ريتنشن ماركتينگ و ايميل ماركتينگ

در اين مقاله قصد داريم به معرفي ايميل ماركتينگ بپردازيم و از لزوم استفاده و جزئيات آن بگوييم. اگر شما با ايميل ماركتينگ آشنا هستيد مي توانيد مستقيما به صفحه برويد و با طي كردن مراحل ثبت نام به سرعت استفاده از ايميل ماركتينگ را براي كسب وكارتان آغاز كنيد. در اين صفحه تمام مراحل ثبت نام و ساخت كمپين به صورت تصويري توضيح داده شده است.

ريتنشن ماركتينگ يكي از شاخه هاي بازاريابيريتنشن ماركتينگ و ايميل ماركتينگديجيتال است كه به تعامل با مشتريان فعلي و ارتباط سازي با كاربران وب سايت و اپليكيشن مي پردازد. گفته مي شود هزينه جذب كاربر جديد بيش از 5 برابر هزينه نگه داشتن كاربراني است كه از سايت يا سرويسي استفاده كرده اند و اين مسئله ريتنشن ماركتينگ را به يكي از اصلي ترين نيازهاي هر كسب وكار تبديل كرده است. ابزارهاي ريتنشن ماركتينگ ابزارهايي هستند كه به شما اجازه مي دهند به طور مستقيم با كاربرانتان در ارتباط باشيد و پيام هاي مدنظر خود را براي آن ها ارسال كنيد.

اين ابزارها عبارتند از پوش نوتيفيكيشن، ايميل ماركتينگ، پيام درون برنامه اي، SMS و ... . 

سرويس ايميل ماركتينگ

ريتنشن ماركتينگ 

مجموعه يكي از قديمي ترين و پرطرفدارترين شركت هاي ارائه دهنده خدمات ريتنشن ماركتينگ در ايران است. اين شركت از سال 1397 با هدف خدمت رساني به كسب وكارها و از بين بردن موانعي كه سرويس دهندگان خارجي براي كاربران ايراني ايجاد كرده بودند، فعاليت خود را آغاز كرد. موانعي مانند نبود پشتيباني مناسب، مشكلات پرداخت ارزي، تحريم آي پي ايراني، و ... .

نجوا هم اكنون با ارائه سرويس هاي پوش نوتيفيكيشن و ايميل ماركتينگ كسب وكارها را براي ارتباط قوي تر و ساخت شبكه مشتريان وفادار ياري مي كند. 

ايميل ماركتينگ 

ايميل ماركتينگ يكي از به صرفه ترين و تاثيرگذارترين روش هاي بازاريابي ديجيتال است. كاربراني كه از طريق ايميل به وب سايت يا سرويس شما بازگردانده مي شوند، تا 65 درصد بيشتر احتمال تكرار خريد دارند و يادآوري سبد خريد نيمه كاره 69 درصد بيشتر منجر به تاييد و نهايي كردن خريد مي شود. 

سرويس ايميل ماركتينگ كه در ارديبهشت 1399 به خدمات نجوا اضافه شده، توانسته به سرعت به بزرگ ترين سرويس دهنده ايميل ماركتينگ در ايران تبديل شود كه با بسياري از كسب وكارهاي ايراني مشغول همكاري است. اين سرويس امكان اجراي كمپين هاي ايميل ماركتينگ، اتوميشن و ارسال ايميل هاي ترنزكشنال را فراهم مي كند و توانسته به خوبي به نيازهاي كسب وكارها پاسخ دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.