بهترين راه‌ هاي افزايش فالوور اينستاگرام رايگان

۸ طريق فوق‌العاده كاربردي مجاني براي افزايش فالوور اينستاگرام۱) براي خود يك استراتژي اينستاگرامي تعريف كنيدافزايش فالوور اينستاگرام يك روند تدريجي است. البته كه روش‌هايي وجود دارند كه شما يك‌شبه ۱۰هزار فالوور پيدا كنيد (مثلا خريد فالوور فيك)؛ اما بي گمان اين فقط به يك عدد در صفحه شما تبديل مي‌شود و سودي به حال اينستاگرام شما ندارد. اصولا گذرگاه صحيح هرچيزي وقت و 

چگونه تعداد فالوور هاي خود را در اينستاگرام افزايش دهيم؟

انرژي لازم دارد، ولي در برابر شما را به نتيجه‌اي دلخواه، مطلوب و مطمئن مي‌رساند. براي زياد شدن فالوورهاي خويش شما آغاز به يك استراتژي احتياج داريد. استراتژي طراحي يك گذرگاه است كه شما از نقطۀ كنوني به نقطۀ مطلوب مي‌رساند. براي طراحي استراتژي خوب بايد:
هدف خود را مشخص كنيدداشتن يك منظور شفاف مهم‌ترين بخشِ طراحي راهبرد خوب براي افزايش فالوور است. براي تعيين هدف به چشم انداز و آيندۀ كسب‌وكار (يا گويه فعاليت‌تان) خويش انديشه كنيد. به اين فكر كنيد كه “جايگاه مطلوب شما در يكسال آينده كجاست؟”، “دوست داريد صفحه شما در مطلوب‌ترين وضعيتش چه شماري فالوور داشته باشد؟”، “ميزان تعامل آنها در صفحه شما چقدر و چگونه باشد؟”، “وضعيت لايك و كامنت‌ها چگونه باشد؟”
اگر پاسخ اين سوال‌ها را مي‌دانيد كه خيلي خوب است، اما اگر از سوالات بالا هيچ تصوري در ذهنتان نداريد، مشكل اصلي شما در تقسيم هدفگذاري است، پس پيش درآمد هدف خود را مشخص كنيد و سپس راهبرد مناسب طراحي كنيد.
برنامه عملي (Plan of Action) داشته باشيدحالا كه قصد مشخص شد به برنامه عملي (Plan of Action) فكر كنيد كه بتواند شما را به اهداف موردنظرتان برساند.
لابد اكنون با قيافۀ آويزان مي‌پرسيد “بر چه پاي بست، برنامه بنويسم؟” اصلا نگران ناشيد، سه نكته‌اي كه در پيوسته با هم رسيدگي مي‌كنيم پذيرش سوالتان را خواهند داد.
شناخت مخاطب: شما بايد بدانيد كه با چه اشخاص و سليقه‌هايي در بستگي هستيد (يا مي‌خواهيد باشيد). بهتر است فالوورهايتان را از عقيده سن، جنسيت، موقعيت جغرافيايي، علاقمندي‌ها و…به احسان بشناسيد. با شناخت مخاطبان، پيش‌بيني‌ و تحليل‌هاي دقيق‌تري از رفتارها و واكنش‌هاي آنها مي‌توانيد برنامۀ عملي هدفمندتري داشته باشيد.علاوه بر اين پيوسته بايد سعي كنيد در جست‌وجوي كساني باشيد كه به چهره نهفته به پيج شما علاقه‌مندند.تحليل رقبا: احد از چيزهايي به شما در طراحي يك برنامه عملي كمك مي‌كند، رسيدگي و تحليل دقيق پيج‌هاي رقبا است. شما مي‌توانيد نقاط ضعف و توان آنها را بسنجيد، كدام پيج‌ها فالوورهاي اكثريت دارند؟ كدام پست‌ها بيشترين لايك و كامنت را دارند؟با سپريدن يك بررسي ريزبين در پيج‌هاي رقبا شما به يك گنچينۀ ارزشمند از تجربيات ديگران دست پيدا مي‌كنيد كه اين برنامۀ شما را از اشتباهات احتمالي رقبا حفظ مي‌كند.
هويت و ارزش‌هايتان را بشناسانيد: گرد ساير از كليدهاي طراحي استراتژي پسنديده انديشه و ايدۀ شما در باره برندتان است. بي گمان شما يك فكر و ايده‌اي پشت برندتان داريد. مثلا شعار رسانۀ تجارت نوين اين است “شفاف باشيد، متفاوت باشيد” و شما همه‌جاي سايت و در تمام محتواهايي كه منتشر شده مستقيم و غير سر راست رد اين شعار را مي‌بينيد، در حقيقت رسانه تجارت امروزين يك هويت مشخص براي خودش تعيين كرده و اين هويت به مهم‌ترين ارزش كمپاني تبديل شده است. مخاطبان نيز مدرن را با همين هويت مي شناسند.اما چه راه‌هايي كمك مي‌كند كه شما هويت برند خود را به مخاطبانتان القا كنيد؟
اگر تمام پست‌هاي شما در عين متفاوت بودن يك تم ويژه داشته باشند صفحه اينستاگرام شما گيرايي بيشتري خواهد داشت. اين به شدت در بالا بردن فالوور هاي شما كارساز است. داشتن لوگو باعث مي‌شود حرفه‌اي‌تر به نظر بياييد. شعار برند شما نشانه خواهد عدل كه مصمم هستيد، قصد داريد و آمده‌ايد كه بمانيد. و در نهايت براي خودتان يك هشتگ مخصوص  بسازيد؛ هشتگي كه ويژه شما و معرف سوداگري شما باشد. اين شغل كمك مي‌كند در ذهن مخاطبان خويش باقي بمانيد.
تم صفحه اينستاگرام oh.sopretty
تم صفحه اينستاگرام oh.sopretty
بررسي و تجزيه تحليل:  در پايان شما بايد دائما استراتژي‌تان را موشكافي كنيد. پيوسته بايد در نظر داشته باشيد كه چقدر از هدف‌تان بعيد شده‌ايد يا چقدر به آن نزديكيد. اين استراتژي كجا اغلب جواب داده و كجا نه. سؤال كردن سوال‌هاي صحيح مهم‌ترين كاري است كه در مقوله درمان استراتژي‌تان بايد اتمام بدهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.