با اپليكيشن FLOATNOTE، صحبت كنيد و يادداشت برداريد

صحبت كنيد و يادداشت برداريد
برنامه جديدي براي كاربران اسمارت فون ها عرضه شده كه با استفاده از اين برنامه مي توانند در حين صحبت كردن به يادداشت برداري نيز بپردازند.
اپليكيشن هاي متنوعي براي بهره برداري بيشتر از اسمارت فون ها توليد و روانه بازار فناوري مي شوند. يكي از برنامه هايي كه مي تواند كاربرد زيادي داشته باشد، يادداشت برداري حين صحبت و تماس هاي تلفني است. كاربران با نصب برنامه FloatNote بر اسمارت فون هايشان مي توانند هنگام برقراري تماس تلفني از يادداشت برداري نيز استفاده كنند. اين اپليكيشن در حال حاضر تنها براي پلتفورم هاي اندرويد عرضه شده است.

اپليكيشن FloatNote,يادداشت برداري در حين صحبت كردن

اپليكيشن FloatNote  در حال حاضر تنها براي پلتفورم هاي اندرويد عرضه شده است

 

 

 

كاربران با استفاده از پيامك هاي آنلاين ديگر نيازي به يادداشت برداري يا يادآوري يك موضوع و ذكر جزئيات آن ندارند. زماني را تصور كنيد كه قصد فرستادن شماره تماس يا يادداشتي را براي يكي از دوستان خود داريد، اين كار به سادگي و با ارسال پيامك ها انجام مي شود. اما زماني را تصور كنيد كه در يك ارتباط ويدئويي يا جلسه خاصي هستيد و نياز به قلم و كاغذ براي يادداشت آن موضوع يا مبحث داريد. اين اپليكيشن قابليت هاي جديدي را در اختيار كاربرانش قرار مي دهد كه با استفاده از آن و در موقعيت هاي مختلف مي توانند به يادداشت برداري پرداخته و نياز به داشتن قلم و كاغذ براي هميشه فراموش شود.

 

 

 

اين برنامه با برقراري تماس تلفني به سادگي اجرا مي شود. كاربران بايد صداي اسمارت فون را به بلندگوي دستگاه منتقل كرده و سپس پنجره كوچكي كه روي صفحه باز مي شود را انتخاب كرده و به يادداشت موارد دلخواه خود بپردازند. از ديگر ويژگي هاي اين برنامه بايد به برنامه متفاوتي در محيط داخلي آن و با نام «يادآوري» را اشاره كرد كه قابليت هاي جديدي را در اختيار كاربرانش قرار مي دهد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/talk3-notes.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.