استراتژي تبليغات در اينستاگرام

ويژگي‌هاي مخاطبم را از كجا بفهمم؟اگر يك كمپاني منسجم هستيد، مي‌توانيد اطلاعات مشتريان را از پايگاه داده (Data base) و يا بخش فروش بگيريد. پايگاه داده مقولۀ بسيار مهمي در كسب و كار است. اتفاقا ما يك نوشتار بسيار كامل و پيوسته به اسم هوش بازرگاني در امروزين داريم.اگر يك كسب و كار حقير هستيد، پسراه هاي تبليغات در اينستاگرامخودتان بايد اطلاعات مشتريانتان را داشته باشيد. كوشش كنيد همان‌ها را جمع و جور كنيد و از دل آنها علايق مخاطبانتان را پيدا كنيد. به فهرست كساني كه از شما خريد مي‌كنند و يا به محتواي شما علاقه دارند، نگاه كنيد.اگر اخير كسب و كار خود را آغاز كرده‌ايد، بهترين منبع شناخت مخاطبان براي شما، پيج رقبايتان است. آنها را پيدا كنيد و فالوئينگ‌ها، فالوورها، لايك‌كنندگان و كساني كه برايشان كامنت مي‌گذارند را بررسي كنيد.  اين كسان براي كسب و كار شما مشابه يك سرمايۀ گرانبها هستند.به صفحه احصاء (Insight) اينستاگرام خويش برويد و آمارگرفتن خود را ببينيد. آنجا مي‌توانيد بفهميد چه چندي كاربر با چه سني به صفحه اينستاگرام شما آمده‌اند. جنسيتشان چيست و از كدام شهرها هستند.بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي

مخاطبم را شناختم، اكنون كه چطور او را به صفحه‌ام بكشانم؟براي كشاندن مخاطبين به صفحه‌ اينستاگرامتان تنها يك راه داريد: توليد محتواي جذاب! زماني كه پست‌هاي مفيد، باحال و مرتبط مي‌گذاريد، كساني كه به صفحه شما مي‌آيند در صفحه‌تان مي‌گردند و شما را فالو مي‌كنند. اما يك نكته مهم در اين ميان وجود دارد. اگر آنها هيچگاه به صفحه‌تان نيامدند چطور؟ بعد بايد يك عازم هستي داشته باشد كه شما به مخاطبانتان اطلاع بدهيد الي بيايند و صفحه شما را دنبال كنند. مي‌خوام يك آلت حاشيه‌ساز را به شما معرفي بكنم! ابزاري كه طرفداران و مخالفان بسياري دارد!
وبلاگ‌ داشتن يا نداشتن: پاسخي به يك مساله!حتما بخوانيد: وبلاگ‌ داشتن يا نداشتن: پاسخي به يك مساله!ابزاري به اسم ربات افزايش فالور اينستاگرام! اين ربات در مدت اختصار براي شما فالوورهاي واقعي زيادي مي‌آورد و توضيحات آن مفصل است. من مي‌خواهم فقط به يك نكته در ارتباط با ربات اشاره كنم؛ ربات اينستاگرام باعث مي‌شود لغايت فالوورهاي شما به صورت هدفمند جذب شوند. يعني از وسط تمام كاربراني كه در اينستاگرام تكاپو مي‌كنند، اغلب آنهايي به صفحه شما مي‌آيند كه به نوعي با محصولات و خدمات شما در ارتباط هستند. اگر همنشين داريد اغلب درباره ربات افزايش فالوور اينستاگرام بدانيد، شما را به خواستن مقاله ربات اينستاگرام چيست و چگونه كار مي‌كند دعوت مي‌كنم.
راه هاي كسب درآمد از اينستاگرام
كسب درآمد با اينستاگرام2. به قصد بزن!قبل از هر حركتي در اينستاگرام، مشخص كنيد كه به چه دليل به اينستاگرام آمده‌ايد؟ بله همانند روز روشن است كه قصد شما كسب درآمد از اينستاگرام است. سوال من هم درباره همين است، چطور مي‌خواهيد كسب درآمد از اينستاگرام داشته باشيد؟ 3 منظور متداول براي كاميابي در شبكه‌هاي اجتماعي و كسب درآمد با اينستاگرام هستي دارد. آنها را به دقت بررسي كنيد و ببينيد كدامشان در راستاي فعاليت‌هاي سوداگري شما است، سپس آن‌ها را به عنوان منظور انتخاب كنيد.
هدف اول: خودتان را معرفي كنيديكي از فعاليت‌هايي كه در اينستاگرام خيلي پاسخ مي‌دهد، ارائه اطلاعات درباره برند است. يگانه از درس‌هاي تعليم درآمد از اينستاگرام اين است كه براي كسب درآمد از اينستاگرام، خودتان را شناسايي كنيد و در ارتباط با كسب و كارتان به ديگران اطلاعات بدهيد. براي مثال شما مي‌توانيد بخش‌هايي از كسب و كارتان را به مخاطبان نشان بدهيد:
 فعاليت‌هاي شركت را برجسته كنيد. اين شغل باعث بوجود آمدن اعتماد مي‌شود و به تصوير برند (Image Branding) شما كمك مي‌كند.خبرها را به گوش مخاطبان برسانيد. از اخبار كسب و كار، صنعت، نمايشگاه‌ها، آپديت‌ها و... غافل نشويد. با اين پيشه كسب درآمد در اينستاگرام نصيب شما مي‌شود!فرهنگ خود را گسترش دهيد. شركت شما مثل يك مملكت است كه نزاكت ويژه خويش را دارد. با نشانه دادن اين فرهنگ، به مخاطبان خويش  نزديك  شويد و با آنها رابطه صميمانه برپا كنيد. براي نمونه ما در نوين، در ارتباط با كتاب‌هاي باره علاقه‌مان گفتگو مي‌كنيم. اگر به صفحه اينستاگرام نوين برويد، مي‌توانيد استوري ما را ببينيد كه به مناسبت روز كتاب، كتاب‌هاي مورد علاقه خودمان و ايبوك‌هاي ديجيتال ماركتينگ مدرن را شناسايي كرده‌ايم.اعضاي تيم را پرتو بدهيد. اين طريق مي‌تواند در موفقيت بسياري از كسب و كارها كارساز باشد. تجربه من مقاوم كرده است كه هرچه پست شما انساني‌تر باشد، بيشتر باره توجه پيمان مي‌گيرد. پس پست‌هاي پرسنل محور و مشتري محور را حتما دلخواه داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.