اخبار گيم

تكنولوژي روز

اخبار گيم

اگر به دنبال مرجعي هستيد تا بتوانيد به راحتي از مهم ترينخبردار شويد، سايت سرگرمي مي توانيد شما را به صورت رايگان و سريع ترين زمان ممكن، به اين هدف برساند.

همان طور كه مي دانيد دوره ي نسل هشتم كنسول هاي بازي يعني ايكس باكس وان و PS4 به پايان راه خود نزديك شده است و تا چند ماه آينده، دو كنسول جديد شركت هاي مايكروسافت و سوني به بازارهاي جهاني عرضه خواهند شد.

مايكروسافت قرار است نسل بعد رااخبار گيمبا دو كنسولو ايكس باكس سري اس آغاز كند و در مقابل، سوني با كنسول در برابر رقيب آمريكايي خود صف آرايي خواهد كرد. در نگاه اول هر دو كنسول نقاط ضعف و نقاط قدرت مختص به خودشان را دارا هستند اما حداقل روي كاغذ، فعلا نمي توان تعيين كرد كه كدام يك، كنسول برتر به حساب مي آيد.

وب سايت سرگرمي علاوه بر معرفي كامل كنسول هاي جديد ايكس باكس و همچنين كنسول PS5 تمام تلاش خود را به كار گرفته تا تمام اخبار حول محور اين دو غول سخت افزاري را پوشش دهد. شما مي توانيد با دنبال كردن سايت سرگرمي از تمامي اخبار مربوط به اين كنسول ها و بازي هاي آن مطلع شويد تا تصميم درست تري براي خريد كنسول خانگي خود در نسل نهم بازي هاي ويديويي بگيريد.

بنابراين پوشش بروزترين و مهم ترين اخبار گيم يكي از والاترين اهداف رسانه ي سرگرمي به حساب مي آيد و علاوه بر وب سايت، در شبكه هاي اجتماعي اين مجموعه، مي توانيد از اخبار بازي هاي ويديويي با خبر شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.