مشاور سئو كيست

تكنولوژي روز

مشاور سئو كيست

فاكتورهاي تاثير گذار درسئو طي سالهاي اخير گسترده تر و پيچيده تر شده است، ساير خريد بك لينك، سئو داخلي يا سئو محتوايي به تنهايي مايه افزايش

مشاور سئو چيست

رنك وب سايت در گوگل نمي شود، حتي شدني است كارايي وارونه داشته باشد. يك مشاور سئو يا كارآزموده سئو حرفه اي بايد ويژگي هاي ذيل را داشته باشد :
اتخاذ صحيح استراتژي واژه ها كليدي براي يك وب سايتآشنايي كامل با فاكتورهاي سئو دروني On Siteتسلط كافي بر تكنيك هاي سئو خارجي Off Siteآشنايي با كدهاي HTMLآشنايي با ابزارهاي آناليز سئوسايت مانند Ahrefs – MOZ – Majestic SEO – Screaming Frog و …داراي مثال پروژه هايي سئو در واژه ها كليدي پر رقابتتسلط كامل بر سرچ كنسول گوگل (گوگل وبمستر) و وبمستر بينگآشنايي با فرآيندهاي رفع پنالتي گوگل و ريكاوري وب سايتآشنايي كامل با الگوريتم هاي گوگل همانند الگوريتم پاندا، الگوريتم رنك برين و الگوريتم پنگوينآشنايي كامل به سئو كلاه سفيد و سئو كلاه سياه و كلاه خاكستريآشنايي به پلاگينهاي سئو سيستم محتواهاي متداولي مثل وردپرس، جوملا، پرستاشاپ، مجنتو و دروپالحس كنجكاوي براي مطالعه مقالات جديد، آزمايش آن ها و آناليز تكنيك هاي جديد سئوفرايند بهينه سازي در هر سايت متغير است، متخصص سئو با چالش هايي گوناگوني همانند تفاوت برنامه نويسي وب سايت، گونه كسب وكار (B2B يا B2C)، جايگاه برند ، اعتبار وب سايت، كيفيت محتواي وبسايت، تعداد صفحات سايت، وضعيت رقبا و … روبرو است.
به طور مثال برخي از مشاوران سئو فقط با سيستم وردپرس مي توانند سئو سايت شما را اتمام دهند ولي درستي اين است مشاورسئو بايد براي هر سايتي به دنبال راهكار مناسب آن باشد. يك ساختاره يا تدبير يكسان وجود ندارد و هر پروژه چالشي جديد است. پلاگين هاي سئو براي وردپرس يا جوملا تنها ميانبرهايي براي سرعت كارند و درك مفاهيم بهينه سازي از اولويت بالاتري برخوردار است.
مشاور سئو بايد بتواند به تيم برنامه نويسي براي وب سايت هاي اختصاصي گزارش فني كامل ارائه دهد.
برخي از متخصصان سئو تنها رويكرد سئو خارجي (انتشار رپورتاژ يا فروش لينك) دارند و به فاكتورهاي دروني صفحات بي توجه اند، گونه بهينه سازي وبسايت يك شركت كوچك با يك فروشگاه اينترنتي بزرگ تفاوت بسياري دارد، تجربه و چيرگي سئوكار مي تواند شما را در كمترين موعد شدني به مقصود برسانند.
بيشتر بخوانيد:  19 تكنيك سئو فني براي بهبود سئو سايت در گوگلبرخي صاحبان سوداگري بخاطر خرج و يا داشتن نيروي تمام وقت ارزانتر، اقدام به استخدام فردي مبتدي در دامنه سئو مي كنند، انگاشت مي شود، اين اقدام مقرون به صرفه است، نيروي مبتدي طبق آموزش هاي سئو و نيز امتحان و خطا نمي تواند كسب و كار آنلاين شما رو بهبود ببخشند. به ياد داشته باشيد سئو يك سرمايه گذاري بلند مدت براي كسب درآمد و اعتبار بيشتر در فضاي آنلاين است.
عموما مشاوران سئو حرفه اي به چهره پاره وقت يا در قالب يك پروژه به شما خدمات سئو را ارائه مي دهند و در صورت بيچارگي مي توانيد در خصوص فرآوري محتواي تخصصي به مجموعه شما آموزش سئو محتوايي ارائه كنند اما نشانه بخشي فاكتورهاي سئو سايت، سئو داخلي يا بيگانه يك فرايند كاملا تخصصي است و بايد با كمترين ريسك ممكن اتمام شود.
در نهايت مهمترين امتياز يك مشاور سئو چيره دست مثال كارهاي زنده و موفقيت در واژه ها كليدي پررقابت اوست، زيرا سئو يك فرايند مستمرو پررقابت است و متخصصين بهينه سازي سايت بايد هميشه يك قدم از همكاران خودشان جلوتر باشند.
پرسش هاي متداول در سررسيد مشاوره سئوهنگامي كه ميخواهيد از مشاوره سئو استفاده كنيد، كمپاني ارائه دهنده خدمات مشاوره سئو بايد از سوالاتي همانند پايين بپرسد :
سايت شما را چه شركتي طراحي كرده است و چه خدماتي مي توانيد از اين شركت دريافت كنيد؟
آيا از سئوكار يا كارآزموده سئو براي شفا رتبه سايت در گوگل كاربرد كرده ايد؟ در صورتي كه پذيرش بله هست، او چه كارهايي براي سايت اتمام ديتا است؟
چه كلمات كليدي را براي سئو در نظر گرفته ايد؟
با تكنيك هاي بهينه سازي وبسايت چقدر آشنا هستيد؟
آيا تا به حال از ابزارهاي تحليل و آناليز سئو كاربرد كرده ايد؟
به سرچ كنسول گوگل (گوگل وبمستر) و گوگل آناليتيكس تارنما خودتان دسترسي داريد؟
آيا توانايي توليد درونمايه براي سايت خويش را داريد؟
در چه كلمات كليدي پر رقابتي، حائز رتبه اي هستيد؟
آيا مجموعه شما نيروي متخصص براي سئو سايت دارد يا مي خواهيد آن را به تيم ما بسپاريد؟
يك رايزن سئو با تجربه بعد از گرفتن پذيرش سوالات بالا، بروي سايت شما آناليزي از نظر محتوا، سئو دروني و سئو خارجي سپريدن مي دهد كه درك واقعيت از وب سايت شما داشته باشد.مشاور سئو طبق چگونگي سايت، ميزان انتظارات صاحب سايت، بودجه، حوزه رقابت وب سايت و … مي تواند به شما مشاوره تخصصي سئو بدهد.
بيشتر بخوانيد:  چك فهرست سئو براي راه اندازي سايت هاي جديدچه سوالتي بايد از مشاور سئو خود بپرسيد؟بعنوان يك مدير كسب و كار آنلاين در هنگام مشاوره سئو با يك متخصص سئو حرفه اي مي توانيد سوالات ذيل را به عنوان مثال مطرح كنيد :
مهمترين دشواري ها سئو سايت در حال حاضر چيست؟آيا مشاور سئو مي تواند نمونه كارهايي از پروژه هاي سئو خود شناسايي كند؟چه راهكارهايي را مشاور سئو به شما توصيه مي كند؟تجربه رايزن شما در گويه سئو سايت چقدر است و چند سال است كه در اين گويه فعاليد؟پيش بيني مشاور از مدت سررسيد پروژه چقدر است؟براورد هزينه مشاور از اين پروژه چقدر مي باشد؟پيشنهاد مي كنم با دو يا سه مشاور سئو گوناگون رايزني كنيد و از آنها بخواهيد راهبرد هايشان براي سئو سايت را توضيح دهند و سپس خدمات آنها را با هم سنجش كنيد، از آنها مثال كارها واقعي سئو بخواهيد الي بتوانيد با اطمينان برگزيدن كنيد.
اگر در بحث خدمات سئو سايت خود مبتلا مشكل شده ايد يا استراتژي لازم را براي بهينه سازي وب سايت خويش را پيدا نكرده ايد، بعنوان يگانه از متخصصين سئو مي توانم شما را در اين گذرگاه راهنمايي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.