بيشترين رشد فروش گوشي هوشمند در سال ۲۰۲۰ به كمپاني ريلمي تعلق گرفت

وب سايت هايي نظير كانتر پوينت، كاناليز و IDC گزارش‌هاي خود را در مورد ميزان فروش شركت هاي سازنده گوشي هوشمند در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ منتشر كردند. در اين گزارش ها آمده است كه ريلمي توانسته بيشترين سود را در بين ۱۰ شركت مطرح سازنده موبايل دريافت كند.

به گزارش سرويس اخبار فناوري و تكنولوژي تكنا، شركت تحقيقاتي كانتر پوينت هر ساله گزارش هايي را در مورد فروش گوشي اپل در جهان منتشر مي كند. در فهرست منتشر شده نام ۱۰ شركت مطرح وجود خواهد داشت. اين فهرست مربوط به شركت‌هايي است كه بيشترين سود را در بازار موبايل در مقطع زماني مشخص شده به دست آوردند. در گزارش منتهي به سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ كمپاني ريلمي توانسته با ۶۵ درصد رشد، بيشترين سودآوري را در اين زمان داشته باشد.

 اپل نيز با فروش ۲ ميليون دستگاه آيفون نسبت به سه ماهه سال قبل حدود ۱۳ درصد رشد داشته است. همچنين كانتر پوينت گزارش مي دهد طي سال ۲۰۱۹ اپل توانسته بود با در اختيار گرفتن ۱۸ درصد از سهم بازار در مكان نخست قرار بگيرد. اما پس از آن رتبه نخست به شركت سامسونگ واگذار شد. در سال ۲۰۲۰ نيز سهم اپل در بازار موبايل به ۲۱ درصد رسيده بود. اين موضوع اپل را به بزرگترين شركت توليد كننده گوشي موبايل در جهان تبديل كرد. پس از آن سامسونگ با فروش 62.5 ميليون دستگاه در رده دوم قرار داشته است.

در اين بين ريلمي نيز توانست با فروش ۱۴ ميليون دستگاه تلفن در سه ماهه پاياني ۲۰۲۰ ميزان فروش خود را نسبت به سال قبل دو برابر كند. ميزان فروش ريلمي در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد رشد داشته. به همين دليل اين شركت عنوان نخست سريعترين رشد در ميان توليدكنندگان تلفن هوشمند جهان را كسب كرده است. اكنون ريلمي با عرضه ۴۲.۲ ميليون دستگاه گوشي موبايل براي پنجمين فصل متوالي توانسته بالاترين نرخ رشد را داشته باشد. در اين بين هوآوي نيز نسبت به سال ۲۰۱۹ فروش كمتري را تجربه كرده است. فروش گوشي هوشمند توسط هواوي با كاهش ۲۱ درصدي نسبت به سال گذشته حدود ۵۱ ميليون دستگاه بوده است.

منبع:

https://techna.news/the-biggest-growth-in-smartphone-sales-in-2020-was-attributed-to-the-film-company.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.