آشنايي با پيام رسان ويسپي و امكانات WISPI

Wispi اپليكيشني بسيار جالب براي گوشي‌هاي اندرويد و آي او اس است كه به كمك آن، ابزاري بسيار كامل در زمينه‌ي پيام‌رساني و ارتباط آنلاين را در اختيار خواهيد داشت. 

با كمك Wispi مي توان با دوستان و افرادي كه در كشورهاي خارجه مانند آمريكا و كانادا و آلمان (حدود ۴۰ كشور دنيا) قرار دارند تماس صوتي برقرار كنيد بدون اينكه مخاطب شما اين برنامه را روي گوشي خود نصب كرده باشد يا به اينترنت متصل باشد!

 

براي استفاده از اين قابليت لازم است حساب خود را شارژ كنيد كه قيمت هاي آن تقريبا مقرون به صرفه است و از آنجا كه Wispi با شعار “تماس رايگان” پا به دنياي فناوري گذاشته انتظار ميرود روز به روز ويژگي هاي بيشتري در اين زمينه ارائه دهد. علاوه بر موارد ذكر شده قادر هستيد كه انواع پيام صوتي، تصويري و متني خود را به سايرين ارسال كرده و يا با روش موقعيت يابي، نزديك ترين افراد به منطقه ي جغرافيايي خود را بيابيد و با آنها ارتباط برقرار كنيد.

 

ويژگي هاي برنامه ي Wispi اندرويد:

-طراحي استيكرهاي جذاب و عكس هاي انيميشني

-وجود افكت هاي صوتي براي استفاده در تماس هاي صوتي

-چت كردن در بستري امن و رمزنگاري شده و خصوصي

-اشتراك گذاري فايل و عكس و فيلم و …

-رابط كاربري ساده و آسان

-برقراري تماس صوتي با افراد حاضر در ۴۰ كشور جهان

-برقراري تماس با افرادي كه آنلاين هستند يا اين برنامه را نصب نكرده اند

-داراي رايو اينترنتي شامل ده ها كانال ايراني و خارجي

-دنبال كردن و مشاهده ي مطالب منتشر شده بدون نياز به فالو كردن افراد

-لايك كردن و كامنت گذاشتن براي پست هاي منتشر شده

 

اپليكيشن Wispi, پيام رسان ويسپي چيست

تماس صوتي يكي از ويژگي هاي برنامه ي Wispi است

 

رابط كاربري Wispi به صورت كاملا گويا و متناسب طراحي شده است؛ به طوري كه محيط برنامه به ۴ قسمت مختلف Chats, Call History, Contacts و Social تقسيم شده است كه در بخش پاييني برنامه، درست مانند منوي اينستاگرام قرار گرفته‌اند. در ميان اين ۴ قسمت مختلف، بخشي با عنوان Social وجود دارد كه برخلاف سه بخش ديگر ممكن است براي كاربران ناآشنا باشد. اين بخش كه يكي از جالب‌ترين بخش‌هاي Wispi به حساب مي‌آيد، دو امكان فوق‌العاده را در اختيار شما قرار خواهد داد. امكان اول دسترسي به يك شبكه‌ي اجتماعي كوچك مانند اينستاگرام است كه در آن مي‌توانيد به طور خودكار و بدون نياز به Follow كردن پيج خاصي، ويدئوها و عكس‌هاي جذاب و زيبايي را در زمينه‌هاي مختلف مشاهده كنيد و امكان لايك و كامنت را نيز در اختيار داشته باشيد.

 

اين بخش با ارائه‌ي صدها ويدئو و عكس متنوع در روز مي‌تواند نقش پررنگي را در سرگرم كردن شما ايفا كند. امكان دومي نيز كه در اين بخش وجود دارد راديوي اينترنتي است كه به كمك آن مي‌توانيد به صورت آنلاين به ده‌ها راديوي مختلف اينترنتي وصل شويد كه خوشبختانه چندين كانال محبوب و جذاب ايراني و فارسي‌زبان نيز در بين آنها ديده مي‌شود. 

 

ساخت اكانت جديد اندرويد در اپليكيشن ويسپي

برنامه ويسپي را نصب كنيد.

برنامه را اجرا كنيد از پايين صفحه گزينه Continue ر انتخاب كنيد

 

اپليكيشن Wispi, پيام رسان ويسپي چيست

ساخت اكانت جديد اندرويد در اپليكيشن ويسپي

 

در مرحله بعد شما بايد شماره تلفن خود را وارد كنيد تا كد به شماره شما ارسال شود نحوه دريافت كد را هم بايد انتخاب كنيد كه بهتر است گزينه Via sms را انتخاب كنيد در صورتي كه كد از طريق پيامك برايتان ارسال نشد ميتوانيد از گزينه Via phone call نيز استفاده كنيد .

 

بعد از دريافت كد ان را در كادر مورد نظر وارد كنيد و گزينه Continue را انتخاب كنيد در صورتي كه كد ارسال نشد از گزينه Resend the code via sms استفاده كنيد

 

در مرحله بعد از شما خواسته مي شود كه برنامه را با فيس بوك همگام سازي كني كه بهتر از گزينه skip يعني رد شدن استفاده كنيد

 

خب حساب كاربري شما با موفقيت ايجاد شد و ميتوانيد از برنامه استفاده كنيد 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/wispi-messenger1-features.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.