راه هاي موفقيت در اينستاگرام

براي موفقيت در اينستاگرام چه بايد كرد؟موفقيت در اينستاگرامدرود بر شما؛
اينستاگرام  از بزرگترين شبكه هاي اجتماعي حال آماده است كه كاربران بسياري دارد و در ايران نيز به شدت باره بهره‌گيري بوده و طرفدار دارد اين يعني شما با يك شبكه اجتماهي زنده رو به رو هستيد كه ميتواند براي شما يك بازار قصد زياد عالي راه هاي موفقيت در اينستاگرام باشد ولي چطور ميتوان به صورت درست از اين بازار قصد بهره‌گيري كرد؟ پذيرش ساده است. بايد گذرگاه كاميابي در اينستاگرام را بدانيد.
 موفقيت در اينستاگرامدر ابتداي مطلب بايد كمي در باره اينستاگرام و فضاي آن بدانيم. اينستاگرام بدست كوين سيستروم و مايك كرايگر خلق شد. سرانجام در ششم فوريه سنه ۲۰۱۰ ميلادي براي نخستين بار به چهره رسمي برنامه اينستاگرام براي سيستم عامل IOS در اپ استور منتشر گرديد و رسما آغاز به پيشه كرد. در تاريخ سوم ماه آوريل سال 2012 نيز نسخه اندرويدي برنامه اينستاگرام منتشر شد و در كمتر از يك روز بيش از يك ميليون بار بدست كاربران اينترنتي دانلود شد و ركورد شكني كرد. در مدت سررسيد بسيار كوتاه اين برنامه توانست سودآوري به ارزش پانصد ميليون دلار براي سرمايه گذاران خود داشته باشد كه سرمايه اي زياد هنگفت براي مديران و صاحبان آن بود.
در نهايت اين اثر هنري خارق العاده با رشد سريع و فراگير به فايده ده ميليارد دلاري قبض و در اين زمان كمپاني فيسبوك به مالكيت مارك زاكربرگ، برنامه اينستاگرام را به ارزش يك بيليون دلار خريداري نمود و پيمان نامه اين معامله را به چهره رسمي در تاريخ ششم ماه سپتامبر سنه ۲۰۱۲ منعقد شد و رسما اينستاگرام به فيسبوك تعلق يافت.
چرا اينستاگرام براي بازاريابي اينترنتي مفيد است؟اما پس از آگاهي يافتن از تاريخچه اين شبكه اجتماعي بزرگ بايد در مورد تاثير آن صبحت نماييم و رسيدگي نماييم كه آيا اين شبكه بستري بكر براي بازاريابي و سوداگري است يا خير و به چه دليل ميتواند براي كسب و كار ها سودمند باشد و موفقيت در اينستاگرام را براي ما تضمين كند!
1. انسان ها ديدني ها را بهتر به خاطر ميسپارندانسان ها دائم بهتر ديدني ها را به خاطر ميسپارند. بر پايه تحقيقات اتمام شده انسان ها 10 درصد از آنچه ميشوند را به خاطر ميسپارند و 20 درصد از انچه ميخوانند و 80 درصد از آنچه را كه ميبينند بعد همانطور كه متوجه شديد شما با تصوير بهتر ميتوانيد در يادها كاربران اينترنتي ماندگار شويد.
2. شبكه اينستاگرام يك شبكه B2C استهمانطور كه شدني است بدانيد شبكه اينستاگرام B2C است يعني شما به عنوان يك فرد تاجر با مشتري پاياني در وابستگي هستيد و ميتوانيد با endUSER وابستگي مستقيمي پايدار كنيد بعد در صورتي كه محصولات شما endUSER باشد بهترين محيط‌ براي بازاريابي خدمات شما اينستاگرام است و كاميابي در اينستاگرام براي شما حتمي است.
3. اينستاگرام زنده استاينستاگرام يك شبكه اجتماعي پوياست و چند روزي است كه از حتماً 750 ميليون نفر كاربر گذشته است. اين اعداد و ارقام نشانه از كاميابي آن دارد و البته براي شما نيز ميتواند نويد دسته يك بازاريابي پر فايده و البته درآمد زا باشد.
4. اينستاگرام مجاني استشما در هيچ يك از تريبون هاي رايانه اي و فيزيكي مملكت ها نميتوانيد به صورت مجاني تبليغات و بازاريابي كنيد اما اگر كمي هوشمند باشيد اينستاگرام يك تريبون 700 ميليون نفري به چهره كاملا رايگان در خدمت شما است!
اما در پيوسته بهتر است تمركز كلي مقاله را روي بايد هاي مهم در استفاده از اينستاگرام براي بازاريابي بگذاريم:
در اينستاگرام چه پيشه هايي بايد انجام دهيم؟در نخستين قدم شما بايد حساب كاربري اينستاگرام خود را به حالت بيزنس تغيير دهيد چرا كه اين گونه حساب موارد آماري زيادي در خصوص كاربران شما برايتان ارسال ميكند و زياد سودمند است. اطلاعات آماري اين گونه حساب ميتواند در تصميم گيري و سياست گذاري شما مورد پروا باشد.براي پيمان دادن پست در صفحه خود توجه كنيد كه قرار گيري روزانه 3 پست در صفحه آرماني ترين حالت شدني است و در گام دوم هر روز يك پست و در پايان در بدترين حالت يك روز در وسط يك پست بايد پيمان گيرد. اگر امثال الگوي گفته شده نتوانيد پيمان دهيد الگوريتم هاي اينستاگرام با شما كمي نامهربان خواهند بودتوجه گزيده تر اي داشته باشيد كه حتما پست هايي كه پيمان ميدهيد كوتاهي ، چكيده جذاب باشند، كاربران در اينستاگرام آمده اند كه تصاوير را ببينند نه اين كه نوشته هاي شما را مطالعه كنند. داشتن نوشته هاي طولاني سبب ميشود كه كاربر سريعا آن ها را رد كند.اگر دربايستن به نگارش متن داريد زياد كوتاهي بنويسيد. كاربران در اوقات فراغت خود اينستاگرام را چك ميكنند و يك فرد در اريكه خواب خود علاقه اي ندارد كه متون فاخر شما را مطالعه كند. آن ها بدون معطلي صفحه شما را ترك خواهند كرد چون زياده گوئي ميكنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.