سئو چيست؟

تكنولوژي روز

سئو چيست؟

سئو چيست و چه كاربردي دارد؟بيشتر طريق هاي بازاريابي آنلاين مانند تبليغات و ايميل ماركتينگ تا زماني كه از آنها به صورت مستمر بهره‌گيري ميكنيد ارزشمند هستند و

سئو چيست؟

به محض متوقف كردن تكاپو هاي خويش با افت شديد يا از دست رفتن آن مجراي بازاريابي مواجه ميشويم ولي بازاريابي محتوايي و سئو براي كسب و كار شما ارزش افزوده اي پايدار ايجاد ميكنند كه حتي بعد از متوقف كردن تكاپو هاي خود تا مدت ها براي شما سودآور خواهند بود.
موفقيت در سئو نيازمند زمان و سعي زياد است ولي دست يابي به آن استقامت فوقاني خواهد داشت و لغايت مدت ها به گرد از مهمترين مجراهاي بازاريابي شما تبديل خواهد شد. براي رسيدن به اين نقطه بايد استانداردهاي سئو را به راستي بشناسيم، در پيوسته مهمترين فعاليت هايي كه براي موفقيت در سئو بايد اتمام دهيم را با هم بازبيني خواهيم كرد.
اصلاً چرا سئو سايت اينقدر مهم است؟در هر ثانيه 63000 جستجو در گوگل سپريدن ميشود.61 درصد از كسب و كارهاي دنيا، سئو و بازاريابي محتوا را مهمترين روش بازاريابي خويش ميدانند.به طور متوسط 41 درصد از هزينه هاي بازاريابي در كمپاني هاي بزرگ در فضاي آنلاين خرج ميشود.46 درصد از جستجوها در گوگل به كسب و كارهاي محلي اشاره دارند.نرخ تبديل به مشتري و خرج سئو در مقايسه با همه طريق هاي ديگر ذيل تر است.اطلاعات آماري در باره ارزش بازاريابي سئوبهترين روش براي يادگيري و اجراي سئو چيست؟مطالعه نقطه نظرات كارآزمودگان در استجابت به سوال سئو چيست گردآور اي از اطلاعات و داده هاي تخصصي را در پسنديدن ما قرار ميدهد اما نتيجه گيري متعلق به و دستيابي به يك راهبرد كاربردي كمي پيچيده بنظر ميرسد. ويدئو پايين ارائه مهندس امين اسماعيلي در سيزدهمين دورهمي كندو است كه پروسه يادگيري سئو از داده تا دانايي را به احسان تشريح كرده است. در اين ويدئو تعاريف متخصصين سئو از اين مفهوم به عنوان اطلاعات اوليه به پيشه گرفته شده است.
 
با يك نگاهِ جامع ميتوان گفت براي تعيين رتبه يك صفحه در نتايج جستجو بيش از 200 فاكتور مختلف توسط ربات هاي گوگل بررسي ميشوند. ولي اگر همانطور كه در ويدئوي بالا مطرح شد، كمي ريزبين تر نگاه كنيم ميتوان اين موارد را در 5 بخش اصلي دسته كرد كه عبارتند از سئو تكنيكال، استراتژي، فرآوري محتوا، لينك سازي و آناليز و برنامه ريزي.
1- سئو تكنيكال، ستون فقرات سايت شما شكننده است!به جرات ميتوان گفت كه مهمترين و تاثيرگذارترين فاكتور براي كاميابي يك سايت توجه به استانداردهاي سئو هنگام طراحي و كدنويسي آن است. گوگل براي فهم محتواي صفحه بايد قبل از هر چيز به آنها دسترسي داشته باشد و اين روش دسترسي وابستگي سر راست به ساختار سايت شما و شيوه كدنويسي آن خواهد داشت.
سئو تكنيكال، فهم بهتر ربات هاي گوگل از ساختار سايت و شفا تجربه كاربريمواردي شامل رعايت استانداردهاي HTML هنگام كدنويسي، بهينه سازي سايت براي موبايل، افزايش سرعت صفحات، نشانه گذاري استاندارد (Schema) و … را ميتوان از مهمترين فاكتورهاي سئو تكنيكال دانست كه در كارگاه آموزش سئو تكنيكال تقسيم هاي مهمي از آن رسيدگي و آموزش داده ميشود.
2- راهبرد سئو، برنامه ريزي، برنامه ريزي و بازهم برنامه ريزي!براي آغاز شغل خود نيازمند يك راهبرد مشخص و دقيق خواهيم بود. راهبرد ما در سئو طبق شناخت ما از مخاطب و تحليل رقبا شكل ميگيرد. براساس موضوعات منظور خويش و ادبيات كاربران عبارات كليدي قصد را شناسايي ميكنيم و با پروا به چگونگي رقباي خود و نقاط ظعف و قوت آنها يك برنامه ي اجرايي براي قصد گذاري و توليد محتوا در نظر ميگريم.
استراتژي سئو، شناسايي واژه ها كليدي ارزشمند، آناليز رقبا و تدوين راهبرد محتوا3- توليد محتوا، ارزش آفريني محتوايي يا بازاريابي محتوايي؟پس از آنكه صفحات شما در دسترس گوگل پيمان گرفت، محتواي آن رسيدگي شده و موضوع صفحه تعيين ميگردد. نگارش درونمايه علاوه بر توجه به مخاطب نيازمند شناخت ريزبين از الگوريتم هاي گوگل براي بررسي و درك آن است. سايت هاي بسياري هستي دارند كه صفحات آنها مملو از محتواي غني و ارزشمند است ولي به علت عدم شناخت از اين الگوريتم ها موفقيتي در سئو كسب نميكنند.
توليد محتواي اختصاصي و ارزشمند كليد جلب خوشنودي كاربر و اعتماد گوگلرعايت استانداردهاي نگارشي، پروا به مفهوم كليدي به جاي كلمه كليدي، به كارگيري عبارات هم خانواده و توصيفي، بهره‌گيري درست از تگ هاي هدينگ و پاسخ گويي به سوالات كاربران از مواردي هستند كه هنگام تعبيه محتوا بايد به آن توجه كنيم. كارگاه راهبرد سئو و آموزش فرآوري محتوا دقيقا با همين هدف طراحي شده است.
4- لينك سازي، صندوق رأي آرا براي هر سايتكيفيت محتوا و ساختار استاندارد مايه ميشود كه گوگل محتواي شما را به راستي درك كند، در بسياري از پروژه هاي سئو ميزان چشم وهمچشمي بالا نيست و رعايت همين نكات براي رسيدن به رتبه يك گوگل كفايت ميكند ولي اگر اين نكات توسط همه رعايت شد كدام يك مستحق جايگاه بهتر است؟
لينك سازي به دو دسته اصلي دروني و خارجي دسته ميشود. لينك سازي دروني موجب ميشود كه گوگل فهم واقعيت از ساختار سايت و وابستگي موضوعي صفحات داشته باشد و لينك سازي خارجي ارزش و اعتبار هر صفحه در فضاي اينترنت را مشخص ميكند. شناخت و پياده سازي استراتژي هاي لينك سازي به ما كمك ميكند كه در رقابت هاي پيچيده تر نيز بخت موفقيت فوقاني داشته باشيم.
لينك سازي ابزاري نيرومند براي رسيدن به صدر نتايج جستجو5- آناليز و برنامه ريزي، سئو يك پروسه فعال و هميشه در حال تغيير است!در آخرين قدم كوشش ميكنيم الي نتايج بدست آمده از 4 مرحله پيشين را تحليل كرده و با استفاده از اطلاعات آماري كه از گوگل سرچ كنسول و گوگل آناليتيكس جمع آوري ميكنيم راهبرد هاي خويش را بهينه كنيم. آناليز و برنامه ريزي كران جدايي وسط دانش و دانايي است، در اين مرحله تجربه به كمك ادب آمده و چشم اندازهاي جديدي را پيش روي ما برپايي ميكند.
كسب تجربه از فعاليت هاي انجام شده و برنامه ريزي براي كاميابي هاي بعدياطلاعاتي كه از آناليز كار و جنبش هاي خويش به دست مي آوريم به ما كمك ميكند كه اين فرآيند را از پيش درآمد مرور كرده و هدف گذاري هاي خويش را اصلاح كنيم. در پايان ميتوان گفت سئو يك چرخه بي پسين از اين 5 مرحله است و ما هميشه در حال درمان فرآيندهاي قصد گذاري و اجرايي خود هستيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.