آموزش بيزينسي كردن پيچ اينستاگرام

اگر قبلاً به دلايل شخصي از اينستاگرام استفاده مي كرديد ، وقت آن واصله تا متعلق به براي كسب وكار خود استفاده كنيد.
نمايه كسب وكار اينستاگرام را در سنه ۲۰۱۶ معرفي شد. متعلق به سررسيد ، بازاريابان رسانه هاي اجتماعي از اين بستر به سود خود كاربرد مي كنند .
نمايه كسب و كار اينستاگرام چيست؟ايجاد ايندكس چيره دست اينستاگرام براي بازرگاني شما مزايايي را براي بازاريابان ، رهبران و مشتريان برپايي مي كند.
از سال ۲۰۱۷ ، ۲۵ ميليون پيشه در اينستاگرام ثبت شده بودند. آيا مي توانيد انگاشت كنيد كه اين شمار اكنون چه شكلي به نظر مي رسد؟
پروفايل سوداگري اينستاگرام يك ويژگي رايگان است كه اينستاگرام به برند هايي كه مي خواهند حساب هاي آنها به عنوان مشاغل
شناخته شود ارائه مي دهد. اين پروفايل ها خاصيت هاي اكثريت نسبت به پروفايل هاي شخصي دارند ، مثل دسترسي به تجزيه و
تحليل ، قصد پيمان دادن تبليغات و يك دكمه تماس.
اگر در باره نحوه برپايي يك پروفايل بازرگاني كنجكاو هستيد ، در جاي مناسبي پيمان داريد. ما منظور داريم به شما آموزش
بيزينسي كردن پيج اينستاگرام را بدهيم،و در ضمن با مزاياي ايندكس كسب وكار آشنا مي شويد.
نحوه بيزينسي كردن پيچ اينستاگرامما به شما بيزنيسي كردن پيج اينستاگرام را در۳مرحله به شما آموزش مي دهيم..
۱- نمايه خويش را به سوداگري تغيير دهيدما حاضر هستيم از يك حساب شخصي به يك حساب تجاري تغيير كنيم.
روي “تنظيمات” از فهرست موجود در زاويه سمت راست بالاي صفحه نمايه خويش ضربه بزنيد. اين دكمه بك چرخدنده است.
از آنجا ، به پايين حركت كنيد لغايت اينكه گزينه “ابزارهاي سوداگري در Instagram را امتحان كنيد” را امشاهده كنيد.
سپس روي نآن كليك كنيدو بعد از شما خواسته مي شود اينستاگرام خويش را به صفحه كاري Facebook خود وصل كنيد.
اينستاگرام از شما مي خواهد لغايت نمايه چيره دست Facebook خويش را وصل كنيد. همچنين از شما مي خواهد
كه كار خود را طبقه بندي كرده و اطلاعات تماس خود را وارد كنيد.
۲. مشخصات كسب و كار اينستاگرام خود را تكميل كنيدبيزينسي كردن پيج اينستاگرامقبل از شروع به ارسال عكس و فيلم ، حتما فيلدهاي اطلاعاتي و تماس را در  اينستاگرام خويش را پر كنيد. ا

اين اطمينان حاصل خواهد كرد كه هركسي كه از نمايه شما بازديد مي كند ، ايده اي راجع به آنچه شما اتمام مي دهيد ،
در جايي كه در آن پيمان داريد ، و وضعيت تماس با تيم شما مي تواند داشته باشد. اين كار را مي توانيد در هر سررسيد و
با زدن دكمه “ويرايش نمايه” در صفحه نمايه خود انجام دهيد. الان كه نمايه اينستاگرام خويش را با موفقيت به نمايه بازرگاني تبديل كرده ايد ،
مي توانيد با ارائه بعضي اطلاعات در مورد سازمان و برند خود ، ساخت آن را آغاز كنيد.
۳. آغاز به پر كردن حساب كاربري خود با محتواي ارزشمند كنيدتبريك مي گويم! ايندكس تجاري اينستاگرام شما كامل است. وقت آن است كه صفحه خويش را با محتواي مهيج كه مخاطبان به تعقيب آن است پر كنيد..
۴ مزيت از نمايه تجاري اينستاگرامدر اينجا بعضي از مزاياي حساب سوداگري را خواهيم دانست
اينستاگرام Insights به بازارياب ها كمك مي كند  به راحتي ترافيك  صفحه شان ، كليك تارنما ،
دسترسي و حتي برداشت هاي كلي را موشكافي هاي كند.
تبليغات اينستاگرام  گزينه اي براي كاربران با نمايه كسب وكار است. در صورت بيچارگي به يك بستر
براي تبليغ محصولات و خدمات خويش است.
دكمه تماس با ما در يك پروفايل بازرگاني قابل است. با به كارگيري اين خاصيت ،
افرادي كه از ايندكس شما بازديد مي كنندنيازي به ترك صفحه ندارند الي با شما بستگي پايدار كنند. درعوض ،
آنها به سادگي مي توانند از اطلاعات تماسي كه به آنها ارائه مي دهيد
انتخاب كرده و به سرعت به آنها دسترسي پيدا كنند.
استفاده از حساب كاربري جديد اينستاگرام خودپس از ايجاد ايندكس تجاري ، تنها منطقي است كه فرصتهاي به وجود آمده را كشف كنيد. ساده ترين قسمت كامل است ،

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.