انجام ۲۰ ميليون سفر در اسنپ به وسيله رانندگان داراي معلوليت

سومين دوره رويداد «رعد تاك» صبح امروز با حضور چهره‌هاي برجسته جامعه معلولان و مديران كسب‌وكارهاي حامي افراد داراي معلوليت در مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد برگزار شد. در اين رويداد سهيل كوچكي، دوچرخه‌سوار بنام، داستان زندگي خود را تعريف كرد و از دوباره بلند شدنش پس از سانحه‌اي كه منجر به معلوليتش شد گفت.

سومين دوره رعد تاك با حمايت شركت اسنپ برگزار شد و ژوبين علاقبند، مديرعامل اسنپ، يكي ديگر از سخنرانان اين رويداد بود. علاقبند در اين رويداد از تمركز اسنپ بر توانمندسازي جامعه معلولان به عنوان مسئوليت اجتماعي اين تاكسي آنلاين سخن گفت. طبق اعلام مديرعامل اسنپ رانندگان داراي معلوليت در اين تاكسي اينترنتي معاف از پرداخت كميسيون هستند و اسنپ امروز به بستر مناسبي براي استقلال و درآمدزايي افراد داراي معلوليت تبديل شده است. ژوبين علاقبند درباره آمار رانندگان داراي معلوليت اسنپ عنوان كرد: «دو سال پيش در همين رويداد اعلام كردم كه تعداد رانندگان داراي معلوليت اسنپ به بيش از ۲هزار نفر مي‌رسد. امروز با افتخار اعلام مي‌كنم كه اسنپ پذيراي بيش از ۱۱هزار راننده داراي معلوليت بوده و اين افراد تا كنون ۲۰ميليون سفر اسنپي را با موفقيت به انجام رسانده‌اند. اسنپ، براي حمايت از رانندگان داراي معلوليت، از آنها كميسيون دريافت نمي‌كند.»

علاقبند همچنين از طرح تخفيفي تاكسي اينترنتي اسنپ براي مسافران داراي معلوليت گفت: «در طرح تخفيفي كه براي مسافران داراي معلوليت تا پايان امسال در نظر گرفتيم، از ۱۲آذر امسال تا الان ۳۰هزار بار از كد تخفيف اسنپ استفاده شده است. اين بدان معناست كه اسنپ ۳۰هزار بار كمك كرده تا افراد داراي معلوليت انگيزه بيرون آمدن از منزل و مشاركت اجتماعي را داشته باشند.»

بر اساس اعلام مديرعامل اسنپ، براي فعال‌سازي اين كد تخفيف ۲۰درصدي تيم‌هاي مختلفي در اسنپ با همه توان بسيج شدند تا بتوانند مسافران داراي معلوليت را شناسايي كنند. شوراي شهر تهران شماره تلفن گروهي از افراد داراي معلوليت را در اختيار اسنپ قرار داد و اسنپ پس از فعال كردن كد تخفيف براي اطلاع‌رساني درباره اين تخفيف به افراد داراي معلوليت پيامك ارسال كرد.

علاقبند در ادامه اضافه كرد: «با توجه به اينكه شماره تلفن‌هايي كه در اختيار اسنپ قرار گرفته بود كامل نبود، براي ارائه تخفيف به معلولان ساز و كاري با روابط عمومي بهزيستي در نظر گرفتيم. بر اساس اين ساز و كار، افراد داراي معلوليت عضو بهزيستي اطلاعات خود را (شامل كد ملي و شماره موبايل) جهت استعلام از طريق ارسال دايركت در شبكه‌هاي اجتماعي رسمي اسنپ، يا ارسال ايميل به pr@snapp.cab و يا تماس با پشتيباني در اختيار اسنپ قرار مي‌دهند. اين اطلاعات با سازمان بهزيستي چك مي‌شود و در صورت تاييد اين سازمان كد تخفيف به اين افراد تعلق مي‌گيرد.»

منبع:

https://digiato.com/article/2020/02/06/%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%db%b2%db%b0-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be-%d8%a8%d9%87-%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%84%d9%87-%d8%b1%d8%a7%d9%86/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.