ربات حذف فالوور فيك اينستاگرام

تفاوت فالوور فيك با فالوور روحفالوورهاي فيك اينستاگرام فالوورهاي كاذب پيج هاي اينستاگرامي هستند كه هيچ انساني پشت آن اكانت نيست و تكاپو انساني ندارد و بيشتر بدست ربات ها ساخته شدند و قاعدتا هيچ تعامل سازنده اي ندارد و صرفا براي مقاصد مالي و فروش آنها به ديگران ساخته شده اند بعد آنها را فالوور روح اشتباه نگيريد زيرا فالوور روح فالوورهايي واقعي هستند كه به بازبيني تعامل شان با صفحات اينستاگرامي شما از بين رفته و ديگر تعاملي ندارند و حتي پست هاي پيج شما را هم نمي بينند كه اين دشوار براي پيج شما گاها بخاطر الگوريتم هاي اينستاگرام رويداد مي افتد. براي اينكه بهتر بتوانيد فالوور فيك را با فالوور روح تشخيص دهيد و آنها را در پيج خودتان شناسايي و حذف كنيد نشانه هاي آنها را جداگانه بررسي مي كنيم:
نحوه معرفي فالوور فيك در اينستاگرامتعداد فالوور بالا و اينگيجمنت پايين: احد از طريق هاي تشخيص اكانت فيك اينستاگرام يا فالوور فيك اينستا اين است كه تعداد فالوورهاي آن اكانت بالا باشد ولي نسبت به فالوورهايش نرخ درگيري و تعامل كمي دارد و اگر نگاهي به پست هايش بياندازيد تعداد لايك ها و كامنت ها خيلي پايين است كه در اين چهره احتمالا فالوور خريده است.
نام و اسم كاربري خارجي: خيلي از سرويس هاي فروش فالوور اينستاگرام فالوور خارجي ميفروشند و يا همين سايت هاي ايراني فروش فالوور هم گاها از سرورهاي خارجي براي اين كار بهره‌گيري مي كنند. بعد اگر  چشمتان به نام خارجي در اكانت فالوورهايتان خورد و يا آدرس صفحه اينستاگرامش خارجي بود به اصالت اين فالوور شك كنيد و بررسي هاي بعدي را براي تشخيص فيك بودن آن اتمام دهيد.
تعداد فالووينگ بالا: اكثر افرادي كه دنبال جذب فالوور فيك براي اينستاگرام خويش هستند و منظور حضور حرفه اي در اينستاگرام را ندارند آغاز مي كنند به مختصر هزينه ترين روش شدني تعداد فالوورهاي خويش را افزايش دهند كه دم دستي ترين كار فالو آنفالو كردن است كه خوب به تدريج شمار فالووينگ هاي آنها بالا مي رود پس به اكانت هايي كه شمار فالووينگ بالا دارند مشكوك شويد.
تعداد پست كم: اگر اكانت اينستاگرامي ديديد كه تعداد فالوور بالا دارد و تعداد پست پيج آن كم است و آن شخص فرد مشهوري نيست احتمالا اكانت اينستاگرام آن با فالوور فيك پر شده است زيرا چه دليلي دارد كه فردي با شمار پست مختصر اين همه مخاطب جذب كند و پيرو داشته باشد؟ پس اگر دليلي براي هستي اين همه طرفدار پيدا نكرديد آن پيج را هم فيك در نظر بگيريد.
پست تكراري: در ساحل علايم ساير كه نام برديم اگر ديديد پيجي عكس ها تكراري و بدون مضمون منتشر مي كند احتمالا اين پيج هم فيك است و منتشر كردن اين پست هاي تكراري صرفا براي اين است كه شمار پست هاي موجهي براي خود ثبت كند.
تصاوير بي كيفيت و غيرجذاب: اگر با اكانتي مواجه شديد كه فالوور خيلي زيادي دارد ولي تصاوير و محتواي آن انقدر بي كيفيت است كه بنظر شما محال است دليل جذب فالووري باشد آن اكانت را هم فيك در نظر بگيريد و ساير علايم را روي آن رسيدگي كنيد لغايت شك شما به باور تبديل شود.
نام كاربري مجهول و شامل عدد: خيلي از اكانت هاي فيك بدست سرورهاي كامپيوتري و طي الگوي خاصي ساخته مي شوند بعد اگر نام عجيبي ديديد كه از رويداد دربرگيرنده اعداد چندرقمي و بي معني هم ميشد نسبت به آن دلنازك شويد چون احتمالا آن اكانت فيك است و طي خريد فالوور از طريق سايت و اپليكيشن خريد فالوور اينستاگرام به جمع فالوورهاي شما پيوستگي است.
اينگيجمنت غيرمنطقي: گرد از سخت ترين راه هاي تشخيص فالور فيك اين است كه تعداد فالوور آن پيج بالا باشد و به همان اندازه لايك و ويو و كامنت هم داشته باشد. در اين مواقع به محتواي فرآوري شده دقت كنيد چون سازنده اكانت فيك معمولا وقت زيادي براي محتوا نمي گذارد كه اين مورد را در سرنوشت عكس ها بي كيفيت و جذاب هم گفتيم. لابد مي پرسيد بعد اين لايك ها از كجا آمده است؟ خوب مشخص است همه ي اين ها امروزه خريدني است و احتمالا لايك و ويو و كامنتي كه هم ميبينيد خريده است.
بيشتر بدانيد: 5 روش كاربردي افزايش فالوور اينستاگرام
نحوه تشخيص فالوور روح يا غيرفعال در اينستاگراماگر به خودتان اطمينان داريد كه هيچ وقت دست به خريد فالوور فيك و ارزان اينستاگرام نزديد و تبليغات مشكوكي هم نداشتيد كه آن شخص براي شما فالوور فيك بياورد و فالوورهاي پيج تان را به صورت ارگانيك بالا آورده ايد احتمالا فالوورهاي بدون فعاليتي كه در پيج شما هستي دارند فالوورهاي روح هستند كه در اينجا به مسير هاي معرفي آنها مي پردازيم:
عدم تعامل با پيج: اگر پيج شما تعداد فالوور احسان دارد اما فالوورهايتان تعامل ذيل دارند و لايكتان نمي كنند و كامنت نمي گذارند شما تنها يك مشت پيرو داريد كه احتمالا پست شما را نمي بينند. اين نكته را هم در نظر بگيريد احتمالا محتواي شما آنقدر جذاب نيست كه تعامل ايجاد كند كه اين خوب درست است. در اينجا مي دانيم فالوورها فيك نيستند اما تعاملي با پست هاي شما ندارند و يا طبق الگوريتم اينستاگرام انقدر از شما دور شده كه اصلا پست هاي شما را نمي بينند و اين باره نرخ تعامل و اينگيجمنت پيج شما را ناچيز مي كند. اين يكي از ويژگي هاي بارز فالوورهاي روح در اينستاگرام است.
بدون تصوير پروفايل: قبلا از فالوورهاي شما بوده تعامل هم داشته ولي چندي است از او خبري نيست و ديگر با پيج شما تعامل ندارد. اگر بين فالورهاي خود اكانتي را مي بينيد كه اكنون تصوير پروفايل ندارد و مدتي از او خبري نيست احتمالاً اينستاگرام را ترك كرده باشد و با توجه به اينكه با شما تعاملي ندارد ساير حضور آن در ليست فالوورهاي شما بي سود است.
وجود اعداد در اسم كاربري: خيلي از افراد هنگام ترك اينستاگرام و يا مهاجرت به آيدي جديدي آيدي قبلي را تغيير مي دهند و صرفا يكسري اعداد و حروف بي معني مي گذارند پس اگر چنين علايمي را كناره عدم تعامل با پست هايتان ديده ايد با خيال آسان آن اكانت را در فهرست سياه خود براي حذف پيمان دهيد.
تاريخ آخرين پست: اگر فالوور شما كه خيلي وقت است با شما تعامل ندارد از تاريخ پسينيان پست در پيج خودش هم ماضي اين را در نظر بگيريد كه احتمالا خيلي وقت است دسترسي احسان به آن اكانت ندارد و يا فعاليتش مختصر شده و حضور چنين شخصي براي شما باز بي سود است چون حتي اگر محتواي خود را هم درمان دهيد احتمالا خيلي مختصر پيدا باشد.
سايت بيگانه تشخيص فالوور فيكاحتمالا اگر سررسيد لازم براي تشخيص فالوور فيك را نداريد به دنبال سايت هايي هستيد كه چنين سرويس هايي به شما ارائه كنند. ما در پيوستگي اين مطلب چندين اپليكيشن براي پيشه معرفي كرده ايم و حتي شيوه معرفي فالوور فيك به صورت دستي و حذف آن را روشنگري داده ايم ولي در اين بخش هم چند سايت بيگانه براي نمايش ميزان فالوور فيك در پيج اينستاگرام به شما معرفي مي كنيم:
1- سايت IGAuditor
اين سايت قابليت تشخيص فالوور فيك براي اينستاگرام، فيسبوك و يوتيوب را دارد.
سايت تشخيص فالوور فيك igauditorسايت تشخيص فالوور فيك igauditor2- سايت Sparktoro
سايت ساده اي كه قابليت تشخيص فالوور فيك توييتر را دارد.
سايت خارجي تشخيص فالوور فيك توييتر sparktoroسايت بيگانه تشخيص فالوور فيك توييتر sparktoro3- سايت TwitterAudit
اين سايت هم صرفا براي توييتر توسعه پيدا كرده است.
سايت تشخيص فالوور فيك TwitterAuditsسايت تشخيص فالوور فيك TwitterAudits4- سايت FakeCheck
اين سايت تشخيص ميزان فالوور فيك در اينستاگرام است.
سايت خارجي تشخيص فالوور فيك fakecheckسايت خارجي تشخيص فالوور فيك fakecheck5- سايت FakeLike
اين سايت كه مدتي است از دسترس خارج شده سايت نكوداشتن براي نمايش ميزان فالوورهاي واقعي و فيك است اميدواريم زماني كه شما اين مطلب را ميخوانيد مشكلات فني آنها درست شده باشد.
مزيت حذف فالوور فيك چيست؟حذف فالوور فيك اينستاگرام يا حذف فالوور روح مايه مي شود به نرخ تعامل بهتري از پست هاي خويش برسيد و همين شمار لايك و كامنت و اينگيجمنت برمبناي تعداد كمتر ولي راستين تري از فالوورها حساب شود كه باعث مي شود نرخ تعامل پيج شما بيشتر شود و شانس اكثريت براي ورود به اكسپلور اينستاگرام داشته باشيد. وانگهي درك بهتر و راستي نسبت به بازخوردها خواهيد داشت.
بيشتر بدانيد: 10 طريق كاربردي افزايش بازديد در اينستاگرام
نحوه حذف فالورر فيك اينستاگرام بصورت دستيحالا كه با هم علايم يك فالوور فيك يا روح را رسيدگي كرديم مي توانيم براحتي آنها را تشخيص دهيم. اگر قصد پاكسازي اكانت اينستاگرام خويش را داريد و مي خواهيد فالوور فيك اينستا و يا فالوور روح خويش را حذف كنيد طي مراحل زير مي توانيد براحتي اين كار را انجام دهيد:
وارد پيج اينستاگرام خود شويد و روي شمار فالوور خود ضربه بزنيدليست فالوورهاي اينستاگرامليست فالوورهاي اينستاگرامليست فالوورهاي شما نمايش ديتا مي شود كه طبق نكات گفته شده پس از معرفي فالوور فيك يا فالوور روح روي دكمه Remove مقابل آيدي آن ضربه بزنيد.ليست فالوورهاي اينستاگرام براي حذف فالوور فيكليست فالوورهاي اينستاگرام براي حذف فالوور فيكپس از اطمينان براي حذف روي دكمه Remove دوباره ضربه بزنيد.دكمه حذف فالوور اينستاگرامدكمه حذف فالوور اينستاگرامحذف بخش جمعي فالوورهاي فيكخوب حتما اكنون كه با روش هاي گفته شده آغاز كرده ايد به رسيدگي پيج هاي خودتان كه ببينيد فالوور فيكي در پيج شما وجود دارد يا خير و يا حتي قبلا فالوور فيك براي پيج خويش جذب كرده ايد و اكنون اين شمار فالوور زياد و بدون تعامل خسته تان كرده است. حذف بخش جمعي فالوورهاي فيك وقتي به ذهنتان خطور مي كند كه هدف داريد همه چيز را درست كنيد و اشتباهي كه كرديد را جبران كنيد خوب بايد بگوييم درست است كه حذف بخش جمعي فالوورهاي فيك براي برگرداندن پيج شما به چگونگي طبيعي خودش دربايستن است اما نمي توانيد بدون در عقيده دريافت محدوديت اينستاگرام در تعداد حذف يوميه فالوور دست به اين اقدام بزنيد چون همين كه آغاز كنيد به حذف تقسيم جمعي فالوورهاي فيك و آن هم پشت سر هم اينستاگرام شما را ربات تشخيص مي دهد و دستور تكرار آن اكشن را به شما نمي دهد و به اصلاح شادوبن مي شويد. پس راه صحيح حذف تقسيم جمعي فالوورهاي فيك اگر بصورت دستي اين پيشه را سپريدن مي دهيد اين است كه رفتاري انسان نوع داشته باشيد و با فاصله هاي معين و با اكشن هاي متفاوت مثل لايك كردن پست يكي از دوستانتان اين بين سنجيده عمل كنيد و با حذف تكي فالوورهاي فيك خود به حذف بخش جمعي فالوورهاي فيك  نزديك  شويد. البته اگر قصد شما از حذف تقسيم جمعي حذف ناگهاني و بدست خودتان باشد ولي اگر منظورتان استفاده از سرويس هاي حذف فالوور فيك اينستاگرام است كه بصورت انبوه اين شغل را سپريدن مي دهند پاراگراف بعدي را بخوانيد.
حذف فالورر فيك به صورت انبوه در اينستاگرامحذف فالوور فيك اينستا به چهره انبوه معمولا بوسيله ي نرم افزارها و سايت ها و اپليكيشن هاي حذف فالوور فيك و اپليكيشن حذف فالوور روح سپريدن مي شود كه بر اساس همين الگوهايي كه براي تشخيص فالوور فيك نام برديم برنامه ريزي شده اند ولي هيچ وقت به دقت شما و حذف دستي فالوور اين پيشه را اتمام نمي دهند و همش ريسك از دست دادن اكانت و بن شدن اكانت و هك شدن اكانت هم بوسيله اپليكيشن هاي نامعتبر هستي دارد. پس پيشنهاد ما اين است كه سمت به كارگيري آنها نرويد بر پايه بررسي معتبرترين ها را به شما شناسايي مي كنيم:
برنامه حذف فالوور فيك در اينستاگرامقبل از اين درباره شيوه تشخيص فالوور فيك در اينستاگرام برايتان گفته ايم و اينكه چگونه مي توانيد با بررسي فالوورهاي خود اكانت فيك را تشخيص دهيد و آن را بصورت دستي از بين فالوورها حذف كنيد ولي خوب براي افزايش سرعت حذف فالوورهاي فيك برنامه هايي ساخته شده است. برنامه حذف فالوورفيك در اينستاگرام را براحتي مي تاب با يك جستجوي ساده پيدا كرد اما واقعا همه ي آنها به حقيقت كار مي كنند؟ خوب پاسخ خير است. ما در اين قسمت منظور داريم با رهنمود خوب چند برنامه حذف فالوور فيك در اينستاگرام در وقت شما براي بررسي آنها صرفه جويي كنيم. ما بيشتر اين برنامه ها را براي حذف فالوور فيك در اينستاگرام نصب و آزمايش كرده ايم و مدتي از آنها استفاده كرديم الي براي اين تقسيم بروزترين و كارآمدترين برنامه حذف فالوور فيك در اينستاگرام را معرفي كرده باشيم. اكثر اين برنامه ها براي حذف فالوور فيك در اينستاگرام هم نسخه اندرويد دارد و هم براي آيفون ساخته شده اند و لينك دانلود اين برنامه ها را اينجا آورديم الي با يك كليك از هر برنامه اي كه براي حذف فالوور فيك در اينستاگرام خوشتان آمد براحتي نصب كنيد. با هم اين برنامه ها و اپليكيشن ها را رسيدگي مي كنيم:
1- اپليكيشن Followers+
حذف فالوور فيك در اينستاگرام  با اپليكيشن Followers+حذف فالوور فيك در اينستاگرام با اپليكيشن Followers+حذف فالوور فيك در اينستاگرام  با اپليكيشن Followers+حذف فالوور فيك در اينستاگرام با اپليكيشن Followers+آموزش نصب اينستاگرام روي گوشي براي اندرويددانلود Followers+ براي اندرويد2- اپليكيشن Cleaner for IG
حذف فالوور فيك در اينستاگرام  با اپليكيشن cleaner for igحذف فالوور فيك در اينستاگرام با اپليكيشن cleaner for igحذف فالوور فيك در اينستاگرام  با اپليكيشن cleaner for igحذف فالوور فيك در اينستاگرام با اپليكيشن cleaner for igآموزش نصب اينستاگرام روي گوشي براي اندرويددانلود Cleaner for IG براي اندرويد3- اپليكيشن Follower Insight
حذف فالوور فيك در اينستاگرام  با اپليكيشن Follower Insightحذف فالوور فيك در اينستاگرام با اپليكيشن Follower Insightحذف فالوور فيك در اينستاگرام  با اپليكيشن Follower Insightحذف فالوور فيك در اينستاگرام با اپليكيشن Follower Insightآموزش نصب اينستاگرام روي گوشي براي اندرويددانلود Follower Insight براي اندرويد4- اپليكيشن Report+
حذف فالوور فيك در اينستاگرام  با اپليكيشن Reports+حذف فالوور فيك در اينستاگرام با اپليكيشن Reports+حذف فالوور فيك در اينستاگرامربات حذف فالوور فيك اينستاگرام  با اپليكيشن Reports+حذف فالوور فيك در اينستاگرام با اپليكيشن Reports+آموزش نصب اينستاگرام روي گوشي براي اندرويددانلود Report+ براي اندرويدخوب حال كه كه با برنامه حذف فالوور فيك در اينستاگرام اين مطلب را به پايان مي رسانيم و اميدواريم با تعليم هاي بالا توانسته باشيم كمكي كرده باشيم تا با فالوور فيك اينستا آشنا شويد و با تصميم حذف آنها به درمان اغلب صفحه اينستاگرام خويش فكر كنيد و به درصدهاي فوقاني از نرخ تعامل دست پيدا كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.