سئو نويسي چيست؟ آموزش تكنيك هاي سئو نويسي

سئو نويسي چيست؟ تعليم تكنيك هاي سئو نويسيسئو نويسي چيست؟ تعليم تكنيك هاي سئو نويسيسئو نويسي يكي از بزرگترين بحران هاي هر استراتژي سئو به احصاييه مي رود. محتواي تارنما شما مي بايست براي الگوريتم هاي همواره
سئو نويسي چيست
در حال تغيير موتورهاي جستجو بهينه باشد. علاوه بر اين، محتواي تارنما بايستي براي مخاطبين شما نيز جذاب بوده و آن را به نكوداشتن درك كنند. ما مي دانيم كه خوانايي صفحه در رتبه بندي آن نقش به سزايي دارد.

در اين راهنماي سئو نويسي به بررسي اين فرايند در طي سه مرحله پرداخته ايم. اين تعليم به شما كمك مي كند لغايت مطالب خواناتري براي سايتتان بنويسيد. در ادامه نيز اطلاعاتي در باره نگارش محتوا در سايت هاي چند زبانه پرداخته و تكنيك هاي جامعي را در مورد سئو نويسي براي شما آماده كرده ايم.
سئو نويسي چيست؟سئو نويسي شكلي از نگارش درونمايه در فضاي آنلاين مي باشد كه دربرگيرنده آيتم هاي زير نيز است:
كلمات كليدي يا جملاتي كه كاربران به جستجوي آنها در گوگل مي پردازند.عناصر سئو نويسي كه موجب جلب عقيده كاربران در صفحه مي شود.محتوايي كه به حل مشكلات كاربران پرداخته، به سوالات آنها پاسخ ديتا و اطلاعات ارزشمندي را در گزين كردن آنها قرار مي دهد.اما سئو نويس كيست؟
يك فرد سئو نويس، متخصص فرآوري محتواييست كه با روش استفاده از واژه ها كليدي در متن آشنا بوده تا گوگل به وجود وابستگي معنايي بين درونمايه و واژه ها كليدي پي ببرد. وانگهي او مي داند كه چگونه بايستي از زياده روي در استفاده از كلمات كليدي پرهيز كند. به علاوه او مي داند كه چگونه با به كارگيري تكنيك هاي توليد محتوا، اقدام به سرگرم كردن كاربران، استجابت پرسش ها، ارائه اطلاعات و ترغيب آنها به خريد محصولات كند.
اما محتواي سئو شده چيست؟
محتواي سئو شده نوشته ايست كه از كلمات كليدي در آن كاربرد شده تا گوگل بتواند به موضوعيت درونمايه پي ببرد. بنابراين گوگل مي تواند رتبه نكويي براي اين نوع محتواها در جستجوي واژه ها كليدي كاربران در نظر بگيرد. از ياد نبريد كه قصد گوگل، نمايش محتواي پيوسته و با كيفيت به كاربران است.
گوگل همواره در حال ارزيابي محتواي سايتهاست و كيفيت محتوا براي آن از همه چيزي مهمتر است. اما مهمتر از كل كاربران هستند كه محتوا بايستي براي آنها جذاب باشد. فلذا حتي اگر گوگل رتبه اول را براي محتواي شما در نخست در نظر بگيرد، اما پس از مدتي متوجه شود كه آن محتوا باره پسند كاربران نيست، رتبه آن را كاهش خواهد داد.
سئو نويسي و ايجاد يك وب سايت با كيفيتاعتقاد ما هميشه در رادزاد، ايجاد يك تارنما با كيفيت است به راستي منظور اصلي ما ساخت وب سايتي با نهايت كيفيت محتواست. كسب رتبه در گوگل در صورت برپايي يك وب سايت با كيفيت به دست خواهد آمد.
گوگل در حال خدمت رساني به مشتريان خويش است. ماموريت اين غول جستجو، نمايه كردن تمام اطلاعات وب و در دسترس قرار دادن آنهاست. علاوه بر اين گوگل گرايش به درامدزايي از موتور جستجوي خويش دارد. براي رسيدن به چنين هدفي مي بايست بهترين محتواها را به كاربران ارائه دهد، در غير اين چهره كاربرانشان ساير از اين موتور جستجو بهره‌گيري نخواهند كرد. بنابريان كل ما موافق خواهيم بود كه گوگل علاقه مند به نمايش بهترين نتايج به كاربران است.
سئو با كيفيتهدف از سئو، ايجاد بهترين وب سايت در يك گستره كاريست. براي رسيدن به چنين هدفي، طراحي وب سايتتان بايستي عالي بوده، تجربه كاربري بي اندازه اي ارائه داده و تمام جوانب امنيتي آن مورد توجه پيمان گرفته باشد. مهمتر از همه اينكه محتواي وب سايتتان مي بايست خوب تأليف شده بوده و مطابق با خواسته هاي كاربرانتان باشد. چنين رويكردي دربايستن به چيرگي هاي پيشرفته در نگارش محتوا دارد.
نوشتن بهترين محتوابراي اطمينان از بهترين بودن در بين رقباي خود، متن هاي وب سايت شما بايستي كيفيت فوقاني داشته و خوانايي خوبي داشته باشد. محتواي متني صفحات سايت مي بايستي كيفيت فوقاني داشته و براي موتورهاي جستجو نيز بهينه و تنظيم شده باشد. فرايند سئو نويسي بسيار مانند نوشتن هر نوع متن ديگريست، بنابراين دربايستن به كوشش زيادي داشته و قطعا افرادي در اين كار كارشناس تر از سايرين هستند. هيچكدام از ما نمي تواند مانند ارنست همينگوي، مؤلف قهاري باشد، ولي مي توانيم با كمي سعي و تمرين، متن بهتري از نظر سئو بنويسيم.
قبل از نوشتن: دائم با جستجوي واژه ها كليدي آغاز به پيشه كنيداولين قدم هاي سئو نويسي خيلي ارتباطي با نگارش ندارد. در وافع در نخست بايستي تصميم بگيريد كه در ارتباط با چه چيزهايي منظور نوشتن داريد. در ابتدا بايستي تصميم بگيريد در جستجوي چه عباراتي مي خواهيد ديده شويد. بنابراين بايستي اقدام به جستجوي كلمات كليدي كنيد. قصد از جستجوي كلمات كليدي ليست كردن عبارتيست كه منظور كسب رتبه در آنها را داريد.
جستجوي درست كلمات كليدي داراي سه مرحله ذيل است:
مرحله اول: تعيين ماموريت وب سايتقبل از آغاز جستجوي كلمات كليدي بايستي نسبت به گزينش ماموريت اصلي وب سايت تصميم بگيريد. اين همان چيزيست كه وب سايت شما را از بقيه جدا خواهد كرد. در راستاي رسيدن به اين منظور مي بايست مشخص كنيد كه شما چه كسي هستيد و اصلا تارنگار سايت شما در ارتباط با چيست. چه چيزي مايه تمايز شما با ساير رقبا مي گردد.
مرحله دوم: برپايي ليستي از كلمات كليدي مرتبطبعد از اتمام مرحله نخست وقت آنست كه اقدام به تعبيه ليستي از واژه ها كليدي كنيد كه هدف ديده شدن در آن را داريد. اكنون كه ماموريت سايت شما مشخص شده است، برگزيدن اين كلمات كليدي كار معضل نخواهد بود.
براي برگزيدن درست واژه ها كليدي بيچارگي است كه خويش را جاي كاربران منظور پيمان دهيد. آنها پيمان است كه چگونه شما را پيدا كنند؟ آنها به دنبال چه چيزهايي در گوگل هستند؟ در انتهاي پيشه جستجوي كلمات كليدي، شما به ليستي از عبارت مرتبط با دامنه كاريتان دست خواهيد يافت كه كاربران به جستجوي آنها مي پردازند.
ابزارهادر جستجوي واژه ها كليدي ابزارهاي مجاني و پولي زيادي هستند كه مي توانند در اين پيشه به شما كمك كنند. گوگل ترندز، دسته پيشنهادات گوگل، تارنما Answer the public و Keywordtool.io فقط چند نمونه از اين افزارها به شمار مي روند.
ايجاد نماي كليايجاد يك نماي كلي مي تواند كمك زيادي در فرايند سئو نويسي به شما كند. ساخت جدولي از كلمات كليدي كه خلاصه كليه اطلاعات است، در اين مسير زياد كمك كننده مي باشد. چنين جدولي مي تواند در برگزيدن اولويت ها نيز كمك كننده باشد. در اغلب موارد گزينش كلمات كليدي با محبوبيت و رقابت كمتر گزينه بهتري خواهد بود.
مرحله سوم: ساخت صفحات فرودآخرين مرحله در جستجوي كلمات كليدي، ساخت صفحات فرود با كيفيتيست كه منظور كسب رتبه در آنها را داريد. يك صفحه فرود، صفحه حائز محتواي مرتبطيست كه پيمان است در جستجوي يك كلمه كليدي به كاربران نمايش داده شود. چنين صفحه اي مي تواند يك صفحه مستقل بوده يا يك پست بهينه سازي شده در تارنگار سايت باشد. مطمئن شويد كه كاربران بعد از نگريستن صفحه فرود، ترغيب به تماشا ديگر بخش هاي سايت گردند. همچنين دقت كنيد كه براي هر واژه كليدي، يك صفحه فرود پيوسته هستي داشته باشد.
جستجوي واژه ها كليدي در واقع اين ايده را به شما مي دهد كه حول چه موضوعاتي اقدام به تارنگار نويسي كنيد. سپس مي توانيد اقدام به توليد درونمايه حول آنها كنيد.
مراحل مختلف نگارش يك مطلبحال كه سوژه خويش براي نوشتن را مشخص كرده ايد، سئو نويسي شروع خواهد شد. فرايند سئو نويسي حائز سه مرحله آماده سازي، نگارش و ويرايش محتوا است.
قدم اول: حاضر سازي متناولين قدم در فرايند سئو نويسي برنامه ريزي براي نوشتن محتواست. قبل از اينكه دست به قلم شده يا شروع به تايپ كردن كنيد، بايستي فكر كنيد كه پيمان است درباره چه چيزهايي بنويسيد. مطمئنا در پيش درآمد موضوعي در ذهن شما وجود دارد، اما قبل از نوشتن مي بايست به سوالات پايين استجابت دهيد:
هدف از نگارش اين مطلب چيست؟ چرا مي خواهيد اقدام به نگارش كنيد؟ چه هدفي را از نوشتن اين مطلب تعقيب مي كنيد؟مهمترين پيام پست شما چيست؟ سوال كليدي براي برآوردن در اين محتوا چيست؟مخاطب شما كيست؟براي نگارش درونمايه به چه اطلاعاتي بيچارگي داريد؟ترتيب نگارش اطلاعات چگونه است؟ ساختار مطلب شما چطور خواهد بود؟ساختار متنمهمترين عنصر در برنامه ريزي براي نوشتن محتوا، ايجاد ساختار بندي آن است. ساختار متني محتواي سايت، جز انفصال ناپذير در سئو نويسي مي باشد. در صورتي كه محتواي شما حائز ساختار مناسبي باشد، از شانس بيشتري در كسب رتبه برخوردار خواهد بود.
تفكر درباره تعيين ساختار محتواي سايت قطعا ارزش آن را دارد كه پيش از فرآوري درونمايه فرصتي را به آن وابستگي دهيد. چرا كه ساختار متن، در واقع ستون فقرات آن را ساختن مي دهد و به كاربران اجازه مي دهد تا نكات اصلي درونمايه را دريافت كنند.
پست ها و صفحات داراي ساختار واضح تر، حائز نرخ تبديل بيشتري نيز هستند. اگر كاربران پيام صفحات شما را بهتر درك كنند، نسبت به خريد محصولاتتان اقدام كرده و يا بعدا به آن مفتوح خواهند گشت.
قدم دوم: نوشتن محتواحال زمان آن فرا واصله كه آغاز به نگارش كنيد. با توجه به توضيحاتي كه ديتا شد، احتمالاً اين كار فقط 20% از زمان همه تعبيه درونمايه را به خويش وابستگي دهد.
فقط بنويسيد!مهمترين نكته در اين مرحله از سئو نويسي، نگارش است. اغلب كسان در هنگام آغاز نگارش با چالش هايي رو به رو هستند. حتي شما مي توانيد نوشتن پاراگراف اول درونمايه را در آغاز كلا بي گمان شويد و شروع به نگارش پاراگراف هاي بعدي كنيد. تنها نوشتن جملاتي كه بايستي در پاراگراف نخست وجود داشته باشند در اين مرحله كافيست. نوشتن بخشهاي ابتدايي و انتهايي يك مطلب در هنگامي كه بدنه محتوا شكل گرفته است، راحت تر مي باشد.
اگر جملات سايت حائز اشتباهات نگارشي بوده و به عقيده درست نمي رسند، توجهي به آنها نكنيد. ويرايش متن نوشته شده كاريست كه بهتر است آن را به مرحله پس موكول كنيد. حفظ جريان نوشتن در اين مرحله نخستينگي بالاتري دارد.
ساختار متن را حفظ كنيددر هنگام نوشتن به ساختاري كه از پيش مشخص كرده ايد توجه كرده و پاراگراف ها را بر بنياد آن بنويسيد. دقت داشته باشيد كه از پاراگراف هاي صحيح در متن بهره‌گيري كرده و مهمترين جملات را در ابتداي پاراگراف ها پيمان دهيد. سپس مي توانيد در ادامه به توضيح اغلب آنها بپردازيد. كاربران شما بايست قادر باشند تا مهمترين اطلاعات پاراگراف ها را از ابتداي آن گرفتن كنند.
متن ها را خوانا بنويسيدخواندن از صفحه هاي نمايش نسبت به كتاب ها، پيشه دشواررتريست و فلذا براي اينكه مطمئن شويد كاربرانتان تا انتهاي پست همراهتان خواهند بود، بايستي متن درونمايه را خوانا بنويسيد. پست هايي كه خواندن آنها ساده تر است، معمولا نرخ تبديل و بازگشت كاربر بيشتري دارند. مهمتر از همه دقت داشته باشيد كه محتوا، متناسب با كاربرانتان به تحرير درامده بوده و مطابق با نيازهاي آنها باشد.
بيشتر بخوانيدبرخي از كسان ذاتا نويسندگان نكويي بوده و بيچارگي به يادگيري هيچ تكنيكي در سئو نويسي ندارند. آنها مي توانند فقط در عرض چند دقيقه يك محتواي سرگرم كننده و جذاب بنويسند. ديگر كسان داراي چنين ويژگي نبوده و در چنين شرايطي بايست اغلب تمرين كنند. اگر مي خواهيد كه چيرگي هاي خود در نگارش را ارتقا دهيد، احتياج است كه بيشتر بخوانيد.
خواندن مقالات، مجلات و حتي رمان ها، براي شما الهام بخش خواهد بود و به شما كمك مي كند الي محتواي بهتري بنويسيد. اين پيشه به شما ياد خواهد داد كه ساير نويسندگان چگونه به نوشته هاي خود شكل داده و پاراگراف هاي متني را ايجاد مي كنند. در ضمن به شما آموزش مي دهد كه چگونه از بذله گو طبعي كاربرد كرده و با كلمات بازي كنيد. به علاوه حسي از يك محتواي با كيفيت را در  شما برپايي خواهد كرد.
استراحت كنيد و سپس پيوستگي دهيدسئو نويسي مي تواند پيشه سختي باشد. اگر سررسيد زيادي را به نوشتن گزين كردن دهيد، پس از مدتي متوجه مي شويد كه تمركز شما تفريق مكشوف است. اين زمان براي افراد مختلف، متفاوت است. اگر پرماسيدن خستگي ذهني مي كنيد، بهتر است كه كمي استراحت كرده و سپس پيوستگي دهيد. صرف يك چاي يا كمي قدم زدن مي تواند ذهن شما را مجددا آماده كرده الي به نوشتن ادامه دهيد.
قدم سوم: ويرايش محتواهنگامي كه پيش نويسي از محتوا را ايجاد كرديد، بايستي وارد فاز نهايي سئو نويسي شويد. اين قدم نهايي شدني است حتي زمان بيشتري نسبت به نوشتن خويش محتوا از شما بگيرد.
ويرايش درونمايه كاريست كه مي بايست بدون ترس سپريدن شود. شايد نياز باشد كه بخشي از محتوا را حذف كنيد. چندين و چند بار محتوا را خوانده لغايت هر نوع اشتباهات را تصحيح كنيد. اشتباهاتي مشابه نادرست هايي املايي، نگارشي و پاراگراف هاي بي معني در هر پيش نويسي معمولا هستي خواهند داشت. در پيوستگي پنج مرحله براي ويرايش نوشته را با هم بازبيني خواهيم كرد:
استفاده از افزونه Yoast SEOاگر از وردپرس استفاده مي كنيد، افزونه Yoast SEO مي تواند كمك زيادي به شما در اين پيشه كند. چرا كه اين افزونه داراي امكاناتي براي سئو درونمايه بوده و به شما كمك مي كند تا آن را براي موتورهاي جستجو بهينه تر كنيد. در مطلب سئو وردپرس با استفاده از Yoast SEO به توضيحات كاملي در اين مقوله پرداخته ايم.
مرحله اول: آرام خواندندر اين مرحله نوشته خود را با سرعت كم و با صداي بلند بخوانيد. جملات بايستي عاري از اشتباهات نگاراشي بوده و املاي آنها صحيح باشد. شما بايست نسبت به نوشته هاي خويش حساسيت زيادي به خرج دهيد.
مرحله دوم: تمركز بر روي جملاتدقت داشته باشيد كه جملات به صورت درست شكل گرفته باشند. بر روي املاي كلمات و ساختار جمله دقت كنيد. همچنين از برپايي جملات بلند نيز بپرهيزيد.
مرحله سوم: تمركز كردن بر روي پاراگراف هااگر تمام جملات يك پاراگراف درست بودند، به ساختار باطني پاراگراف توجه كرده و بر روي نخستين جمله متمركز شويد. آيا جمله نخست پاراگراف حاوي اطلاعات اصلي آن مي باشد؟ آيا ترتيب جملات آماده در پاراگراف شكلي بخردانه دارد؟ آيا پيوستگي بين جملات حفظ شده است؟
مرحله چهارم: چك كردن ساختارساختار بين پاراگراف ها را چك كنيد. آيا موضوعات مطرح شده در پاراگراف، با ترتيب حقيقت چيده شده اند با اينكه احتياج به اعمال تغييراتي است؟
همچنين به چك كردن تيترهاي اصلي و فرعي پرداخته و از وجود كلمات كليدي در آنها مطمئن شويد. به ياد داشته باشيد كه تيترها مايه جلب نظر كاربران براي مطالعه محتوا مي گردد.
مرحله پنجم: دريافت بازخورد از افرادآخرين مرحله در ويرايش محتوا، دريافت بازخورد از ديگر كسان است. بنابراين از همكاران و رفقا خويش بخواهيد تا نظر خويش درباره درونمايه را به شما ارائه دهند. گرفتن بازخورد مايه كسب نظرات سايرين شده و گاهي مايه برپايي تغييرات گسترده اي در راستاي ارتقا محتوا مي شود.
همچنين با اين شغل مي طاقت به آزمايش موفقيت انتقال اطلاعات به كاربران پرداخت. دريافت بازخورد از كسان متخصصي مثل ويرايشگرهاي حرفه اي موجب ارتقا هر چه بيشتر نوشته مان مي گردد.
سئو نويسي براي تارنما هاي بين المللينوشتن كار سختيست. ولي نوشتن در چند زبان مختف شغل بسيار دشوارتريست. اگر صاحب يك تارنما چند زبانه ايد، مطمئنا از درستي اين ماجرا آگاه هستيد. برگردان درونمايه به ساير زبان ها پيشه بسيار چالشي محسوب مي گردد.
نوشتن درونمايه به چندين زبان شغل آساني نيست و از عقيده ما سه مرحله براي انجام اين شغل در پيش رو خواهيد داشت:
ترجمه محتواتوليد محتواي جديد براي آن زبانتركيب محتواهاترجمه كردن احتمالا ساده ترين شغل در بين اين سه مرحله است، اما معضل هاي خويش را نيز به به اتفاق دارد. شما بايستي مطمئن شويد كه پيام منتقل شده در هر دو برگردان يكسان است. داوري در اين مورد آن هم زماني كه شما از آن آن مملكت و زبان نيستيد، پيشه زياد سختيست. پس بعد از ترجمه آن را در گزين كردن يك فرد بومي آن زبان قرار دهيد تا خطاهاي موجود رفع شوند.
توليد محتواي جديد به وسيله نيروهاي بومي آن زبان، انتخاب عاقلانه اي به عقيده مي رسد، اما انجام اين فرآيند نيز زمان زيادي از ما خواهد گرفت. فلذا عاقلانه ترين مسير اين طور به عقيده مي رسد كه پيش درآمد متن را ترجمه كرده و سپس از راه يك فرد بومي كه با بازار منظور شما نيز آشناست، به تصحيح ترجمه پرداخته و از او بخواهيد كه محتواي لازم را به آن اضافه كند.
نكات مكمل در سئو نويسي1. بر روي كيفيت محتوا تمركز اخص اي كنيددرست است كه محتوا سلطان است، اما اين مسئله بدين معني نيست كه كميت بر كيفيت آن ارجحيت داشته باشد. گوگل كماكان تارنما هايي را كه حائز محتواي ناتوان هستند، جريمه مي كند.
تمركز بر روي توليد محتوايي كه كيفيت بالايي داشته و در همان سان كاربران نيز به تعقيب آن هستند، همچنان در سئو امري ضروريست. مطالبي كه حائز اطلاعات بيشتري هستند، بيشتر رتبه بهتري درنتايج جستجو كسب مي كنند. بنابراين علاوه بر متن، به طراحي صفحه و وجود پاراگراف هاي كوتاه نيز توجه كنيد.
شما مي توانيد با افزودن اينفوگرافيك ها، ويدئوها و تصاوير، به غني تر كردن محتوا بپردازيد. افزودن تصاوير به محتوا نشان از حرفه اي بودن شما در سئو نويسيست.
2. واژه ها كليدي صحيحي را گزينش كنيدهمانطور كه در باره آن صحبت شد، گزينش كلمات كليدي صحيح مايه جذب كاربران منظور شما مي گردد. پروا به ميزان رقابت و امكان كسب رتبه نيز در اين موضوع مهم است.
توجه به سوژه سئو محلي در اين سرنوشت حائز اهميت ويژه ايست. به عنوان نمونه اگر در شهر طهران مشغول به فعاليت در پهنه خدمات سئو هستيد، برگزيدن عبارت "خدمات سئو" به عنوان كلمه كليدي براي شمايي كه در ابتداي راهيد، شغل عاقلانه اي نيست. انتخاب عبارت "خدمات سئو در تهران" يا "آژانس بازاريابي آنلاين در تهران" موجب مي شود الي زودتر به قصد دست يابيد. همچنين كاربراني كه از اين روش وارد سايت شما مي كردند، كاربراني هستند كه به گمان كردن بيشتري از خدمات شما پيمان است استفاده كنند.
3. واژه ها كليدي برگزيدن شده را در عنوان صفحه به پيشه ببريداولين چيزي كه مخاطبين شما از سايتتان در نتايج جستجو با آن روبرو مي شوند چيست؟ استجابت اين سوال، عنوان صفحه است. عنوان صفحه گرد از مهمترين فاكتورهاي رتبه بندي سايت ها در نتايج گوگل مي باشد.
بنابراين اگر واژه ها كليدي اصلي محتوا در عنوان صفحه به شغل نبرده شده باشد، كاربران و موتور جستجوي گوگل احتمالا قادر به تشخيص بستگي سايت شما با سوژه باره جستجو نخواهند بود.
دقت داشته باشيد كه اين مسئله به معناي برپايي يك عنوان صفحه بسيار بلند نيست. چرا كه گوگل عنوان صفحات بلند را از جايي به پس قيچي كرده و با سه نقطه نمايش مي دهد. فلذا بهتر است كه كلمه كليدي اصلي درونمايه را در ابتداي عنوان صفحه قرار دهيد. براي بازداري از قيچي شدن عنوان محتوا، آن را پايين 70 كاراكتر بنويسيد.
علاوه بر اين، عنوان صفحه مي تواند مايه ترغيب كاربران به كليك بر روي آن نيز گردد. پس در نرخ كليك نيز كارساز است. در ضمن بهتر است كه واژه كليدي را به چهره اختصار در يو آر ال صفحه نيز به شغل ببريد.
4. از مترادفات واژه كليدي بهره ببريدمنظور از مترادفات كلمه كليدي، واژه ها يا عباراتي هستند كه مثل با كلمه كليدي بوده يا اينكه با آن در وابستگي هستند. به عنوان مثال براي واژه كليدي "آژانس سئو"، مي طاقت به موارد مشابهي مانند "آژانس مديريت سئو" يا "خدمات بازاريابي سئو" اشاره كرد. كاربرد محدود و طبيعي از اين مترادفات مي تواند موجب فهم بهتر گوگل از سوژه محتواي صفحات شود.
براي انتخاب واژه ها كليدي مثل مي توانيد از جستجوي گوگل سهم گرفته و يا اينكه خود را جاي كاربران منظور بگذاريد. استفاده از آن ها در سئو نويسي مي تواند تفاوت ابهت ايجاد كند.
از زياده روي در به شغل بردن واژه ها كليدي امتناع كنيد. اگرچه استفاده از واژه ها كليدي مهم است، اما هيچوقت در اين شغل زياده روي نكنيد.
استفاده افراطي از واژه ها كليدي يگانه از تكنيك هايي بود كه سابقا بدست آماتورها باره كاربرد پيمان مي گرفت و گوگل با بروزرساني هاي خويش اقدام به جريمه اين گونه سايت ها نمود. پس از اين شغل خودداري كنيد.
محتوايي كه حائز چگالي فوقاني در يك واژه كليديست نسبت به محتوايي كه به چهره طبيعي نوشته شده است، شانسي براي كسب رتبه بالاتر ندارد. به راستي اين تكنيك به هيچگونه اين روزها كارايي ندارد.
5. از دكمه هاي فراخواني براي اقدام (CTA) كاربرد كنيددر صورت امكان از CTA بهره‌گيري كنيد. دكمه هاي CTA مي توانند در انتهاي مطلب يا در سايدبار ها واقع شوند. دلگرمي كاربران به مطالعه ساير مطالب، درج كامنت، تماس با شما يا ديگر اقدامات مي تواند از آنگونه فراخواني هاي مناسب براي كاربران باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.