،
آنها به سادگي مي توانند از اطلاعات تماسي كه به آنها ارائه مي دهيد
انتخاب كرده و به سرعت به آنها دسترسي پيدا كنند.
استفاده از حساب كاربري جديد اينستاگرام خودپس از ايجاد ايندكس تجاري ، تنها منطقي است كه فرصتهاي به وجود آمده را كشف كنيد. ساده ترين قسمت كامل است ،

با بهترين فيلم‌هاي سال 2020 آشنا شويد

سال 2019 با تمام حوادث و وقايع خود به پايان رسيد و اكنون كه در سال 2020 هستيم، بسياري از مخاطبين سينما علاقه‌مند هستند كه از بهترين فيلم‌هاي امسال مطلع شوند. در زير سعي كرده‌ايم تا به‌صورت كوتاه به عناوين سينمايي مورد انتظار سال جاري ميلادي بپردازيم، پس در ادامه با آي‌تي‌رسان همراه باشيد.

The Invisible Man

بهترين فيلم‌هاي سال 2020

كارگردان: لي ونل

تاريخ اكران: اكران شده

در اين فيلم، سسيليا كاس با بازي اليزابت ماس كه با يك دانشمند نابغه ولي شرور رابطه داشته، پس از خودكشي شوهرش سعي دارد تا زنده بودن وي را اثبات كند.

Onward

بهترين فيلم‌هاي سال 2020

كارگردان: دن اسكنلون

تاريخ اكران: اكران شده

در اين انيميشن، دو برادر از نژاد الف‌ها سعي دارند تا پدر مرحوم خود را در جهاني ديگر بيابند. اين دو برادر توانسته‌اند كه بخشي از پدر خود را زنده كرده و اكنون جهت كامل كردن جادو، تنها 24 ساعت وقت دارند.

Tenet

بهترين فيلم‌هاي سال 2020

كارگردان: كريستوفر نولان

تاريخ اكران: 27 تير 1399

اين فيلم يكي ديگر از آثار كارگردان معروف، كريستوفر نولان بوده و در ژانر اكشن-جاسوسي خواهد بود. اطلاعات زيادي در رابطه با اين اثر در دسترس نيست، اما ظاهرا مقوله سفر در زمان نيز در اين فيلم گنجانده شده است.

Mulan

بهترين فيلم‌هاي سال 2020

كارگردان: نيكي كارو

تاريخ اكران: 3 مرداد 1399

اين فيلم در واقع بازسازي انيميشني به همين نام از شركت والت ديزني است. در اين فيلم، امپراتور حكمي صادر مي‌كند كه بر اساس آن از هر خانواده بايد يك نفر به ارتش امپراتوري خدمت كند. حال هوآ مولان قصد دارد تا به‌جاي پدر بيمار خويش، اين كار را انجام دهد.

The SpongeBob Movie: Sponge on the Run

بهترين فيلم‌هاي سال 2020

كارگردان: تيم هيل

تاريخ اكران: 17 مرداد 1399

در اين قسمت حلزون باب اسفنجي كه گري نام دارد، گم شده و باب نيز ماجراجويي خود را براي پيدا كردن آن آغاز مي‌كند.

Wonder Woman 1984

بهترين فيلم‌هاي سال 2020

كارگردان: پتي جنكينز

تاريخ اكران: مرداد ماه

در اين قسمت نيز بايد منتظر تلاش پرنسس دايانا يا همان زن شگفت‌انگيز براي نجات جهان باشيم. همچنين در اين قسمت بازگشت استيو ترور از مرگ را نيز خواهيم ديد.

منبع:

https://itresan.com/298444/%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2020-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7-%d8%b4/

با روش‌هاي حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail آيفون و آيپد آشنا شويد

افزودن حساب گوگل در اپليكيشن تنظيمات (Settings) آيفون و آيپد به معناي افزودن جيميل به اپليكيشن Mail است. شما مي‌توانيد نسبت به حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail آيفون و يا آيپد خود اقدام كرده و در نتيجه مطابق نياز خود، يكي از سرويس‌هاي شخص ثالث را انتخاب كنيد.

با استفاده از اپليكيشن تنظيمات مي‌توانيد از تمامي حساب‌هاي ايميل خود از جمله جيميل، Outlook و نيز iCloud خارج شويد (sign out). البته همچنان مي‌توانيد از اين حساب‌ها جهت همگام‌سازي يادداشت‌ها، مخاطبين و … استفاده كنيد.

جهت انجام اين كار بايد در آيفون و يا آيپد خود به اپليكيشن تنظيمات رفته و سپس به بخش «Passwords & Accounts» وارد شويد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

در اينجا مي‌توانيد تمامي حساب‌هايي را كه به آن‌ها وارد شده‌ايد، مشاهده نماييد. حساب موردنظر خود را لمس كرده تا بتوانيد جزئيات دقيق‌تر آن را مشاهده كنيد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

سپس بايد كليد تغيير وضعيت اپليكيشن «Mail» را لمس كرده تا بدين شيوه بتوانيد همگام‌سازي ايميل را متوقف سازيد. با انجام اين كار متوجه خواهيد شد كه قسمت مخصوص ورودي‌هاي سرويس ايميل موردنظر در اپليكيشن Mail، ناپديد مي‌شود.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

جهت حذف ساير سرويس‌هاي ايميل در اپليكيشن Mail، بايد مجددا به قسمت «Passwords & Accounts» بازگشته و سپس رويه بالا را براي هركدام از آن‌ها تكرار كنيد.

فرآيند ياد شده جهت حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail را مي‌توانيد براي تمامي حساب‌هاي شخص ثالث ديگر نيز به‌كار بگيريد. البته اگر قصد حذف حساب ايميل iCloud را داشته باشيد، آنگاه راه‌كار تا حدودي متفاوت خواهد بود.

جهت انجام اين كار بايد اپليكيشن تنظيمات را باز كرده و سپس پروفايل اپل خود را كه در بالاي منو قرار دارد، لمس كنيد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

سپس بايد گزينه «iCloud» را برگزينيد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

حال به سمت پايين حركت كرده و سپس كليد تغيير وضعيت كنار گزينه «Mail» را لمس كنيد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

اكنون حساب ايميل iCloud شما غيرفعال شده و ديگر در اپليكيشن Mail آيفون يا آيپد شما نمايش داده نخواهد شد.

جهت مطمئن شدن از اين موضوع مي‌توانيد مجددا اپليكيشن Mail را باز كنيد. مي‌بينيد كه اين بار به جاي مشاهده ورودي ايميل مرسوم، صفحه خوشامدگويي در مقابل شما ظاهر شده و از شما مي‌خواهد كه به يكي از حساب‌هاي ايميل خود وارد شويد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

اگر بنا به دلايلي قصد استفاده از اپليكيشن Mail را نداريد، آنگاه اپليكيشن Gmail مي‌تواند گزينه‌اي مناسب باشد. همچنين اگر خواستار اپليكيشني با قابليت‌هاي اضافي و ويژگي‌هاي بهتر هستيد، مي‌توانيد Spark را امتحان كنيد.

منبع:

https://itresan.com/298281/%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%b0%d9%81-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%db%8c%d9%85%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-mail/

استراتژي تبليغات در اينستاگرام

ويژگي‌هاي مخاطبم را از كجا بفهمم؟اگر يك كمپاني منسجم هستيد، مي‌توانيد اطلاعات مشتريان را از پايگاه داده (Data base) و يا بخش فروش بگيريد. پايگاه داده مقولۀ بسيار مهمي در كسب و كار است. اتفاقا ما يك نوشتار بسيار كامل و پيوسته به اسم هوش بازرگاني در امروزين داريم.اگر يك كسب و كار حقير هستيد، پسراه هاي تبليغات در اينستاگرامخودتان بايد اطلاعات مشتريانتان را داشته باشيد. كوشش كنيد همان‌ها را جمع و جور كنيد و از دل آنها علايق مخاطبانتان را پيدا كنيد. به فهرست كساني كه از شما خريد مي‌كنند و يا به محتواي شما علاقه دارند، نگاه كنيد.اگر اخير كسب و كار خود را آغاز كرده‌ايد، بهترين منبع شناخت مخاطبان براي شما، پيج رقبايتان است. آنها را پيدا كنيد و فالوئينگ‌ها، فالوورها، لايك‌كنندگان و كساني كه برايشان كامنت مي‌گذارند را بررسي كنيد.  اين كسان براي كسب و كار شما مشابه يك سرمايۀ گرانبها هستند.به صفحه احصاء (Insight) اينستاگرام خويش برويد و آمارگرفتن خود را ببينيد. آنجا مي‌توانيد بفهميد چه چندي كاربر با چه سني به صفحه اينستاگرام شما آمده‌اند. جنسيتشان چيست و از كدام شهرها هستند.بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي

مخاطبم را شناختم، اكنون كه چطور او را به صفحه‌ام بكشانم؟براي كشاندن مخاطبين به صفحه‌ اينستاگرامتان تنها يك راه داريد: توليد محتواي جذاب! زماني كه پست‌هاي مفيد، باحال و مرتبط مي‌گذاريد، كساني كه به صفحه شما مي‌آيند در صفحه‌تان مي‌گردند و شما را فالو مي‌كنند. اما يك نكته مهم در اين ميان وجود دارد. اگر آنها هيچگاه به صفحه‌تان نيامدند چطور؟ بعد بايد يك عازم هستي داشته باشد كه شما به مخاطبانتان اطلاع بدهيد الي بيايند و صفحه شما را دنبال كنند. مي‌خوام يك آلت حاشيه‌ساز را به شما معرفي بكنم! ابزاري كه طرفداران و مخالفان بسياري دارد!
وبلاگ‌ داشتن يا نداشتن: پاسخي به يك مساله!حتما بخوانيد: وبلاگ‌ داشتن يا نداشتن: پاسخي به يك مساله!ابزاري به اسم ربات افزايش فالور اينستاگرام! اين ربات در مدت اختصار براي شما فالوورهاي واقعي زيادي مي‌آورد و توضيحات آن مفصل است. من مي‌خواهم فقط به يك نكته در ارتباط با ربات اشاره كنم؛ ربات اينستاگرام باعث مي‌شود لغايت فالوورهاي شما به صورت هدفمند جذب شوند. يعني از وسط تمام كاربراني كه در اينستاگرام تكاپو مي‌كنند، اغلب آنهايي به صفحه شما مي‌آيند كه به نوعي با محصولات و خدمات شما در ارتباط هستند. اگر همنشين داريد اغلب درباره ربات افزايش فالوور اينستاگرام بدانيد، شما را به خواستن مقاله ربات اينستاگرام چيست و چگونه كار مي‌كند دعوت مي‌كنم.
راه هاي كسب درآمد از اينستاگرام
كسب درآمد با اينستاگرام2. به قصد بزن!قبل از هر حركتي در اينستاگرام، مشخص كنيد كه به چه دليل به اينستاگرام آمده‌ايد؟ بله همانند روز روشن است كه قصد شما كسب درآمد از اينستاگرام است. سوال من هم درباره همين است، چطور مي‌خواهيد كسب درآمد از اينستاگرام داشته باشيد؟ 3 منظور متداول براي كاميابي در شبكه‌هاي اجتماعي و كسب درآمد با اينستاگرام هستي دارد. آنها را به دقت بررسي كنيد و ببينيد كدامشان در راستاي فعاليت‌هاي سوداگري شما است، سپس آن‌ها را به عنوان منظور انتخاب كنيد.
هدف اول: خودتان را معرفي كنيديكي از فعاليت‌هايي كه در اينستاگرام خيلي پاسخ مي‌دهد، ارائه اطلاعات درباره برند است. يگانه از درس‌هاي تعليم درآمد از اينستاگرام اين است كه براي كسب درآمد از اينستاگرام، خودتان را شناسايي كنيد و در ارتباط با كسب و كارتان به ديگران اطلاعات بدهيد. براي مثال شما مي‌توانيد بخش‌هايي از كسب و كارتان را به مخاطبان نشان بدهيد:
 فعاليت‌هاي شركت را برجسته كنيد. اين شغل باعث بوجود آمدن اعتماد مي‌شود و به تصوير برند (Image Branding) شما كمك مي‌كند.خبرها را به گوش مخاطبان برسانيد. از اخبار كسب و كار، صنعت، نمايشگاه‌ها، آپديت‌ها و... غافل نشويد. با اين پيشه كسب درآمد در اينستاگرام نصيب شما مي‌شود!فرهنگ خود را گسترش دهيد. شركت شما مثل يك مملكت است كه نزاكت ويژه خويش را دارد. با نشانه دادن اين فرهنگ، به مخاطبان خويش  نزديك  شويد و با آنها رابطه صميمانه برپا كنيد. براي نمونه ما در نوين، در ارتباط با كتاب‌هاي باره علاقه‌مان گفتگو مي‌كنيم. اگر به صفحه اينستاگرام نوين برويد، مي‌توانيد استوري ما را ببينيد كه به مناسبت روز كتاب، كتاب‌هاي مورد علاقه خودمان و ايبوك‌هاي ديجيتال ماركتينگ مدرن را شناسايي كرده‌ايم.اعضاي تيم را پرتو بدهيد. اين طريق مي‌تواند در موفقيت بسياري از كسب و كارها كارساز باشد. تجربه من مقاوم كرده است كه هرچه پست شما انساني‌تر باشد، بيشتر باره توجه پيمان مي‌گيرد. پس پست‌هاي پرسنل محور و مشتري محور را حتما دلخواه داشته باشيد.

قائم‌مقام اپل موزيك رياست Beats را برعهده گرفت

اليور شوسر يكي از قديمي‌ترين كاركنان اپل است و از سال گذشته به‌عنوان قائم‌مقام سرويس اپل موزيك فعاليت مي‌كند. براساس اعلام رسمي، شوسر قرار است از ماه آينده‌ي ميلادي رهبري تيم مديريتي برند بيتس (Beats) را در دست بگيرد. اين برند در حوزه‌ي توليد هدفون‌هاي پرچم‌دار فعاليت مي‌كند. البته اليور شوسر همچنان به‌عنوان قائم‌مقام اپل موزيك و واحد محتواي بين‌المللي شركت اپل به فعاليت خود ادامه مي‌دهد. اپل مي‌گويد خود را همچنان به برند بيتس متعهد مي‌داند. سال‌ها پيش، اين شركت آمريكايي برند بيتس را با قراردادي به ارزش سه‌ميليارد دلار خريد.

اين خبر ظاهرا مدتي پيش به كاركنان اپل اعلام شده است. سي‌نت مي‌نويسد ادي كيو، قائم‌مقام اپل، اخيرا ايميلي به كاركنان اين شركت فرستاده و در آن انتصاب اليور شوسر را به‌عنوان رهبر تيم بيتس اعلام كرده است. نماينده‌اي از شركت بيتس نيز در گفت‌و‌گو با خبرگزاري سي‌نت،‌ اين خبر را رسما تأييد كرده است. وظيفه‌ي رهبري تيم بيتس از مدت‌ها پيش تاكنون برعهده‌ي لوك وود قرار داشت و ظاهرا او در چند روز آينده، از بيتس جدا خواهد شد.

اليور شوسر / Oliver Schusser

اليور شوسر رهبر جديد بيتس (سمت راست) دركنار لوك وود رهبر پيشين اين برند (سمت چپ)

خبرگزاري سي‌نت در گزارش خود مي‌نويسد:

فردي به نمايندگي از بيتس در گفت‌و‌گو با سي‌نت تأييد كرده است به‌دنبال خروج لوك وود از بيتس در ۳۰ آوريل ۲۰۲۰ (۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹) اليور شوسر جاي او را خواهد گرفت. شوسر قرار است همچنان به فعاليت خود در اپل موزيك به‌عنوان قائم‌مقام اين سرويس ادامه دهد، او همچنين در سِمَت خود به‌عنوان قائم‌مقام واحد محتواي بين‌المللي اپل حضور خواهد داشت. قرار است اليور شوسر گزارش‌ كارهايش را مستقيما براي ادي كيو بفرستد. اين نخستين‌بار نيست كه چنين ارتباط نزديكي بين اپل موزيك و بيتس را شاهد هستيم. فراموش نكنيد اپل موزيك در اصل با اتكا بر سرويس استريم قديمي بيتس با نام Beats Music ساخته شده است.

ظاهرا كيو در ايميلي كه براي كاركنان اپل فرستاده، گفته است زمان اعلام اين خبر، ايدئال نيست؛ با‌اين‌حال به‌منظور ادامه‌ي فعاليت بيتس و پيشروي بيشتر، اتخاذ اين تصميم لازم بوده است. ادي كيو در ايميل يادشده به‌وضوح اعلام كرده است اپل همچنان خودش را به برند بيتس متعهد مي‌داند و به‌خوبي از اهميت نقش اين شركت در حوزه‌ي موسيقي آگاه است.

اپل همچنان خودش را به برند بيتس متعهد مي‌داند

ادي كيو در ايميل خود به فعاليت‌هاي اليور شوسر در چند سال اخير اشاره كرده و شماري از موفقيت‌هاي او با اپل موزيك را برشمرده است. قائم‌مقام اپل همچنين مي‌گويد اين شركت در پي ايجاد نوعي فرهنگ قوي و مشاركتي است:

از سال گذشته تاكنون كه اليور شوسر مديريت اپل موزيك را برعهده گرفته، اين سرويس روند روبه‌رشد باثباتي طي كرده است. شوسر اشتياق فراواني به صنعت موسيقي و همچنين برند بيتس دارد و مشتاق است تا بتواند با تيمش نوعي فرهنگ قوي و مشاركتي ايجاد كند.

از زمان تصاحب بيتس به‌دست اپل، اين برند موسيقي‌محور همواره مسيري روبه‌رشد طي كرده است. اپل به‌صورت مجزا از بيتس هدفون‌هايي اختصاصي نظير ايرپادز پرو توليد مي‌كند؛ اما اين موضوع باعث نشده است اهالي كوپرتينو توجه كمتري به بيتس نشان دهند. هر دو برند به‌صورت مجزا هدفون كاملا بي‌سيم توليد مي‌كنند؛ اما هنوزهم تفاوت‌هاي درخورتوجهي بين محصولاتشان ديده مي‌شود. از مد‌ت‌ها پيش، شايعاتي مبني‌بر تمايل احتمالي اپل به ساخت هدفون دورگوشي اختصاصي منتشر شده‌اند. احتمال مي‌دهيم هدفون دورگوشي اپل نيز تفاوت‌هايي خاص با هدفون‌هاي دورگوشي بيتس نظير استوديو ۳ داشته باشد. 

بيتس در ماه‌ها و سال‌هاي اخير كوشيده تنوع فراواني از محصولات را روانه‌ي بازار كند. اين شركت سال گذشته هدفوني پرچم‌دار با نام پاوربيتس پرو را رونمايي كرد كه عمر باتري بهتري از ايرپادز پرو دارد. بيتس همچنين مدل معمولي پاوربيتس را معرفي كرده است كه قيمت ارزان‌تر و عمر باتري بسيار بهتري دارد.

اپل آمار فروش محصولات بيتس را به‌همراه پوشيدني‌هايش نظير اپل واچ و ايرپادز محاسبه مي‌كند و به انتشار عمومي اين آمار تمايلي ندارد. در چند سال اخير، كسب‌و‌كار پوشيدني‌هاي اپل رشد چشمگيري تجربه كرده، تا حدي كه گفته مي‌شود توانسته در سه‌ماهه‌ي نخست سال ۲۰۲۰ درآمدي بالغ‌بر ۱۰ ميليارد دلار برايش به‌ارمغان بياورد. اين يعني كسب‌و‌كار پوشيدني‌ها پس از گوشي آيفون و بخش «خدمات»، سومين كسب‌و‌كار پردرآمد براي اپل به‌شمار مي‌آيد؛ ازاين‌رو، اهميت ويژه‌اي دارد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/25/347891/oliver-schusser-apple-music-vp-head-beats/

نسخه پنجم نرم ‌افزار Zoom با تمركز بر بهبودهاي امنيتي منتشر مي‌شود

پلتفرم ارتباطي زوم به‌لطف خانه‌نشيني بسياري از مردم به‌علت همه‌گيري كرونا، رشد چشمگيري كرده و از پلتفرم نسبتا موفق ويدئوكنفرانس براي كسب‌وكارها حالا به يكي از نرم‌افزارهاي معروف‌ در حوزه‌ي خود تبديل شده است. اين مسئله براي شركت سازنده‌ي نرم‌افزار خبر بسيار خوشحال‌كننده‌اي محسوب مي‌شود؛ اما رشد يك‌باره دردسرهايي نيز برايش داشته است. افزايش شديد كاربران اين پلتفرم در مدتي بسيار كوتاه باعث شده است اين نرم‌افزار زير ذره‌بين كارشناسان قرار گيرد و مشكلات امنيتي فراوان آن در كانون توجهات قرار گيرند.

تاكنون مسائلي نظير ارسال مخفيانه‌ي داده‌هاي كاربران به فيسبوك، ادعاي نادرست درباره‌ي رمزنگاري سرتاسري داده‌ها (End-to-End Encryption)، آسيب‌پذيري‌هايي كه به هكرها اجازه‌ي دسترسي به برخي فايل‌هاي سيستمي كاربر را مي‌دهند، آي‌دي‌هاي حدس‌زدني براي جلسات ويدئويي و رمزنگاري ضعيف از مشكلات مشاهده‌شده در اين پلتفرم بوده‌اند. اين مشكلات روي‌هم‌رفته باعث شده‌اند بسياري كسب‌وكارها و حتي دولت‌ها استفاده از اين پلتفرم را براي كاركنانشان ممنوع كنند.

زوم براي حل اين مشكلات وعده داده است در بازه‌اي ۹۰ روزه تمام منابع خود را به رفع مشكلات امنيتي اين نرم‌افزار اختصاص دهد. حال به‌نظر مي‌رسد اين شركت با انتشار ويرايش پنجم اين نرم‌افزار به وعده‌ي افزايش امنيت اين پلتفرم عمل كرده و گام‌هاي مهمي در اين زمينه برداشته است. زوم اميدوار است با انتشار نسخه‌ي جديد پلتفرم ارتباطي‌اش، بتواند نگراني‌هاي موجود درباره‌ي حفظ حريم خصوصي كاربران را تا حدي رفع كند.

در نسخه‌ي جديد براي دسترسي سريع به ويژگي‌هاي امنيتي آيكون ويژه‌اي در نوار منوهاي كاربر ميزبان گنجانده شده است. كاربر ازطريق اين آيكون مي‌تواند به‌سرعت جلسات را قفل و شركت‌كنندگان را از جلسه حذف كند و به‌اشتراك‌گذاري تصوير صفحه‌نمايش و چت متني را در جلسات محدود كند. همچنين، ميزبان ازطريق اين آيكون مي‌تواند هكرهايي را گزارش دهد كه غيرمجاز وارد كنفرانس ويدئويي مي‌شوند.

زوم اكنون امكان رمزگذاري براي ورود به جلسات را براي اكثر كاربران به‌طورپيش‌فرض فعال كرده است. همچنين، حساب ادمين مي‌تواند ميزان پيچيدگي رمزعبور را براي كاربران كسب‌وكارها تعيين كند.

قابليت اتاق انتظار كه به ميزبان اجازه مي‌دهد تا قبل از ورود شركت‌كنندگان به جلسه‌ي اصلي آن‌ها را در يك اتاق انتظار مجازي نگه دارد، حالا به‌طورپيش‌فرض براي اشتراك‌هاي آموزشي و پايه و پرو فعال شده است. تمامي ميزبانان ازاين‌پس مي‌توانند حين برگزاري جلسات ويدئويي از قابليت اتاق انتظار استفاده كنند.

بسياري از اين تغييرات مشخصا در پاسخ به پديده‌ي «زوم‌بامبينگ» اعمال شده‌اند. زوم‌بامبينگ نوعي حمله‌ي سايبري است كه در آن، هكر به‌طورغيرمجاز امكان ورود به جلسات ويدئويي را پيدا مي‌كند و معمولا با پخش محتواي نامناسب براي كاربران ايجاد مزاحمت مي‌كند. تنظيمات نسخه‌ي پيشين نرم‌افزار زوم كاربران را به تعيين رمز براي جلسات ترغيب نمي‌كرد و به همه‌ي شركت‌كنندگان اجازه‌ي به اشتراك‌گذاري تصوير صفحه‌نمايش را مي‌داد.

زوم همچنين در شيوه‌ي رمزنگاري داده‌هاي ردوبدل‌شده‌ي كاربران نيز بهبودهايي اعمال كرده است و استاندارد رمزگذاري AES-256 GCM را به‌كار گرفته است. هرچند به‌كارگيري اين استاندارد پيشرفتي درزمينه‌ي رمزنگاري داده‌هاي كاربران محسوب مي‌شود، هنوز با رمزنگاري سرتاسري فرق دارد كه زوم قبلا به‌اشتباه مدعي استفاده از آن بود. بعد از خبري كه چندي پيش درباره‌ي عبور اشتباهي داده‌هاي برخي كاربران غربي از سرورهاي واقع در چين منتشر شده بود، حالا زوم در نسخه‌ي جديد به كاربران كسب‌وكارها اجازه مي‌دهد ديتاسنتري را انتخاب كنند كه داده‌هايشان از آن مي‌گذرد.

زوم با‌توجه‌به حجم بسيار زياد كاربران خود در اين برهه‌ي زماني، در پاسخ‌گويي به مشكلات امنيتي نرم‌افزار ويدئوكنفرانس خود نسبتا سريع عمل كرده است. اين شركت در دسامبر سال گذشته اعلام كرده بود روزانه ۱۰ ميليون كاربر از اين سرويس استفاده مي‌كنند. اين رقم در مارس به‌شدت افزايش يافت و به ۲۰۰ ميليون كاربر روزانه رسيد. هنوز تا حل كامل مشكلات اين نرم‌افزار راه زيادي باقي‌مانده است؛ بااين‌حال با گذشت تنها بيست روز از وعده‌ي مديرعامل اين شركت براي رفع مشكلات امنيتي، شاهد تلاش‌هاي درخور توجه اين شركت در اين زمينه هستيم.

ناگفته نماند در صفحه‌ي دانلود وب‌سايت رسمي نرم‌افزار زوم، هنوز نسخه‌ي ۴.۶.۱۲ ديده مي‌شود؛ اما انتظار مي‌رود در هفته‌ي جاري شاهد انتشار نسخه‌ي ۵ باشيم.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/25/347893/zoom-update-security-privacy-features-improvements/