آرشیو دی ماه 1398

تكنولوژي روز

تفاوت بازاريابي و فروش چيست؟

همانطور كه مي دانيد دسته بازاريابي و دسته فروش دو ركن اصلي شركت ها هستند كه نقش بسزايي در موفقيت و شكست آنها برعهده دارند. اما مسئله اي كه برخي مواقع در محل كار و حتي در محيط آكادميك نيز با آن مواجه هستيم اين است كه وظايف بخش بازاريابي و فروش باهم اشتباه گرفته مي شوند و اين چشمداشت برپايي مي شود كه كارشناسان بازاريابي و فروش به جاي حمايت از هم، وظايف يكديگر را پوشش دهند.در اين مقاله هدف داريم به طور ساده تفاوتهاي “بازاريابي و فروش” را ذكر كنيم. در اينجا بازاريابي شامل بازاريابي ديجيتال و هر گونه ديگر از بازاريابي مي شود.
پس از مطالعه اين نوشتار چشمداشت مي رود با وظايف و عملكرد متفاوت اين دو دسته آشنا شويم و بتوانيم وظايف آنها را از هم تفكيك كنيم.
آگاهي از تفاوت وسط بازاريابي و فروش مسئله ي مهمي است زيرا تركيب هنرمندانه و دقيق بازاريابي و فروش براي رشد موفقيت آميز يك سوداگري امري حياتي است. به راستي بازاريابي پروسه نظام مند برنامه ريزي، اجرا و كنترل تكاپو هايي در كسب و كار است كه خريداران و فروشندگان را به هم پيوند مي دهد و فروش تراكنش ميان دو شخص است در جايي كه خريدار، كالا يا خدماتي (ملموس يا غيرملموس) را در قبال تبادل پول، گرفتن مي كند.
تعيين طيف پهنه تكاپو هاي فروشِ خدمات و كالا، ارتباط با مشتري، پيش بيني نيازهاي آينده و داشتن راهبرد براي مواجهه با آن احتياج در روابط طولاني مدت، شيوه و ديدگاه بازاريابي است اما مطابقت دادن نيازهاي مشتري با محصولات حال حاضر شركت، طريق تقسيم فروش است. بنابراين افق بازاريابي وسيعتر از افق پيش روي فروش است.
به ذكر ساده تر فروش فرآيندي كوتاهي مدت و مشتري محور است درحاليكه بازاريابي فرآيندي بلند مدت ومحصول محور مي باشد. 

فرق بازاريابي و فروش چيست؟

فروش در پي اجابت دربايستن هاي كمپاني و بازاريابي به دنبال پاسخ دادن نياز مشتري است.
تمركز در بازاريابي بر همگي حوزه گسترش و پيشبرد، رشته تامين، بها محصولات و خدمات، برپايي نيازها و خواسته هاي مشتريان بوسيله كالا و خدماتي است كه سازمان ارائه مي دهد، اما تمركز اصلي تقسيم فروش برآورده كردن ميزان فروش هدفگذاري شده است.همانطور كه اشاره شد قيمت گذاري به عهده يكتا بازاريابي است در حاليكه توجيه آن براي مشتريان بدست تيم فروش انجام مي پذيرد.آناليز بازار، كانالهاي توزيع، خدمات و كالاهاي رقابتي، راهبرد هاي قيمت گذاري، پيگيري پروسه فروش، ميزان بهره از بازار و بودجه بندي جزو فرآيند بازاريابي است.
تحقيقات بازار، تبليغات، روابط عمومي، خدمات و خوشنودي مشتريان حوزه كار و جنبش بازاريابي است ولي اين پهنه در فروش به ترغيب كردن مشتري براي خريد كالاهاي توليد شده براي به برآورده برپايي نيازهايش محدود مي گردد. معمولا بازاريابي، استجابت سوال چگونه مي توانيم به مشتري برسيم و پيوستگي طولاني با وي برقرار كنيم را ذكر مي دارد اما فروش، منظور نهايي بازاريابي است.
differences between marketing and salesساخت هويت برند كه با اجابت مايحتاج پيوسته است از وظايف مهم بازاريابي به شمار مي رود ولي فروش ارتباطي بر هويت برند، روابط بلندمدت و مكرر ندارد. فروش راهبرد ديدن مايحتاج به شيوه هايي فرصت طلبانه و شخصي است كه بوسيله تعاملات انساني توسط مي آيد پس به ذكر ساده فروش ديدن احتياج در سررسيد صحيح است، درحاليكه قصد پاياني بازايابي برپايي علاقه به فرآورده و خلق مشتريان بالقوه است.
در ك تفاوت ميان بازاريابي و فروش مهم است زيرا تركيب هنرمندانه و دقيق بازاريابي و فروش براي رشد موفقيت آميز يك كسب و كار حياتي است.
فعاليت هاي بازاريابي دربرگيرنده تحقيقات مصرف كنند براي مشخص تشكيل نيازهاي مشتريان، توسعه فرآورده به معني طراحي و ابداع محصولات كه نيازهاي حال آماده و آينده را پوشش دهند، تبليغ محصولات براي افزايش هشدار و ساخت برند، قيمت گذاري محصولات و خدمات براي به حداكثر رساندن درآمد مي باشد.
از سوي ساير فعاليت هاي فروش بر تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان بالفعل تمركز دارد. در راستي تيم فروش بيشتر به طور سر راست درگير تعامل با مشتريان احتمالي براي ترغيب آنها به خريد محصولات مي گردد. وانگهي بازاريابي تمايل به تمركز به عمده مخاطبان (يا هر موضوعي در اينباره) دارد در حاليكه فروش علاقمند به تمركز بر ارتباط شخصي و يا در گروه هاي حقير با مشتريان احتمالي دارد. به همين دليل است كه معمولا پروسه فروش را يك پروسه يك به يك و بازاريابي را فرآيند يك به همه تعريف مي كنند.

استفاده از پانل ACTION در فتوشاپ

انجام كارهاي تكراري هميشه و همه جا كسالت‌بار و ناخوشايند بوده و همه به‌دنبال روش‌هايي براي فرار از انجام اين كارها هستيم. اين موضوع در فتوشاپ هم صادق است و با وجود جذابيت محيط فتوشاپ و عمليات انجام گرفته در آن، وقتي اين عمليات به كارهاي تكراري هر روزه تبديل شود، ناخوشايند و كسالت‌بار خواهد بود.

 امور تكراري در همه مخاطبان فتوشاپ ممكن است وجود داشته باشد و هر فرد به نحوي با اين نوع كارها سر و كار داشته باشد. مثلا يك عكاس هر روز شايد بارها مجبور است تصوير گرفته شده توسط دوربين را كه اندازه بزرگي دارد كنار هم چيده و سري چندتايي عكس پرسنلي تهيه كند يا يك طراح صفحات وب لازم است با طي يك پروسه تكراري تصاوير با حجم‌هاي بالا و كيفيت‌هاي مختلف را به تصاويري با حجم پايين و كيفيت مناسب صفحه وب تبديل كند يا يك طراح گرافيست لازم است براي ايجاد جلوه دلخواهي كه تركيبي از چند عمليات مختلف در محيط فتوشاپ است چند بار روي تصاوير مختلف تكرار كند. در همه اين حالات آرزوي اين افراد وجود امكاني براي آموزش فتوشاپ در امور تكراري و انجام خودكار اين عمليات است. در اين شماره قصد داريم با نگاهي دقيق‌تر به پانل اكشن فتوشاپ با ابزارها و قسمت‌هاي مختلف آن بيشتر آشنا شده و از آنها در ذخيره‌سازي امور تكراري در محيط فتوشاپ استفاده كنيم.

از پانل اكشن كه با فشار دكمه‌هاي تركيبي alt+F9 يا از مسير WindowAction قابل فراخواني است، بهمنظور ذخيره‌سازي عمليات انجام گرفته در فتوشاپ و اجراي دوباره آنها استفاده مي‌شود. در اين پانل مجموعه اكشن‌هاي آماده فراواني وجود دارد كه با انتخاب هر يك از آنها و كليك روي دكمه پخش در پايين پانل (البته بعد از باز‌كردن يك تصوير) مي‌توانيم آن اكشن را روي تصوير مورد نظر اجرا كنيم. هر اكشن (H) با زيرمجموعه مراحل تشكيل‌دهنده خود (I) داخل يك مجموعه (G) قرار مي‌گيرد كه به آن مجموعه اكشن گفته مي‌شود. در مجموعه پيش‌فرض اين پانل 13 اكشن قرار گرفته كه از آنها مي‌توانيم براي اعمال جلوه‌هاي متنوعي به تصوير استفاده كنيم. علاوه بر مجموعه پيش‌فرض، با كليك روي منتها‌اليه سمت راست و بالاي پانل اكشن (M) مي‌توانيم در بخش تنظيمات و مديريت مجموعه اكشن‌ها به 9 مجموعه اكشن آماده ديگر ـ كه در هر مجموعه تعداد فراواني اكشن آماده قرار گرفته ـ دسترسي داشته باشيم.

اين مجموعه‌ها عبارت است از:
1 ـ Commands: دسترسي و فراخواني سريع فرامين
2 ـ Frames: ايجاد قاب‌هاي آماده براي تصوير
3 ـ Image Effects: اعمال جلوه‌هاي تصويري
4 ـ ‌Lab-black & white: سياه و سفيد نمودن تصوير
5 ـ Production: تبديل و دسترسي به اندازه‌هاي آماده
6 ـ Star trails: چرخش ستارهاي
7 ـ Text Effects: جلوه‌هاي متني
8 ـ Textures: ايجاد بافت و پس زمينه
9 ـ Video Action: تنظيمات ويدئويي

فتوشاپ cs6, پانل اكشن

افزون بر مجموعه‌هاي ذكر شده، با انتخاب دكمه شروع ضبط(Begin Record) در قسمت پايين پانل اكشن (B) قبل از انجام عمليات دلخواه مي‌توانيم عمليات انجام گرفته را ضبط كنيم و مواقع نياز با كليك روي دكمه Play Selection (C) آنها را اجرا كرده و كل عمليات ذخيره شده را روي تصوير جديد دوباره اعمال كنيم. در پايين پانل اكشن شش دكمه جلب نظر مي‌كند كه از آنها مي‌توانيم براي حذف يك اكشن ذخيره شده (F)، ايجاد اكشن جديد (E)، ايجاد مجموعه جديد (D)، اجراي اكشن انتخاب شده (C)، شروع ذخيره اكشن (B) و توقف اكشن (A) استفاده كنيم. براي شروع ايجاد يك اكشن جديد بايد ابتدا روي دكمه دوم پانل اكشن (E) كليك كنيم تا پنجره New Action ظاهر شود.

در اين پنجره در قسمت Name با وارد‌كردن نام اكشن مورد نظر در قسمت Set مجموعه‌اي را كه در نظر داريم اكشن مورد نظر در آن مجموعه ذخيره شود، انتخاب مي‌كنيم. سپس با تعريف دكمه ميانبر اكشن كه يكي از دكمه‌هاي تابعي صفحه كليد به تنهايي يا تركيبي با Shift ياCtrl است، انتخاب مي‌شود. براي متمايز‌كردن اكشن مورد نظر از بقيه اكشن‌ها مي‌توانيم رنگ دلخواهي نيز براي آن تعريف كنيم تا در پانل اكشن با اين رنگ متمايز شود. در انتها با كليك روي دكمه Record عمليات ضبط را شروع مي‌كنيم. هنگام ضبط براي توقف ضبط و شروع مجدد ضبط مي‌توانيم از دكمه‌هاي مربوط در پانل اكشن استفاده كنيم. پس از آغاز به ضبط، همه عمليات انجام گرفته در محيط فتوشاپ به صورت اتوماتيك ذخيره مي‌شود و در مواقع لزوم قابل فراخواني خواهد بود. پس از ضبط اكشن مورد نظر مي‌توانيم نسبت به ويرايش آن در پانل اكشن اقدام كنيم و در صورت نياز مرحله يا مراحلي از آن را با درگ روي آيكون سطل زباله حذف كرده يا تقدم و تاخير آنها در اجرا را با درگ به محل دلخواه از پروسه اكشن عوض كنيم. در پانل اكشن در سمت چپ نام هر مرحله اكشن (L) يك قسمت براي فعال يا غير فعال‌كردن كادر محاوره‌اي تنظيمات مربوط به فرمان اجرا شده آن مرحله و يك قسمت (K) براي فعال يا غير فعال‌كردن هر مرحله وجود دارد كه در صورت
غير فعال‌كردن يك مرحله از يك اكشن، اين بخش كنار نام آن اكشن و آن مجموعه به رنگ قرمز ديده مي‌شود.

فتوشاپ cs6, پانل اكشن

همان‌گونه كه قبلا نيز گفته شد با كليك روي منتها‌اليه سمت راست و بالاي پانل اكشن (M) به بخش مديريت پانل اكشن دسترسي خواهيم يافت. بخش‌هاي مختلف اين بخش عبارت است از:
1‌ـ تبديل پانل اكشن به حالت دكمه‌اي
2 ـ ايجاد اكشن جديد
3 ـ ايجاد مجموعه جديد
4 ـ ايجاد يك كپي از اكشن انتخاب شده
5 ـ حذف يك اكشن
6 ـ اجراي يك اكشن
7ـ شروع ضبط اكشن
8 ـ ضبط دوباره اكشن
9 ـ اعمال كادر منويي
10 ـ اعمال توقف در اكشن
11 ـ اعمال مسير در اكشن
12 ـ تنظيمات اكشن
13 ـ تنظيمات اجراي اكشن
14 ـ فعال‌كردن امكان ذخيره انتخاب ابزارها
15 ـ پاك‌كردن تمامي اكشن‌ها
16 ـ بازگردان اكشن‌ها به حالت اوليه
17 ـ فراخواني اكشن
18 ـ جايگزيني اكشن
19 ـ ذخيره‌سازي اكشن
20 ـ فراخواني مجموعه‌هاي جديد
21ـ‌ بستن پانل اكشن

فتوشاپ cs6, پانل اكشن

تا قبل از ارائه فتوشاپ CS6 به كمك پانل اكشن فقط امكان ذخيره‌سازي فرامين، تنظيمات و فيلترها وجود داشت ولي با ارائه آخرين نسخه فتوشاپ امكان ذخيره‌سازي ابزارهاي انتخاب شده و عمليات انجام گرفته با آنها نيز فراهم آمده و به اين منظور بايد در قسمت مديريت اكشن گزينه Allow Tool Recording انتخاب شود تا انتخاب و استفاده از ابزارها نيز ذخيره شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/action-panel1-photoshop.html

پيكان‌ها در فتوشاپ

همان‌طور كه مي‌دانيد فتوشاپ يكي از قدرتمندترين نرم‌افزارهاي طراحي و ويرايش تصاوير است كه امكانات مختلفي را نيز در اختيار شما قرار مي‌دهد.

اين نرم‌افزار قابليت‌هاي زيادي را در خود جاي داده است؛ اما كاربران بي‌شماري مشاهده مي‌شوند با اين كه برخي از آنها نيز جزو كاربران حرفه‌اي فتوشاپ هستند، اما از رسم پيكان (فلش) در فتوشاپ ابراز نارضايتي مي‌كنند! بسياري از اين كاربران با كمك پيكان‌هاي موجود در بخش Custom Shape Tool نسبت به رسم پيكان‌هاي مورد نظر خود اقدام مي‌كنند. اگر از اين ابزار استفاده كرده باشيد متوجه شده‌ايد اين پيكان‌ها در طول و عرض مشخصي رسم مي‌شوند و تغيير اندازه در آنها نيز موجب به‌هم‌ريختگي تناسب‌شان خواهد شد. رسم پيكان در فتوشاپ بسيار ساده است و شايد همين سادگي موجب شده تا كمتر كاربري به آن توجه كند. اين روش در نسخه‌هاي مختلف فتوشاپ اعم از CS4, CS5, CS6 قابل استفاده بوده و در همگي آنها نيز يكسان است:

1ـ ابزار Line را انتخاب كنيد.

2ـ از نوار ابزار به‌نمايش درآمده در بالاي فتوشاپ، روي علامت پيكان كوچكي كه كنار گزينه Custom Shape است، كليك كنيد. (در فتوشاپ CS6 به‌شكل يك چرخ‌دنده كوچك قابل مشاهده است)

3ـ با طي مرحله 2، پنجره Arrowheads نمايش داده مي‌شود. در اين پنجره گزينه‌هاي مختلفي وجود دارد كه عبارت است از:
Start: فعال بودن آن موجب مي‌شود پيكان شما از نقطه شروع رسم شود.

End: فعال بودن آن موجب مي‌شود انتهاي خط شما به‌صورت پيكان رسم شود.

توجه: فعال بودن هر دو گزينه موجب مي‌شود خطي با دوپيكان ابتدايي و انتهايي رسم شود.

Width: ميزان پهناي نوك پيكان را مشخص مي‌كند.

Length: طول پيكان را مشخص مي‌كند.

Concavity: ميزان برگشت (فرورفتگي) لبه‌هاي پيكان به عقب را مشخص مي‌كند.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/tricks-arrows1-photoshop.html

بهترين راه‌ هاي افزايش فالوور اينستاگرام رايگان

۸ طريق فوق‌العاده كاربردي مجاني براي افزايش فالوور اينستاگرام۱) براي خود يك استراتژي اينستاگرامي تعريف كنيدافزايش فالوور اينستاگرام يك روند تدريجي است. البته كه روش‌هايي وجود دارند كه شما يك‌شبه ۱۰هزار فالوور پيدا كنيد (مثلا خريد فالوور فيك)؛ اما بي گمان اين فقط به يك عدد در صفحه شما تبديل مي‌شود و سودي به حال اينستاگرام شما ندارد. اصولا گذرگاه صحيح هرچيزي وقت و 

چگونه تعداد فالوور هاي خود را در اينستاگرام افزايش دهيم؟

انرژي لازم دارد، ولي در برابر شما را به نتيجه‌اي دلخواه، مطلوب و مطمئن مي‌رساند. براي زياد شدن فالوورهاي خويش شما آغاز به يك استراتژي احتياج داريد. استراتژي طراحي يك گذرگاه است كه شما از نقطۀ كنوني به نقطۀ مطلوب مي‌رساند. براي طراحي استراتژي خوب بايد:
هدف خود را مشخص كنيدداشتن يك منظور شفاف مهم‌ترين بخشِ طراحي راهبرد خوب براي افزايش فالوور است. براي تعيين هدف به چشم انداز و آيندۀ كسب‌وكار (يا گويه فعاليت‌تان) خويش انديشه كنيد. به اين فكر كنيد كه “جايگاه مطلوب شما در يكسال آينده كجاست؟”، “دوست داريد صفحه شما در مطلوب‌ترين وضعيتش چه شماري فالوور داشته باشد؟”، “ميزان تعامل آنها در صفحه شما چقدر و چگونه باشد؟”، “وضعيت لايك و كامنت‌ها چگونه باشد؟”
اگر پاسخ اين سوال‌ها را مي‌دانيد كه خيلي خوب است، اما اگر از سوالات بالا هيچ تصوري در ذهنتان نداريد، مشكل اصلي شما در تقسيم هدفگذاري است، پس پيش درآمد هدف خود را مشخص كنيد و سپس راهبرد مناسب طراحي كنيد.
برنامه عملي (Plan of Action) داشته باشيدحالا كه قصد مشخص شد به برنامه عملي (Plan of Action) فكر كنيد كه بتواند شما را به اهداف موردنظرتان برساند.
لابد اكنون با قيافۀ آويزان مي‌پرسيد “بر چه پاي بست، برنامه بنويسم؟” اصلا نگران ناشيد، سه نكته‌اي كه در پيوسته با هم رسيدگي مي‌كنيم پذيرش سوالتان را خواهند داد.
شناخت مخاطب: شما بايد بدانيد كه با چه اشخاص و سليقه‌هايي در بستگي هستيد (يا مي‌خواهيد باشيد). بهتر است فالوورهايتان را از عقيده سن، جنسيت، موقعيت جغرافيايي، علاقمندي‌ها و…به احسان بشناسيد. با شناخت مخاطبان، پيش‌بيني‌ و تحليل‌هاي دقيق‌تري از رفتارها و واكنش‌هاي آنها مي‌توانيد برنامۀ عملي هدفمندتري داشته باشيد.علاوه بر اين پيوسته بايد سعي كنيد در جست‌وجوي كساني باشيد كه به چهره نهفته به پيج شما علاقه‌مندند.تحليل رقبا: احد از چيزهايي به شما در طراحي يك برنامه عملي كمك مي‌كند، رسيدگي و تحليل دقيق پيج‌هاي رقبا است. شما مي‌توانيد نقاط ضعف و توان آنها را بسنجيد، كدام پيج‌ها فالوورهاي اكثريت دارند؟ كدام پست‌ها بيشترين لايك و كامنت را دارند؟با سپريدن يك بررسي ريزبين در پيج‌هاي رقبا شما به يك گنچينۀ ارزشمند از تجربيات ديگران دست پيدا مي‌كنيد كه اين برنامۀ شما را از اشتباهات احتمالي رقبا حفظ مي‌كند.
هويت و ارزش‌هايتان را بشناسانيد: گرد ساير از كليدهاي طراحي استراتژي پسنديده انديشه و ايدۀ شما در باره برندتان است. بي گمان شما يك فكر و ايده‌اي پشت برندتان داريد. مثلا شعار رسانۀ تجارت نوين اين است “شفاف باشيد، متفاوت باشيد” و شما همه‌جاي سايت و در تمام محتواهايي كه منتشر شده مستقيم و غير سر راست رد اين شعار را مي‌بينيد، در حقيقت رسانه تجارت امروزين يك هويت مشخص براي خودش تعيين كرده و اين هويت به مهم‌ترين ارزش كمپاني تبديل شده است. مخاطبان نيز مدرن را با همين هويت مي شناسند.اما چه راه‌هايي كمك مي‌كند كه شما هويت برند خود را به مخاطبانتان القا كنيد؟
اگر تمام پست‌هاي شما در عين متفاوت بودن يك تم ويژه داشته باشند صفحه اينستاگرام شما گيرايي بيشتري خواهد داشت. اين به شدت در بالا بردن فالوور هاي شما كارساز است. داشتن لوگو باعث مي‌شود حرفه‌اي‌تر به نظر بياييد. شعار برند شما نشانه خواهد عدل كه مصمم هستيد، قصد داريد و آمده‌ايد كه بمانيد. و در نهايت براي خودتان يك هشتگ مخصوص  بسازيد؛ هشتگي كه ويژه شما و معرف سوداگري شما باشد. اين شغل كمك مي‌كند در ذهن مخاطبان خويش باقي بمانيد.
تم صفحه اينستاگرام oh.sopretty
تم صفحه اينستاگرام oh.sopretty
بررسي و تجزيه تحليل:  در پايان شما بايد دائما استراتژي‌تان را موشكافي كنيد. پيوسته بايد در نظر داشته باشيد كه چقدر از هدف‌تان بعيد شده‌ايد يا چقدر به آن نزديكيد. اين استراتژي كجا اغلب جواب داده و كجا نه. سؤال كردن سوال‌هاي صحيح مهم‌ترين كاري است كه در مقوله درمان استراتژي‌تان بايد اتمام بدهيد.

پوستر تبليغاتي شگفت انگيز با ايده هاي منحصر به فرد(1)

پوسترهاي تبليغاتي سريع ترين راه براي انتقال پيام و برقراري ارتباط با مخاطب است و اگر تبليغ از طراحي منحصر به فردي برخوردار باشد به گونه اي كه براي سايرين باشد الهام بخش باشد در اين صورت است كه يك تبليغ سودمند خواهد بود. گاهي آنها فقط جنبه تبليغ دارند اما برخي از كمپاني ها به سختي روي آن كار مي كنند تا آن تبليغ به يك ابزار تبليغاتي و قابل رقابت و موفق براي معرفي شركت شان باشد.

 

  بيشتر بخوانيد: انواع تبليغات اينترنتي 

 

براي هر كمپاني سعي در معرفي و ارائه محصولات در قالب نسخه هاي چاپي به شيوه تاثيرگذار كاري چالش برانگيز و مشكل است. يك تبليغ چاپي خنده دار با يك ايده اي خنده دار آغاز مي شود، اما بايد به اين ايده هنرمندانه روح بخشيد و آن را به يك جلوه بصري زيبا تبديل كرد. براي اينكه تبليغ تاثيرگذارتر شود بايد در آن از متن هاي جذاب در آن استفاده كرد، مثلا فلان هنرمند از اينجا ديدن كرده است و يا فلان بازيگر در اينجا غذا خورده است. در اين صورت مردم يكديگر را خبر مي كنند تا به فروشگاه شما بيايند.


تبليغ Sooruz: Wake’N’Country

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

 تبليغ Waterloo Gin: Punch

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ مايع سفيد كننده و جرم گير Cepacol Plus: جلاد

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ Land Rover Defender:

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ قرص ويتامين سي Berocca: دوچرخه سواري

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ فيلترهاي تصفيه هوا Tama Group

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ Audi: پشتيباني

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

بنياد حمايت از زنان بي خانمان Samusocial: كابوس هاي شبانه ممنوع

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

پودر ضد اسيد معده Eno: خرچنگ

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ Super Sônica Sound Design

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ اسباب بازي هاي Parque Recreio Kids

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ كافي شاپ Dunkin’ Donuts

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ دراژه هاي شكلاتي Mentos: اگر توانستيد آنها را با ديگران قسمت كنيد

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ تاير Goodyear Ultra Grip

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ Piano Media: Homo***uals

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ آكواريوم Vancouver Aquarium مخصوص كودكان

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ مرغ بدون استخوان Perdigão Boneless: سگ كوچولوي غمگين

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ Halls XS: Ceo

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ Volkswagen: بز

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ نيسان: موتور سيكلت

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

براي روز جهاني آب: شير آب

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ موسسه طراحي Graffiti BBDO: سير

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ مسابقه Young Director Award(جايزه بهترين كارگردان جوان): هوگو

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ مبلمان Tok&Stok: زمين خش دار

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ فست فوer King: كيف

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ گوشي تلفن همراه Sonimtech: آخرالزمان

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ ماده محافظ و تيز كننده دندان سگ

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ فروشگاه كيك كاسه اي

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ كلوپ ورزشي Reebok

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ McDonald’s

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ سايت Hi Viajes: فليكر

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ شبكه تلويزيوني RICTV Record: شنا

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ جلوگيري از آتش سوزي جنگل ها

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ آژانس ازدواج Las Vegas

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليع نيسان: خانه

تصاوير تبليغاتي, گرافيك, تبليغات

تبليغ Swire Pacific: گوش

 

 

منيع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/amazing-posters2-ideas.html

فروش و بازاريابي

ضمير ناخودآگاه تصويري انديشه ميكند يعني ما همان چيزي ميشويم كه مرتب تصوير آن را در ذهن خويش ايجاد ميكنيم . اگر تصويري كه به ضمير ناخودآگاه ميدهيم تصوير شكست و ياس و طاقت اميدي است پرينت آن كه از ضمير ناخودآگاه ما خارج ميشود نتيجه شكست را پرتو ميدهد و اگر تصوير ظفر كه مرتب در ذهن ما هستي دارد و به آن مي انديشيم به ضمير ناخود مستحضر ديتا شود نتيجه ظفر را در اعمال و رفتار و حيات و كاروفعاليت ما ارائه خواهد داد .<هيچ زماني براي موفقيت دير نيست >
توجه داشته باشيد كه هيچ زماني براي كامياب شدن در هر كاري دير نيست درست است كه اگر مدتها پيش تصميم به موفقيت گرفته بوديد شايد هم اكنون نتيجه آن را به چشم ميديديد ، ولي به اين نكته هم بيانديشيد كه اگر هم اكنون تصميم به موفقيت بگيريد در آينده تقريبا  گواه كاميابي را در آغوش خواهيد گرفت ، ولي اگر هيچ گاه چنين تصميمي را براي موفقيت نگيريد ، هرگز هم موفق نخواهيد بود و بايد تا سرانجام عمر در ياس و نااميدي و شكست به راز ببريد . به اين ضرب المثل ايراني پروا كنيد <ماهي را هروقت از آب بگيري تازه است >
سرهنگ ساندرز يك سرهنگ بازنشسته ارتش آمريكا بود ، در سررسيد بازنشستگي به انگيزه حقوق مختصر و شمار زياد اولاد و نوه و نتيجه ها در وضعيت مالي بسيار بدي پيمان داشت يكروز به اين فكر افتاد كه كاري بكند و خود و خانواده اش را از اين چگونگي نجات دهد ، ولي يك سرهنگ بازنشسته چه كاري بلد بود .
يكروز به يادش آمد كه در آشپزخانه ارتش سر آشپزي بود كه مرغ را به شكل خاصي مي پخت كه همه از خوردن آن لذت مي بردند . با خودش انديشه كرد كه بهتر است ايده پختن مرغ به روش سرآشپز را به يك رستوران بفروشد .  نزديك  به تمامي رستورانهاي آمريكا مراجعه كرد اما حتي يك تن حاضر نشد كه ايده سرهنگ را آزمون كند ، بعد از اين كل يأس با خود انديشه كرد كه اگر يك تن با شكل و شمايل يك سرهنگ بازنشسته به او مراجعه ميكرد و چنين پيشنهادي ميداد آيا او قبول ميكرد ، در اينجا بود كه متوجه شد كه خرده كارش كجاست . سرهنگ يك دست پوشاك سرآشپز تعبيه كرد و پوشيد و به نخستين رستوراني كه مراجعه كرد خويش را سرآشپز شناسايي كرد و گفت كه ميتواند مرغ را به روشي متفاوت بپزد و رستوران دار قبول كرد كه سرآشپز براي آزمايش تعدادي مرغ به شيوه خودش جاسازي كند .
از همينجا بود كه روش جاسازي مرغ كنتاكي (KFC) براي سرهنگ بازنشسته منبع درآمد سرشاري شد كه امروزه درآمد آن از درآمد نفت كشور ما بيشتر است .
اكنون اين سوال قبل مي آيد كه اگر سرهنگ بازنشسته ساندرز  در ياس و نااميدي باقي ميماند و از يك نقطه شروع نمي كرد آيا امروزه چيزي به اسم مرغ سوخاري كنتاكي (KFC)  وجود داشت و اكنون سرهنگ ساندرز يكتا از ثروتمند ترين انسانهاي آمريكا بود . طي تحقيقاتي كه دانشمندان روانشناسي سپريدن داده اند تقريبا  تمامي كسان موفق گيتي موفقيت خود را پس از سن 40 سالگي به دست آورده اند . اما يكروزي از يك نقطه اي شروع كرده اند كه نقطع عطف زندگي شان بوده است . هركسي ميتواند يك نقطه عطفي در زندگي خود داشته باشد كه از آن نقطه حيات كامياب خويش را آغاز كرده باشد .شما نيز ميتوانيد همين حالا شروع كنيد و هرگز نگران نتيجه كار نباشيد كه قطعا پيروزي را درپي خواهد داشت .زيرا خداوند فرموده است كه « از شما جنبش از خدا بركت » . خداوند زماني كه انسان را خلق كرد به خودش تبريك گفت زيرا ميدانست كه تواناترين و عجيب ترين موجود جهان را خلق كرده است . بعد بهتر است ما نيز به خداوند اعتماد نماييم و به توانايي و قدرت خويش باور داشته باشيم زيرا اگر بخواهيم و از عمق وجود تصميم به سپريدن كاري بگيريم مطمئنا ميتوانيم . كاميابي هاي بيشمار آدمي از آغاز خلقت تا كنون  اين نكته را پابرجا كردن ميكند .
بزرگترين رمز كاميابي عزت نفس است و جوهره عزت نفس دوست داشتن خودتان است ، پس خودتان را از عمق هستي برادر داشته باشيد و به خودتان عشق بورزيد و هرگز از خودتان موجودي بدبخت و مصيبت زده نسازيد . يك ليست از صفات خودتان جاسازي كنيد و آن را بارها و بارها بخوانيد و از داشتن چنين صفات پسنديده اي لذت ببريد اگر در وسط صفات شما از تعدادي از آنها خوشنود نيستيد با تمام وجود كوشش كنيد آن خصوصيات را به خصوصياتي خوب تبديل كنيد لغايت جايي كه به طور كامل از خودتان راضي باشيد واز هستي خودتان لذت ببريد اگر عوض كردن برخي صفات برايتان كمي سخت است با تصوير سازي ذهني خويش را در آن موقعيت ببينيد و از داشت اين صفات لذت ببريد مطمئن باشيد بعد از چند روز ضمير ناخودآگاه شما همان صفاتي را برايتان فراهم ميكند كه شما در ذهن خويش به آنها فكر كرده ايد . گفتيم كه ضمير ناخودآگاه همان چيزي را به شما ميدهد كه شما در ذهن خود به انديشه ميكنيد و از داشتن آنها لذت ميبريد .
با اين عمل ضمير ناخودآگاه شما براي شما فونداسيون و پي برج اعتماد به نفس  شمارا براي داشتن آينده اي كامياب برنامه ريزي ميكند و در آينده اي كم و بيش شما آن چيزي خواهيد بود كه ميخواستيد باشيد .
يك سؤال : به عقيده شما خوش تيپ ترين  ، با ارزش ترين ، موفق ترين ، قشنگ ترين انسان روي زمين چه كسي ميتواند باشد .
قبل از استجابت چشمها را ببنديد و كمي فكر كنيد پس پذيرش بدهيد .
به عقيده من اگر كسي غير از خودتان را گزينش كرده ايد بايد بگويم شما اعتماد به نفس نداري و اين نداشتن خودباوري باعث ميشود كه هرگز به موفقيت و پيروزي نرسيد . وقتي ما خودمان وجود خويش را اخ نداريم به آن اعتماد نميكنيم  چگونه انتظار داريم كه ديگران اعتماد كنند و يا سايرين مارا همنشين داشته باشند /.
اگر سرهنگ ساندرز به خود اعتماد نمي كرد و خودش را كمينه ميگرفت و مرتب در ذهن خويش ، خودش را يك انسان درمانده تصوير ميكرد ، آيا امروز چيزي به نام صنعت غذايي (KFC)  هستي داشت .
اگر زماني كه اديسون را از مدرسه بيرون فرستادن،بركنار كردن كردند خود و مادرش توان اميد ميشدند و ميگفتن كه ما انسانها بدبختي هستيم و هرگز نميتوانيم كامياب شويم آيا امروز چه بر راز اديسون آمده بود و آيا امروز بشريت چه وضعي داشت .
اگر ناپلئون نمره هاي درسي افتضاحش را مبناي توانائي هاي خود پيمان ميداد آيا پادشاه فرانسه ميشد ؟
به نظر شما چه چيزي باعث كاميابي آنها شد . آيا غير از اعتماد به نفس ، پايداري و پافشاري در رسيدن به اهداف بزرگ بوده است . بعد اگر امروز شما هم همين تصميم را بگيريد كه به توانائي هاي بالقوه خود اعتماد كنيد و عزت نفس و اعتماد به نفس داشته باشيد فردا شما نيز گرد از همين كسان كامياب خواهيد بود وگرنه پس از يك عمر چشم باز ميكنيد و ميبينيد تقريبا  از همان نقطه اي كه بوده ايد به جز چند قدم عقب تر يا جلو تر نرفته ايد و اين فقط زمان بوده است كه از دست داده ايد .
عدم توانائي يا نداشتن شرايط دلخواه نيست كه باعث ميشود شما ترقي نكنيد ، بلكه اين نداشتن اعتماد به نفس و نشناختن توانائيهاي خودتان است كه مايه ميشود هرگز پيشرفتي نكنيد و در هيچ كاري موفق نباشيد
اگر سعي كنيد خود را بشناسيد خواهيد ديد كه براي هر كاري كه تصميم جدي بگيريد توانائي داريد .
(كسي كه از رانندگي ميترسد و به توانائي خود در گردانيدن ماشين اعتماد نميكند هرگز نخواهد توانست لذت رانندگي را تجربه كند .)
اين را دائم در ذهن خويش ثبت كنيد : كه اگر تصميم به انجام كاري گرفتيد و اين تصميم را از عمق هستي و با باور به توانائي خويش گرفتيد تمام  كائنات در رسيدن به آن منظور شما را ياري خواهند داد .
يكبار آزمون كنيد آنگاه خواهيد ديدن كه اين يك شعار نيست .
حتما تا به حال در حيات خود كارهايي را انجام ديتا ايد كه با موفقيت سپريدن شده اند . الان خودتان قضاوت كنيد اگر يكروزي تصميم به اتمام آن كارها نميگرفتيد و به كاميابي در آنها باور نداشتيد آيا آن كارها به خودي خود انجام ميشدند ؟
هميشه مثبت نگر باشيد كوشش كنيد حتي يكبار ، حتي در دل خودتان هم منفي نگر نباشيد و نسبت به هيچ كس و هيچ سازماني و هيچ ارگاني و هيچ عملي ديدن منفي نداشته باشيد . اين نكته را باورداشت داشته باشيد كه با مثبت نگري و مثبت انديشي ميتوانيد به چكاد هاي كاميابي برسيد . پس از همين لحظه تمام كوشش خويش را به شغل ببنديد كه دوستاني مثبت نگر داشته باشيد و از رفقا منفي نگر كه گناه تمام دشواري ها را به گردن ديگران مياندازند و كل آدم و كل چيز را بر عليه خويش فرض ميكنند و هر كمبود يا مشكلي را با رنگ و لعاب زياد كبير ميكنند و نشانه ميدهند كه  تمام كائنات جمع شده اند لغايت جلو رشد و كاميابي و سعادت او را بگيرند جدا دوري كنيد « اين افراد مانند ترمز جلو رشد و كاميابي شما را ميگيرند ، مطمئا باشيد ».
زيرا اين افراد با ارسال سيگنال هاي منفي ، ضمير ناخودآگاه ما را نشان ميگيرند و دستور ضعف در هر كاري را به ضمير ناخودآگاه ما ميفرستند و همانگونه كه گفتيم ضمير ناخودآگاه ما فاقد شعور براي موشكافي مسائل است و نتيجه هر دستوري را كه به او ديتا ميشود عينا به خواست ما بر ميگرداند و در بازخورد فرمانهاي ناتواني كه اين افراد به او ميدهند ضعف ، ناتواني ، ياس ، عدم اعتماد به نفس ، و بدبختي را به اعمال و رفتار ما برميگرداند پس يكبار ديگر تأكيد ميكنم كه «از كسان منفي نگر بشدت اجتناب كن ، و خويش نيز هميشه مثبت نگر باش لغايت رمز موفقيت را در دست بگيري » .
براي محافظت از تصميم هايي كه گرفته ايد : نخست ، ايده هاي خودتان را با كسان منفي نگر و ناكام و نق زن و مأيوس در ميان نگذاريد دوماّ پروانه ندهيد كه اين كسان در مورد تصميم شما اظهارنظر كنند . زيرا اين كسان سفيران بدبختي و فلاكت هستند و همنشيني با آنها ميتواند ماهها و سالها و حتي لغايت پايان عمر شمارا از موفقيت مفتوح دارد .
با بدان منشين كه بد ماني                           عادت پذير است نفس انساني  
اين يعني همان ضمير ناخودآگاه ما كه چه بخواهيم و چه نخواهيم تحت تأثير افكار مثبت يا منفي ديگران  است
يعني يك چرخه پردازشي : افكار مثبت يا منفي به ضمير ناخودآگاه ما ديتا ميشود (ورودي ديتا ها ) ضمير ناخودآگاه ما بر اساس اين داده ها يك فرآيند را اتمام ميدهد (پردازش داده ها ) و نتيجه را در اعمال و افكار و رفتار ما بروز ميدهد (خروجي اطلاعات پردازش شده ) .
6 - دائما در حال ياد گيري و آموختن باشيد
 بايد همش در حال يادگيري باشيد . انسانهاي كامياب مدام در حال ياد گيري هستند و هيچگاه يادگيري و تعليم را متوقف نميكنند .

روانشناسي فروش حرفه اي


متاسفا نه بسياري از ملت هيچ تلاشي براي يادگيري و دانش اندوزي براي موفقيت و كسب درآمد بيشتر نميكنند و خود را غني از علم آموزي ميدانند در حالي كه پيغمبر اكرم (ص) فرموده اند :
 زگهواري الي گور ادب بجوي  يا دانش را بياموزيد حتي اگر در چين باشد .
يك بازرگان يا فروشنده موفق نيز بايد پيوستگي خود را به فرهنگ روز مجهز نموده و از آخرين علوم مربوط به پيشه خويش هشدار داشته باشد .
آينده متعلق به كساني است كه بيشتر ميدانند ، نه كساني كه اغلب كار ميكنند .

اپل از آيفون ۱۱ رونمايي كرد

 اخبار اقتصادي ,خبرهاي اقتصادي , اپل
شركت اپل از جديدترين مدل گوشي خود به نام آيفون ۱۱ رونمايي كرد. 

به گزارش ايسنا، به نقل از يورو نيوز، اين گوشي جديد كه دو دوربين دارد و قرار است با هدف شكستن قيمت و با بهاي پايه‌ ۶۹۹ دلار وارد بازار شود، در مقر شركت اپل واقع در كوپرتينو در ايالت كاليفرنياي آمريكا نمايش داده شد.

 

تيم كوك، رئيس گروه اپل در جريان مراسم رونمايي از گوشي آيفون ۱۱ گفت: آيفون‌هاي جديد پر از قابليت‌هاي كاربردي تازه هستند و طراحي نوين آنها باورنكردني است.

 

در حالي كه بازار گوشي‌هاي هوشمند هم‌اكنون در جهان به طور كلي با كاهش رشد مواجه است، آيفون نيز اخيرا در برابر رقباي خود عقب‌نشيني كرده است. گوشي آيفون ۱۱ مجهز به تراشه جديدي به نام «اي۱۳ بايونيك» است كه در مقايسه با رقباي آن، امتياز فني ويژه‌اي براي آن به شمار مي‌آيد.

 

قيمت پايه اين گوشي نيز در مقايسه با مدل‌هاي قبلي گوشي‌هاي لوكس مانند آيفون ايكس‌اس كه حدود هزار دلار بود و حتي در مقايسه با مدل ارزان‌تر قبلي يعني ايكس‌آر نيز كمتر است.

 

اپل در گوشي آيفون ۱۱ بيش از هر زمان ديگري توجه خود را بر كيفيت دوربين آن گذاشته است؛ به طوري كه در پشت آن دو دوربين وايد و خيلي وايد و روي آن يك حس‌گر تصوير براي سلفي و ويدئوي حركت آهسته وجود دارد. آيفون ۱۱ حرفه‌اي سه دوربين دارد.

 

اپل همچنين مدعي است كه طول عمر باتري گوشي جديد خود را افزايش داده و مقاومت آن در برابر آب و ضربه را نيز بالاتر برده است.

 

قيمت آيفون ۱۱ حرفه‌اي از آيفون ۱۱ معمولي بيشتر است. مدل كوچك آن به قيمت پايه ۹۹۹ دلار و مدل بزرگ به ۱۰۹۹ دلار فروخته خواهد شد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11036081.html

نمايشگر اپل‌واچ ۵ هميشه بيدار است!

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, اپل‌واچ ۵
اپل شب گذشته طي مراسمي علاوه بر رونمايي از سري جديد گوشي‌هاي آيفون از سري جديد اپل واچ‌هاي خود نيز رونمايي كرد. 

به گزارش ايسنا و به نقل از ديلي ميل، قيمت اپل واچ سري ۵ نسخه جي.پي.اس ۳۹۹ دلار و نسخه شبكه سلولي(Cellular) آن ۴۹۹ دلار است.

 

قابليت‌هاي اپل واچ سري ۵ از ديگر سري هاي آن بيشتر است و بيشتر به سلامت كاربران توجه كرده است و علاوه بر اين موضوع ويژگي‌هايي براي ناوبري از جمله قطب نما داخلي نيز در آن تعبيه شده است.

 

يكي از نكاتي كه اين ساعت را متمايز مي سازد اين است كه نمايشگر اين ساعت هميشه روشن است و اين موضوع كاربران را قادر مي‌سازد كه بتوانند هميشه و در هر زماني از آن استفاده كنند.

 

در سري ۵ اپل واچ از نمايشگر پلي سيليكون و اكسيد با درجه حرارت پايين(LTPO)، درايور صفحه نمايش فوق‌العاده كم قدرت، مدار يكپارچه مديريت انرژي و حسگر جديد نور محيط براي افزايش عمر باتري آن استفاده شده است.

 

بنابر گزارش‌ها اپل واچ سري ۵ از ۲۰ سپتامبر سال جاري در فروشگاه عرضه خواهد شد. به گفته كمپاني اپل با هر بار شارژ مي‌توان تا ۱۸ ساعت از اين ساعت استفاده نمود.

 

از ويژگي‌هاي نسل جديد اپل‌واچ مي‌توان به قطب‌نماي داخلي و اپليكيشن نقشه‌ي به‌روزشده و قابليت‌هاي نظارتي بر سلامت و ايمني بدن اشاره كرد.

 

قابليت تماس بين المللي با سرويس اورژانس نيز در اين ساعت هوشمند براي كاربران فراهم شده است.

 

اين ساعت در رنگ‌هاي نقره اي، طلايي و خاكستري و در سه نوع پوشش  آلومينيومي، سراميكي و تيتانيومي موجود مي باشد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11036102.html

سامسونگ زمان به‌روزرساني اندرويد 10 براي هند و چين را اعلام كرد

 

 

 

سامسونگ برنامه‌هاي خود را براي ارائه‌ي آخرين نسخه‌ي پايدار اندرويد در چين و هند اعلام كرد. اولين دسته از گوشي‌هاي هوشمند كه اندرويد ۱۰ را در چين دريافت مي‌كنند، سه‌گانه گلكسي اس 10 خواهند بود كه در ژانويه سال ۲۰۲۰ به‌روز مي‌شوند. ماه فوريه، اين شركت به‌روزرساني‌هاي اندرويد ۱۰ را براي Galaxy A40s ،Note9 ،Note10 و Note10+ 5G منتشر مي‌كند. گوشي‌هاي سامسونگ Galaxy S9 و +S9 نيز در ماه مارس اندرويد ۱۰ را دريافت مي‌كنند و اين شركت تا آخر اكتبر سال ۲۰۲۰ براي ساير دستگاه‌هاي خود، اندرويد ۱۰ را ارائه خواهد كرد. در اين ميان خبري از به‌روزرساني اندرويد ۱۰ در پرچمداران سال ۲۰۱۷ سامسونگ يعني Note 8 ،S8 و +S8 نيست و درواقع اين مدل‌ها، اندرويد ۱۰ را دريافت نخواهند كرد.

زمان انتشار نسخه‌ي نهايي اندرويد ۱۰ براي دستگاه‌هاي سامسونگ در چين

دستگاهزمان انتشار
Galaxy S10 ژانويه ۲۰۲۰ (دي و بهمن)
+Galaxy S10 ژانويه ۲۰۲۰ 
Galaxy S10e ژانويه ۲۰۲۰
Galaxy A40s فوريه ۲۰۲۰ (بهمن و اسفند)
Galaxy Note10 فوريه ۲۰۲۰
Galaxy Note10+ 5G فوريه ۲۰۲۰
Galaxy Note9 فوريه ۲۰۲۰
Galaxy S9 مارس ۲۰۲۰ (اسفند و فروردين)
+Galaxy S9 مارس ۲۰۲۰
Galaxy A8s مارس ۲۰۲۰
Galaxy A90 5G آوريل ۲۰۲۰ (فروردين و ارديبهشت)
Galaxy A50s آوريل ۲۰۲۰
Galaxy A80 آوريل ۲۰۲۰
(Galaxy A9 Star (SM-G8850 آوريل ۲۰۲۰
Galaxy A60 آوريل ۲۰۲۰
(Galaxy A9 Star (SM-G8858 مي ۲۰۲۰ (ارديبهشت و خرداد)
Galaxy A70 مي ۲۰۲۰
Galaxy A9 Star Lite مي ۲۰۲۰
Galaxy Fold مي ۲۰۲۰
Galaxy M30s مي ۲۰۲۰
Galaxy Tab S6 مي ۲۰۲۰
(Galaxy A9 (2018 مي ۲۰۲۰
Galaxy S Light Luxury Edition ژوئن ۲۰۲۰ (خرداد و تير)
Galaxy W2019 ژوئن ۲۰۲۰
Galaxy A20s ژوئيه ۲۰۲۰ (تير و مرداد)
Galaxy A6s ژوئيه ۲۰۲۰
Galaxy Tab S4 ژوئيه ۲۰۲۰
Galaxy Tab A اوت ۲۰۲۰ (مرداد و شهريور)
Galaxy Tab S5e اوت ۲۰۲۰
(Galaxy Tab A 10.5 (2018 سپتامبر ۲۰۲۰ (شهريور و مهر)
(Galaxy Tab A (SM-P200 سپتامبر ۲۰۲۰
Galaxy Tab A 10.1 اكتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان)

زمان انتشار نسخه‌ي نهايي اندرويد ۱۰ براي دستگاه‌هاي سامسونگ در هند

دستگاهزمان انتشار
Galaxy S9 ژانويه ۲۰۲۰ (دي و بهمن)
+Galaxy S9 ژانويه ۲۰۲۰
Galaxy Note9 ژانويه ۲۰۲۰
Galaxy M20 ژانويه ۲۰۲۰
Galaxy M30 ژانويه ۲۰۲۰
Galaxy A30 ژانويه ۲۰۲۰
Galaxy S10e ژانويه ۲۰۲۰
Galaxy S10 ژانويه ۲۰۲۰
+Galaxy S10 ژانويه ۲۰۲۰
Galaxy Note10 ژانويه ۲۰۲۰
+Galaxy Note10 ژانويه ۲۰۲۰
Galaxy M40 مارس ۲۰۲۰ (اسفند و فروردين)
Galaxy A6 آوريل ۲۰۲۰ (فروردين و ارديبهشت)
+Galaxy A6 آوريل ۲۰۲۰
(Galaxy A7 (2018 آوريل ۲۰۲۰
(Galaxy A9 (2018 آوريل ۲۰۲۰
Galaxy A50 آوريل ۲۰۲۰
Galaxy A50s آوريل ۲۰۲۰
Galaxy A70 آوريل ۲۰۲۰
Galaxy A70s آوريل ۲۰۲۰
Galaxy A80 آوريل ۲۰۲۰
Galaxy Fold آوريل ۲۰۲۰
Galaxy M30s آوريل ۲۰۲۰
Galaxy Tab S6 آوريل ۲۰۲۰
Galaxy A8 Star مي ۲۰۲۰ (ارديبهشت و خرداد)
Galaxy A10 مي ۲۰۲۰
Galaxy A10s مي ۲۰۲۰
Galaxy A20 مي ۲۰۲۰
Galaxy A30s مي ۲۰۲۰
Galaxy M10s مي ۲۰۲۰
Galaxy On6 ژوئن ۲۰۲۰ (خرداد و تير)
Galaxy J6 ژوئن ۲۰۲۰
Galaxy A20s ژوئن ۲۰۲۰
+Galaxy J6 ژوئيه ۲۰۲۰ (تير و مرداد)
Galaxy J7 Duo ژوئيه ۲۰۲۰
Galaxy On8 ژوئيه ۲۰۲۰
Galaxy J8 ژوئيه ۲۰۲۰
Galaxy Tab S4 ژوئيه ۲۰۲۰
Galaxy Tab S5e ژوئيه ۲۰۲۰
Galaxy Tab A 8 اوت ۲۰۲۰ (مرداد و شهريور)
(Galaxy Tab A 10.5 (2018 سپتامبر ۲۰۲۰ (شهريور و مهر)
Galaxy Tab A 10.1 سپتامبر ۲۰۲۰
اكنون كه سامسونگ زمان انتشار اندرويد ۱۰ خود را براي هند و چين منتشر كرده، ديگر زمان زيادي به انتشار اين نسخه براي گوشي‌هاي سامسونگ در ديگر نقاط جهان باقي نمانده است. كاربران مي‌توانند با استفاده از اپليكيشن Samsung  Members app زمان انتشار اندرويد ۱۰  براي گوشي خود را برسي كنند.

قيمت به‌روز، مشخصات فني و هر اطلاعاتي كه براي خريد ارزان و آگاهانه‌ي انواع گوشي سامسونگ نياز داريد را در بخش محصولات زوميت بيابيد؛ مقايسه‌ي مشخصات فني انواع گوشي‌هاي سري S، J، M و A سامسونگ و گالري تصاوير رسمي اين محصولات همگي در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

 

 

منبع:

 

https://www.zoomit.ir/2019/11/30/342871/samsung-android-10-update-schedule-india-china/

گوشي هوشمند ۱۵۰ دلاري PinePhone با سيستم‌ عامل لينوكس رونمايي شد

 

 

درحال‌حاضر دو سيستم‌عامل اندرويد و iOS سهم اصلي بازار گوشي‌هاي هوشمند را دراختيار دارند. وضعيت كنوني با وجود فراواني و تنوع سخت‌افزار در بازار، انتخاب‌هاي مصرف‌كنندگان را در بخش سيستم‌عامل محدود مي‌كند. مايكروسافت در گذشته تلاش كرد تا حدودي دوقطبي موجود را برهم بزند و هواوي نيز احتمالا به‌زودي رقيبي روانه‌ي بازار خواهد كرد. دراين‌ميان، گزينه‌هاي ديگري هم هستند كه با ادعاي تمركز بيشتر روي حريم خصوصي و پيكربندي وارد بازار مي‌شوند. گوشي هوشمند پاين‌فون (PinePhone) از Pine64 يكي از انتخاب‌هاي جايگزين محسوب مي‌شود. پاين‌فون هنوز براي عرضه‌ي انبوه به بازار آماده نيست؛ اما نگاهي اوليه به مشخصاتش، نشان‌ مي‌دهد جايگزيني مناسب براي اندرويد و iOS است.

شركت سازنده‌ي پاين‌فون

Pine64 شركتي كوچك با ساختاري اجتماعي محسوب مي‌شود كه تمركز خود را به توليد محصولات مبتني‌بر ARM معطوف كرده است. اين شركت فعاليت خود را با كامپيوترهاي تك‌بورد مانند رزبري‌پاي شروع و پس از مدتي، لپ‌تاپ‌هاي تك‌بورد خود را توليد كرد. حالا تصميم گرفته است به‌طور جدي به بازار گوشي‌هاي هوشمند وارد شود. پاين‌فون اولين گوشي هوشمند Pine64 به‌شمار مي‌آيد كه با قيمتي مقرون‌به‌صرفه روانه‌ي بازار خواهد شد. در آينده‌ي نزديك، Pine64 احتمالا ساعت هوشمند و تبلت را هم توليد خواهد كرد.

PinePhone Pine64

تمامي پروژه‌هاي مهم لينوكسي در بخش موبايل در پاين‌فون پشتيباني مي‌شوند

پاين‌فون گوشي هوشمند كاملا متن‌بازي محسوب مي‌شود كه بلندپروازانه‌ترين پروژه‌ي Pine64 است. پاين‌فون برخلاف تمام گوشي‌هاي هوشمند موجود در بازار، براساس سيستم‌عامل اندرويد يا iOS طراحي نشده و شركت سازنده سيستم‌عامل لينوكس را براي اين گوشي در نظر گرفته است. هنوز مشخصاتي از سيستم‌عامل نهايي نصب‌شده روي گوشي وجود ندارد؛ اما Pine64 ادعا مي‌كند محصول ويژه‌ي مصرف‌كننده با تمامي پروژه‌هاي بزرگ موبايلي لينوكس هماهنگ خواهد بود. از مهم‌ترين پروژه‌هاي موبايلي مي‌توان به Ubuntu Touch و Sailfish OS و Plasma Mobile اشاره كرد كه هريك ضعف‌ها و قوت‌هاي خاص خود را دارند و همين تنوع يكي از مزيت‌هاي رقابتي پاين‌فون محسوب مي‌شود.

كاربران پاين‌فون‌ مي‌توانند بهترين سيستم‌عامل را بسته به نياز خود انتخاب كنند. چنين رويكردي برخلاف رقبا محسوب مي‌شود كه سيستم‌عامل را از همان ابتدا و براساس تصميم شركت سازنده به‌نوعي به كاربر تحميل مي‌كنند. به‌بيان‌ديگر، كاربران با انتخاب سيستم‌هاي عامل‌ گوناگون، تجربه‌هاي متفاوتي باهم خواهند داشت. البته چنين قابليتي كاربر را ملزم مي‌كند نصب سيستم‌عامل را برعهده بگيرد؛ رويكردي كه شايد براي كاربران نيمه‌حرفه‌اي، راحت و مناسب نباشد.

PinePhone Pine64

مشخصات فني پاين‌فون

گوشي هوشمند پاين‌فون با قيمت پايه‌ي ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد و مشخصات فني آن نيز با اين قيمت هماهنگي دارد. پاين‌فون به پردازنده‌ي اصلي چهارهسته‌اي Allwinner A64، پردازنده‌ي مركزي Mali 400 MP2، دو گيگابايت حافظه‌ي رم و باتري ۲،۰۰۰ ميلي‌آمپرساعتي مجهز خواهد بود. نمايشگر اين گوشي هوشمند از نوع LCD و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ و دوربين‌هاي اصلي و سلفي نيز به‌ترتيب پنج و دو مگاپيكسلي است.

پاين‌فون ازلحاظ قيمت و مشخصات، محصولي پايين‌رده محسوب مي‌شود

پاين‌فون مشخصات سخت‌افزاري مرسوم گوشي هوشمند پايين‌رده را دارد. پورت‌هاي USB-C و جك هدفون با بدنه‌ي پلاستيكي برخي از اين مشخصات مرسوم هستند كه در پاين‌فون مي‌بينيم. شركت سازنده وزن تفريبي محصول خود را ۱۸۰ تا ۲۰۰ گرم بيان مي‌كند.

قابليت اجراي اپليكيشن در پاين‌فون

پاسخ به اين پرسش كه آيا پاين‌فون از اپليكيشن‌هاي مرسوم گوشي‌هاي هوشمند پشتيباني مي‌كند يا خير، آسان نخواهد بود. كاربران بسته به سيستم‌عامل لينوكسي كه انتخاب مي‌كنند، به كتاب‌خانه‌هاي متفاوت اپليكشن دسترسي خواهند داشت. برخي از سيستم‌هاي عامل‌ موجود پشتيباني از همه‌ي اپليكيشن‌هاي لينوكسي را در نظر داردن؛ درحالي‌كه برخي ديگر، به‌دنبال توسعه‌ي اكوسيستم اپليكيشين اختصاصي خود هستند.

PinePhone Pine64

پشتيباني از اپليكيشن‌ها يكي از نگراني‌هاي اصلي كاربران خواهد بود

اوبونتو تاچ يكي از سيستم‌‌عامل‌‌هاي پيش‌ روي كاربران پاين‌فون خواهد بود. اين سيستم‌عامل به‌خوبي از وب‌اپليكيشن‌ها پشتيباني مي‌كند و احتمالا بهترين اكوسيستم اپليكيشن موبايلي را به كاربر ارائه مي‌كند. درمقابل، Sailfish OS امكانات چندان زيادي ندارد؛ اما اجازه‌ي نصب برخي از اپليكيشن‌هاي اندرويدي را در برخي دستگاه‌ها به كاربر مي‌دهد. كارشناسان اميدوار هستند قابليت نصب اپليكيشن‌هاي اندرويدي در نسخه‌ي نهايي پاين‌فون به‌خوبي ارائه شود. درنهايت باتوجه‌به محدوديت‌هاي موجود، خريداران احتمالي پاين‌فون به‌هرحال بايد برخي از نيازها و علاقه‌مندي‌هاي اپليكيشني خود را فداي سيستم‌عامل متن‌باز لينوكس بكنند. 

قيمت و تاريخ عرضه‌ي پاين‌فون

علاقه‌مندان اكنون مي‌توانند نسخه‌‌ي اوليه‌ي پاين‌فون را پيش‌سفارش دهند. شركت سازنده نام BraveHeart Edition را براي نسخه‌ي اوليه انتخاب كرد. البته پيشنهاد مي‌شود كاربران عادي براي خريد پاين‌فون كمي صبر كنند؛ چون نسخه‌هاي ابتدايي عموما براي توسعه‌دهندگان و و كاربراني ساخته مي‌شوند كه قصد دارند محصول جديد را آزمايش كنند.

PinePhone Pine64

گوشي‌هوشمند پاين‌فون در بهار سال ۲۰۲۰ با قيمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. درحال‌حاضر، فروش و ارسال كالا به تمامي نقاط جهان جزء برنامه‌هاي Pine64 ذكر شده است. شايد همه‌ي كاربران علاقه‌مند نباشند پاين‌فون را امتحان‌ كنند. ازطرفي عاشقان دنياي متن‌باز و علاقه‌مندان به تغيير و شخصي‌سازي گوشي هوشمند به‌احتمال زياد براي خريد آن وسوسه مي‌شوند. درنهايت، نمي‌توان انتظار داشت پاين‌فون جايگزين گوشي هوشمند اندرويدي همه‌ي كاربران شود. درپايان، بايد بگوييم قيمت تقريبا ارزان پاين‌فون درمقايسه‌با گوشي‌هاي هوشمند موجود در بازار، شايد بسياري از افراد را به تجربه‌ي آن تشويق كند.

 

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/11/30/342863/pine64-pinephone-150-linux-powered-phone/