ترفندهاي افزايش فروش اينترنتي

توصيه هاي روانشناسي براي افزايش فروش اينترنتي در تارنما شماآيا ميخواهيد فروش شركتتان را افزايش دهيد؟ چه مصرف كنندگان تصميم بگيرند كه چيزي بخرند يا خير، اغلب موضوع جنباننده هاي روان شناسي كوچك است ، فرآورده شما ممكن است عالي باشد، ولي اگر سايت شما براي موفقيت تنظيم نشده باشد، اتفاق احسان برايتان نخواهد افتاد بعد راه چاره چيست ؟براي افزايش فروش اينترنتي چه مي تاب كرد؟ همانطور كه در اين دسواهيد خواند قبل از اينكه سايت خويش را درگير تغيير و ارتقا كنيد و يا هزاران دلار به رايزن بدهيد، مسير حل ساده تري را روانشناسان توصيه مي كنند.
online shopping
روش هايي براي افزايش فروش اينترنتي و آنلاين10 گذرگاه پيشنهادي مشاوران براي افزايش فروش اينترنتيخريداران به طريق خاصي خريد مي كنند و با پروا به حجم بالاي حراج هايي كه گرفتن مي كنند، پالايه كردن راز و صدا بحران برانگيز است ، اين برتري متمايزي را به كسب و كارهايي مي دهد كه واقعا فهم كرده اند و فهميدند كه مصرف كنندگانشان چگونه با صفحات وبشان وابستگي پايدار كرده اند در نتيجه، بايد به دنبال تغييرات ظريفي باشيد كه بازديد كنندگانتان را افزايش دهد.
انجام اين پيشه وقت زيادي را نمي گيرد، و اثرات آن آسان اندازه گيري مي شوند ، شما مي توانيد تست هاي A / B را در دو نسخه مختلف اتمام دهيد لغايت ببينيد چه تاثير بهتر سپريدن مي شود و در پهنا چند روز به شما نتايج مي دهد تا بتوانيد به جلو حركت كنيد و پيشرفت كنيد در اين بخش از رازهاي كاميابي شغلي در نمور 10 ترفند روانشناختي هستي دارد كه شما مي توانيد آنها را پياده سازي و تست كنيد لغايت بتوانيد فروش وب سايت خويش را افزايش دهيد.
روش بالا بردن فروش
راه و طريق هاي كارساز در افزايش فروش اينترنتيتغييرات ظريفانه روانشناسي براي نفوذ به بازديدكنندگان شما هستي دارد:
1. ارسال رايگان:
مصرف كنندگان بها محصولي كه مي بينند را قبول دارند اين، به اين معني است كه اگر بخواهيد از كاربر هزينه ارسال يا انبارداري بگيريد، بايد خرج آن را در قيمت اوليه محصول ذكر كنيد.هنگامي كه خريداران بعدا متوجه هزينه هاي اضافي مي شوند، مضطرب مي شوند و مايه مي شود تا از تكميل خريدارهايشان اجتناب كنند.
هنگامي كه شما توضيح دهيد كه ارسال مجاني است، آنها به اسم بازرگاني شما اعتماد مي كنند و پرماسيدن مي كنند شما شغل را به سود آنها سپريدن مي دهيد - به خصوص در سنجش با خرج ارسال قيمت بالاي رقبايتان.
موفقيت در فروش
چگونگي و ترفندهاي افزايش فروش اينترنتي 2. بها كالاهاي خود را با برچسب 99 در پايانشان بگذاريد:
اين به عنوان نشانه علامت چپ شناخته مي شود ؛ زماني كه يك كاربر قيمت 19،99 تومان را به جاي 20 تومن مي بيند، يك ناسازگاري رواني در وي ايجاد مي شود او ترغيب مي شود كه 20 تومان پرداخت نميكند علاوه بر اين، او اين محصول را در محدوده 10-20 قرار مي دهد، به جاي 20-39. با هستي اينكه تنها يك تك تومني تفاوت دارد، ولي كاربران فكر ميكنند اين محصولات مقرون به صرفه تر هستند.
افزايش فروش اينترنتي تلگرام فزايش فروش اينترنتي با ترفند بها گذاريراهكارهاي افزايش فروش اينترنتي3. ارائه محصولات ارتقاء داده شده:
در واپسين،انجام پروسه پرداخت، محصولات ارتقا پيدا شده را پيشنهاد كنيد ممكن است مصرف كننده شما قصد داشته باشد 100 تومان خريداري كند كه در درازا پروسه تصميم گيري و فرآيند پرداخت، او خود را قانع خواهد كرد كه خريد نكويي كرده است.
براي مثال، اگر شما محصولي 10 توماني را ارائه دهيد، به گمان كردن زياد، خريداري مي كند. او فكر خواهد كرد، "10 تومان چه تفاوتي خواهد داشت؟" زيرا او پيشتر از لحاظ روان شناسي روي بها اوليه تنظيم شده است.
جذب مشتري بيشتر
افزايش فروش اينترنتي با ارتقا محصولات4. ايجاد حس عجله ؛ غيرمستقيم او را به شتاب در خريد دلگرمي كنيد :
خريداران به احتمال زياد مي توانند اين كار را اتمام دهند وقتي كه فكر كنند موعد اندك و كمي براي اتمام اين شغل هستي دارد ؛ زماني كه آنها بر اين باور باشند كه مي توانند همان فرآورده را براي فردا يا يك هفته بعد با بها همانند (و يا ذيل تر) خريداري كنند، احتمالا امروز خريد اقليت مي كنند.
هنگامي شما يك احساس فوري برپايي كنيد، منجر به فروش سريع تري مي شود و اين مي تواند اين طور باشد كه تعداد محدودي از اين محصول باقي باقيمانده است. شما در ضمن مي توانيد توضيح دهيد كه بها هاي زير فعلي براي مدت طولاني باقي نخواهند ماند و اين سيگنال ها تصميم خريد خريدار را تحريك مي كند.

براي خواندن كامل مقاله ترفندهاي فروش اينترنتي اينجا كليك كنيد.
وب سايت فروش اينترنتي
ترغيب مشتريان براي خريد و افزايش فروش اينترنتي روشهاي افزايش فروش فروشكاه اينترنتي5. آدرسي براي نگراني ها:
كسي كه درباره خريد يك فرآورده در وب سايت شما فكر ميكند، شدني است نگران خريدش باشد و اين سوالات را از خود بپرسد كه :آيا ارزش پولش را دارد؟ آيا مي توانم بهترش را در جاي ديگري پيدا كنم؟ آيا مثل عكسش خواهد بود؟
در صفحه محصول، مي توانيد به اين نگراني ها پذيرش دهيد. بخش "سوالات متداول" كارساز است، شما در ضمن مي توانيد پاسخ ها را روي توضيحات محصول مربوط كنيد ؛ شما مي توانيد توضيح دهيد كه چرا اين فرآورده ارزش پول پرداختي اش را دارد و چرا اين محصول با ارزش ترين نوع است و ويژگي هاي خاصش را برجسته مي كند.
انجام اين كار باعث مي شود مصرف كنندگان از انجام جستجو هاي اضافي بازداري كنند و يا به عقب برنگردند تا از خريد دوري كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.