پشتيباني وب سايت

تكنولوژي روز

پشتيباني وب سايت

وب سايت ها رسانه هايي تعاملي هستند، كه هدف آن ها اين است كه به كاربران پروانه دهند الي به سرعت به اطلاعات در وب دسترسي داشته و يا با آن پيوستگي برپا كنند، نكته اصلي آن است كه اين بستگي از هر كجا تنها با يك اتصال اينترنتي شدني است.

بسياري از كاربران و دارندگان تارنما از زير ساخت يك صفحه زيباي گرافيكي تارنما بي اطلاع هستند. اينكه يك تارنما از چه دسته هايي تشكيل شده است براي اطلاعات بيشتر در زمينه پشتيباني وب سايت به اينجا مراجعه كنيد كه اينگونه به شكل يكپارچه در هر گونه نمايشگر ديجيتال متصل به اينترنت قابل دسترسي است.
عليرغم پيچيدگي ها و مهندسي بي اندازه ابزارهاي وب و اينترنت حتي حقير ترين و ابتدايي ترين وب سايت ها در درازا موعد بي نقص عمل نمي كنند. و اين تقريبا  غير بخردانه است كه با گسترش و تاسيس يك تارنما انگاشت نماييم كه ديگر نيازي به حفاظت و حمايت از آن نيست و همه چيز عالي پيشه خواهد كرد چون امروز وب سايت به احسان كار مي كند.
پشتيباني به طور سر راست و يا غير سر راست مي تواند به تكاپو هاي يك كسب و كار تاثير بگذارد:
 
رضايت مشترياننگهداري تارنما براي هر كسب و كار صرف عقيده از اندازه مهم است. تارنما شما يك پنجره جهاني به سوداگري شماست و مي تواند تاثير زيادي بر ميزان فهم ارزش محصول يا سرويس شما داشته باشد. يك تارنما خوب حفاظت شده براي فراهم كنندگان خدمات يا كالا در هر موعد از شبانه روز زياد مهم است. تمام كسب و كارها دربايستن به نگهداري وب سايت به طور منظم براي جذب و حفظ مشتري، حفظ رتبه بندي در موتورهاي جستجو (سئو) و ارائه اطلاعات جديد، محصولات و خدمات به عموم را دارند. حفاظت تارنما نيز براي awwwardagencies حفظ ارزش وب سايت در درازا موعد لازم است.
وب سايت خوب نگهداري شده، مشتريان جديد را جذب مي كند و سطح علاقه مشتريان موجود را حفظ مي كند. وب سايت شما بايد مشتري محور باشد و محتواي مرتبط، بطور مرتب به روز رساني شده و كانال هاي ارتباطي با مشتري به خوبي پيشه كنند. اين ها دربرگيرنده كاركرد فرم هاي تماس، آدرس و فهرست عدد تلفن به روز شده و محصولات، خدمات و فهرست بها ها است.
همگام بودن با موتورهاي جستجو (سئو)از ساير سوي نگهداري وب سايت براي رتبه بندي موتورهاي جستجو و سئو تارنما بسيار مهم است. موتورهاي جستجو دائم در حال بررسي تارنما ها هستند. ربات هاي موتورهاي جستجو درونمايه وب سايت را خوانده آنها را تقسيم بندي و رتبه بندي مي كنند. پس نگهداري از سئوي تارنما و همگام بودن با موتورهاي جستجو اهميت فراوان دارد. وب سايت هايي با محتويات كهنه در ليست موتورهاي جستجو در رتبه ايي ذيل تر پيمان دارند. بعضي از موتورهاي جستجو، از دسته گوگل، سربرگ ها HTTP  خويش را رسيدگي مي كنند لغايت بفهمند وب سايت واپسين بار چه زماني به روز شده تا آيا ارزش آن را دارد كه درونمايه آن خوانده و ليست شود يا نه. عدم انجام اصلاحات مكرر مي تواند شما را webdesign در اين فهرست در رتبه ذيل تر از رقباي فعال شما پيمان دهد و در درازا موعد ترافيك ارگانيك، بازدهي وب سايت و سوداگري شما را زير آورد.
وجه كمپانيوب سايت شما بازتاب عمومي وجه كمپاني شما است. يك وبسايت كه خوب حفاظت نشده با تعداد زيادي خطا، لينك هاي خراب، صفحات مرده و طرحها و اطلاعات منسوخ، يك تصوير طاقت مناسب را از شركت لاغر را پرتو مي دهد الي يك شركت پركار و كه بازرگاني آن هر روز بهتر از ديروز شغل مي كند. بعد حفاظت منظم وجه و حس ظاهري تارنما شما مطابق با فعاليت روزانه شركت شما بسيار مهم است. و بررسي و تعمير لينك هاي خراب و هر مشكلي، مي بايست پيش از آنكه به چشم مشتري بيايد چهره گيرد.
 
پشتيباني و نگهداري چيست؟در مقوله وب سايت شما “پشتيباني و نگهداري” شامل فعاليت، ارتباطات و تعامل بين شما و حامي براي حفظ يك تارنما يا برنامه مبتني بر وب لازم است و گاه از ادمين و كاربران اداري شما نيز پشتيباني مي كند. پشتيباني مي تواند از طريق (اما نه اندك به) تماس تلفني، ارتباطات ايميل، پژوهش و هر نوع كوشش شركت پشتيبان براي رفع نيازهاي فعلي شما صورت پذيرد. آخر الامر حمايت دربرگيرنده تقاضا هايي كه شما درباره سلامت كلي و ثبات وب سايت يا برنامه وب خويش داريد، مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.