اوايل شروع سئو

تكنولوژي روز

اوايل شروع سئو

بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن موعد ملت موتورهاي جستجو را به ديد يك ليست ليست شده نگاه مي‌كردند كه همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر پاي بست، حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.
با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري

سئو چيست و چه كاربردي دارد

ظاهر مي‌شدند كه از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري بهره‌گيري مي‌كردند.
اين الگوريتم‌ها با معيار تراكم كلمه كليدي ( شمار دفعاتي كه يك كلمه كليدي يا يك عبارت در يك صفحه استفاده شده تقسيم بر شمار كل واژه ها صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي درك محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌كردند.
به دنبال اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خويش را شروع كرد. با گسترش رتبه‌بندي صفحات بدست موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به پيگيري پيدا كردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با به كارگيري روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.
سئو چيست و چه كاربردي دارد؟سئو (SEO) يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو، بمنظور شفا عملكرد سايت شما طبق استاندارهاي موتورهاي جستجو و جذب بازديدكنندگان بيشتر از اين طريق اتمام ميگيرد. فاكتورهاي زيادي در سئو سايت شما تاثيرگذارند، از كلمات بكار رفته در متن و درونمايه تا لينك هاي ورودي به سايت شما از سايت هاي ديگر، گاهي اوقات حصول اطمينان از ساختار مناسب سايت شما براي موتورهاي جستجو را سئو ميناميم.
مفهوم سئو تنها مربوط به موتورهاي جستجو نيست بلكه مناسب سازي سايت براي بازديدكنندگان نيز از فاكتورهاي اصلي آن ميباشد. بطوريكه در چند سنه بازپسين سياست هاي گوگل  با انتظارات بازديدكنندگان از سايت ها همجهت شده است.
در بلاگسيما برآن شديم لغايت تمام عوامل كارساز بر SEO را مورد بررسي پيمان داده و آموزش هاي لازم را براي رسيدن به سئو پسنديده در پسنديدن شما پيمان دهيم، اگر براي فهم مفهوم سئو و سپريدن آن سردرگم شده ايد وبسيما راهنما و پاسخگوي سوالات شما در زمينه تعليم بهينه سازي سايت خواهد بود.
اهميت سئو در چيست؟اكثر كاربران اينترنتي صفحات مورد عقيده خود را از موتورهاي جستجوي اصلي همانند گوگل، بينگ و ياهو پيدا ميكنند، از اينرو سئو مناسب كليد شما براي رسيدن به بازديد بيشتر است. علاوه براين موتورهاي جستجو همان چيزي را در برگزيدن كاربران پيمان ميدهند كه آنها بدنبالش هستند به همين دليل در مقايسه با تبليغات اينترنتي مشتريان اعتماد اكثريت به سايت شما خواهند داشت و اين فرمايش ارزش سئو را دوچندان خواهد كرد.
 واژه ها جستجو شده توسط كاربران در موتورهاي جستجو اهميت فوقاني دارند، تجربه نشان داده است كه جذب بازديدكننده بسيار از طريق گوگل ميتواند موفقيت هر شركتي را تضمين كند، بازديد بدست آمده از شيوه سئو بر هر گونه تبليغ برتري داشته و هزينه اقليت را نيز به شما تحميل خواهد كرد.
چرا موتورهاي جستجو احتياج به سئو دارند؟گوگل موتوري هوشمند است اما هنوز بيچارگي به كمك كاربران دارد، آنها هميشه در تلاشند لغايت نتايج بهتري را به كاربران اينترنتي ارائه دهند با اين حال محدوديت هايي در اين گذرگاه هستي دارد كه بيچارگي به سئو سايت را ايجاد ميكند. سئو اشتباه ميتواند شما را از حيث كاربران نهان كرده و تمام سعي شما را هدر دهد، برآيند اينكه رقباي شما با محتوايي ضعيف تر بازديد و محبوبيت بيشتري داشته باشند.
سئو كلاه سياه و سئو كلاه سفيداستفاده از تكنيك هاي سئو درجهت رضايت مشتريان و رعايت تمام قوانين و اصول در اين گذرگاه را سئو كلاه سفيد مينامند ولي به كارگيري ناتواني موتورهاي جستجو و تكنيك هاي فريب آنها در كناره عدم اهميت به رضايت بازديدكنندگان را شيوه كلاه سياه ميشناسند. هرچند ماه يكبار گوگل اين تكنيك هاي كلاه سياه را شناسايي كرده و سايتهايي كه از اين طريق استفاده كرده اند را تنبيه خواهد كرد. براي ديد بهتر نسبت به اين مسئله مطالعه مقاله  ترفندهاي سئو ۲۰۱۳ ميتواند براي شما سودمند باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.